Gå til innhold

Tenker du over hvordan du svarer folk her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes mange svarer ufint og nedlatende. Hva er grunnen? 

Anonymkode: 9761c...124

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det tenker jeg over. Før jeg skriver noe tenker jeg for meg selv om dette er noe jeg kunne sendt til søsteren min. Kan jeg ikke det, poster jeg ikke. 

Anonymkode: 2caa0...acf

Skrevet

Det hender det glipper litt. Jeg glemmer noen ganger at folk har problemer og er ulykkelige her, og at det er derfor de svarer andre stygt. Jeg spart meg for å være ironisk og arrogant iblant. 

Anonymkode: f5453...85f

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Det hender det glipper litt. Jeg glemmer noen ganger at folk har problemer og er ulykkelige her, og at det er derfor de svarer andre stygt. Jeg spart meg for å være ironisk og arrogant iblant. 

Jeg..kunne..spart meg for

Skrevet

Ja, det er mange mindre smarte folk her. Det ser jeg utfra mange svar. Eller så gjør de seg dumme. De med nick, se bort fra noen har stort sett mange bra og fine svar. 

Anonymkode: 60bc1...074

Skrevet

Det er veldig mange sytete tråder om akkurat det emnet for tida. Er du helt ny her, HI? 

Anonymkode: a8f20...2ef

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Det er veldig mange sytete tråder om akkurat det emnet for tida. Er du helt ny her, HI? 

Sytete? 

Kanskje du skal ta folk som forteller om økonomiske problemer og utfordringer mer på alvor? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Sytete? 

Kanskje du skal ta folk som forteller om økonomiske problemer og utfordringer mer på alvor? 

Økonomi er ikke emnet i denne tråden. Jeg henviser til dette emnet: hvordan svarer folk. 
Kanskje du skal ta hovedinnleggets innhold mer på alvor? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...