Gå til innhold

Dere som leier ut leilighet/hus via airbnb

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Har ikke leid ut, men har leid masse gjennom Airbnb i flere land. Alle personlige eiendeler har alltid vært ryddet bort. Klesskap har vært tomme og og hyller har kun hatt nøytral pynt. Det eneste som har vært i skapene er bruksting som forventes å følge med.

Ville syntes det var ubehagelig å og bittelitt ekkelt med alle tingene til eier på rekke og rad som om de bare var ute et ærend.

Anonymkode: a947c...64c

De visste jo på forhånd at skapene var fulle av våres klær,vi har ingen mulighet til å ta vekk klær fra 4 soverom. Å kanskje ikke skjønne hvorfor noen småting til ett barn som ligger på skrivebordet kan være ekkelt. Hele huset var selvsagt nyvasket før gjestene kom. Men folk er forskjellig :)

Anonymkode: 41c93...efa

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

De visste jo på forhånd at skapene var fulle av våres klær,vi har ingen mulighet til å ta vekk klær fra 4 soverom. Å kanskje ikke skjønne hvorfor noen småting til ett barn som ligger på skrivebordet kan være ekkelt. Hele huset var selvsagt nyvasket før gjestene kom. Men folk er forskjellig :)

Da burde dere vel leid ut 3 av rommene og brukt det fjerde til å ha klærne deres på, inkludert småting som ligger rundt.

Anonymkode: aa5f7...9c5

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Men hvorfor ikke rydde bort småtingene når du vasket over flaten de ligger på?

Anonymkode: f88b3...7bf

Anonym bruker skrev (18 timer siden):

Det var en grunn til at vi sa at huset inneholder private ting,vi har ingen mulighet til å tømme 4 soverom for alle klær i skap. Det har de heller ikke krevd de som leier nå.

Hvorfor har dere ikke mulighet til det?

Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Hvorfor har dere ikke mulighet til det?

Hvor skal vi putte det da? På loftet? Klart vi trenger klesskapene selv til våre egne klær. Å det var gjestene fulle klar over så det klaget de ikke på.

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Hvor skal vi putte det da? På loftet? Klart vi trenger klesskapene selv til våre egne klær. Å det var gjestene fulle klar over så det klaget de ikke på.

Ja, kanskje på loftet hvis det er der det er plass.  Dere har et stort hus, dere må jo ha plass et eller annet sted. Ingen bod?

Annonse

Anonym bruker skrev (33 minutter siden):

Når jeg leier Airbnd leier jeg ikke bare overnattingsmulighet, jeg leier det som skal være hjemmet vår for den uken og oppbevaringsmuligheter til bagasje. Jeg forventer ikke bare at det er rent, men at det er tilrettelagt for våres ting som vi naturligvis har med. Forventer også at det som er igjen er ting som følger leieforholdet. Airbnb er på en måte et hotell med private eiere.

Skal du leie ut må du legge litt energi og kjedelig jobb i det.

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Når jeg leier Airbnd leier jeg ikke bare overnattingsmulighet, jeg leier det som skal være hjemmet vår for den uken og oppbevaringsmuligheter til bagasje. Jeg forventer ikke bare at det er rent, men at det er tilrettelagt for våres ting som vi naturligvis har med. Forventer også at det som er igjen er ting som følger leieforholdet. Airbnb er på en måte et hotell med private eiere.

Skal du leie ut må du legge litt energi og kjedelig jobb i det.

Nei det må jeg ikke. De var intressert i å leie selv om vi sa at det ikke var noe skap-plass. Så er helt greit å ikke tilby skap-plass så lenge en infomerer om det på forhånd. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...