Anonym bruker Skrevet 26. juli 2022 #1 Skrevet 26. juli 2022 Har noen virkelig dårlige uker bak meg med sykdom, skade og flytting og mer sykdom. Så midt oppi dette har jeg glemt strømregningen. Der jeg bodde tidligere leide jeg med strøm. I kveldingen i kveld, mens jeg var ute en tur tikket det inn en sms fra strømselskapet "Har du glemt oss?" Jeg ble litt stressa, måtte betale i dag for ikke å få purringer. Det plaskregnet så jeg skummet gjennom meldingen, og fikk litt hetta over beløpet jeg skulle betale, spesielt siden det nå er sommer og jeg knapt har brukt hverken varme eller varmtvann eller laget særlig strømkrevende mat. Tenkte med gru på hvordan vinteren kan bli. Har lite å rutte med pga. sykdom. Bor i en del av landet hvor strømmen sies å være billig, men siden jeg har leid med strøm noen år så har jeg jo ikke peiling lenger. Hadde fått et estimat på hva forrige leietaker brukte i måneden i snitt, og det beløpet jeg så var en god del høyere. Og alle har jo fått med seg hvordan det (med god grunn) klages på strømprisene i en stor del av landet. Satte meg ned for å betale den høye strømregningen nå, hadde heldigvis nok penger på kontoen til det, enda beløpet var så høyt. Orket ikke å hente brillene mine, for jeg liker jo å innbilde meg selv at jeg ikke har så stort behov for det... Tastet inn kontonummer og kid, dobbeltsjekket at alle tallene stemte. Og forsøkte å taste inn beløpet. Men topografien på tallet jeg tastet inn lignet liksom ikke på topografien i sms'en fra strømselskapet. Så jeg myser, ser igjen samme tallet som jeg opprinnelig trodde jeg hadde sett. Dobbelsjekker en gang til og myser enda mer... Og oppdaget at regningen var 1/10 av hva jeg opprinnelig trodde Måtte hente brillene mine for å dobbelsjekke, men det stemte! Dagens mest positive feil å oppdage Dagens læring - jeg må bare innrømme at jeg trenger lesebriller og bli bedre til å bruke dem jeg har 😂 Anonymkode: 4611c...3db
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2022 #2 Skrevet 26. juli 2022 Skjønner veldig godt lettelsen din 😊 så bra at summen var så mye mindre! Anonymkode: 4a12a...a5f
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2022 #3 Skrevet 26. juli 2022 Hva var summen da???? Anonymkode: 88387...662
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå