Anonym bruker Skrevet 26. juli 2022 #1 Skrevet 26. juli 2022 I dine øyne? Eller suksessfull? Eller ressurssterk? Anonymkode: 0a626...284
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2022 #2 Skrevet 26. juli 2022 Det er å ha masse venner som sender meldinger der de sier at de bryr seg, Helst bør de ikke være på fest eller på en morsom ferie når de sender noe. Det kan også bety å ha kjæreste i Tyrkia. Eller noe. Egentlig lurer jeg mest på hvordan man får de vennene da. Og kjærestene. Altså, hva gjøre? Anonymkode: e7903...445
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2022 #3 Skrevet 26. juli 2022 Det er å ha masse venner som alltid inviterer en med først. Som uoppfordret inviterer til besøk, fest, konsert eller hyttetur. Som aldri snapper fra noe gøy en selv ikke er med på. Som sender meldinger hver dag og passe på en. Hele tid. Alltid. Anonymkode: 3cd14...c7d
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2022 #5 Skrevet 26. juli 2022 Ha en jobb man er glad i, kan like gjerne være en elektriker som en advokat, det viktigste er å trives og ha det bra. Ha familie og venner som bryr seg om deg og setter pris på ditt selskap og dine meninger om ting Ha hodet over vannet økonomisk, ha til alle faste utgifter og litt ekstra til kos og hygge. Ha et forbruk tilpasset inntekt. Du kan være en vellykket barnehageloven i rekkehus, eller en overlege i en stor villa. Mengde penger er ikke så viktig så lenge livsstilen er tilpasset. Anonymkode: abea5...504
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2022 #6 Skrevet 26. juli 2022 Pen, slank, Jobb, venner, kjæreste, penger, noen å reise og oppleve med. Anonymkode: 3a9a3...4fa
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2022 #7 Skrevet 26. juli 2022 Jeg skiller nok litt på vellykket og ressurssterk, man kan være det ene uten nødvendigvis og score veldig høyt på det andre. Man er strengt tatt vellykket om man har partner, hus, bil, penger, mange venner osv., men det betyr ikke nødvendigvis at man er veldig ressurssterk (litt er man jo naturligvis). Ressurssterk er noe jeg forbinder med en kombinasjon av å ha utdanning, penger og nettverk, og å ha evnen og intelligensen til å søke informasjon, skaffe hjelp osv. Det kan man være uten å framstå som klassisk vellykket, kanskje fordi man ikke ønsker det selv også. Anonymkode: 8ed0d...38e
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2022 #8 Skrevet 27. juli 2022 Det aller viktigste for å være vellykket og ressurssterk er i mine øyne at man forsørger seg selv gjennom inntektsgivende arbeid. Deretter kommer helse, sosiale feridgheter, kunnskap, empati og nettverk. Anonymkode: b26fb...edc
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2022 #9 Skrevet 27. juli 2022 Vellykket er å ha den tilværelsen du ønsket deg. Suksessfull er å lykkes med en karriere du har satt deg deg som mål. Å være ressurssterk er å ha evnen til å se hva som må gjøres, og ha ressursene som trengs for å gjøre det. Anonymkode: aa1e5...719
gale damen Skrevet 27. juli 2022 #10 Skrevet 27. juli 2022 Vellykket er du når du er tilfreds i sjela med det livet har gitt deg. Suksessfull er du i mine øyne når du lykkes med det du ønsker, enten det er å mestre hardangerbroderier eller å tjene en million. Ressurssterk kan ha mange varianter, men det viktigste er den sjelsstyrken du har, som gir deg mulighet til å håndtere livet. Utdannelse og dannelse er viktige ressurser, Evne til å se opp og frem. Omtanke for andre mennesker. Økonomi, selvsagt, selv om det er en mindre viktig ressurs enn mange andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå