Gå til innhold

Hvilken deo til 9åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er best/mest sensitiv?

Anonymkode: 36e46...1e2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vår bruker den samme som resten av familien: vichy sensitive. 

Den er knallgod og mild. 

Anonymkode: 46707...33f

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Vår bruker den samme som resten av familien: vichy sensitive. 

Den er knallgod og mild. 

Anonymkode: 46707...33f

Takk! 

Anonymkode: 36e46...1e2

Skrevet

Vichy eller dermica deo fra apotek

Anonymkode: 8cfd1...0f2

Skrevet

Nuud bruker min yngste. Et par påføringer i uka er nok  

Anonymkode: d8709...cde

Skrevet

Vi bruker krystalldeo her i huset, og jeg tenker den kan være grei å forsøke: https://www.kk.no/mote/har-du-hort-om-krystalldeodorant/68694025 Dersom det ikke funker (er man «påvent» vanlig deo fra før, kan det hende den ikke virker optimalt de første to ukene) så er det jo bare å gå over til en vanlig deo. Med krystalldeo slipper man mange av de stoffene man ikke vet helt om er skadelig. 

Anonymkode: b5776...628

Skrevet

Cosmica uten parfyme, funker kjempebra.

Skrevet

Min niåring (snart tiåring) sa her om dagen at han kanskje snart måtte begynne med dro, siden de andre gutta i klassa gjorde det. Men ikke lukter han, og ikke svetter han på en måte som krever deo. Er det da noe vits å starte med det enda? Jeg har alltid tenkt at det starter vi med når behovet er der. 

Anonymkode: 19304...ddb

Skrevet

Mine begynte med nautral og har etterhvert funnet sin. Yngste jenta bruker faktisk herredeo, hun syns det fungerer best når hun trener så mye som hun gjør. 
Jeg tenker det er lurt med noe uten serlig lukt frem til de begynner å prøve seg frem og finner den de liker best. 

Anonymkode: ec8b5...f60

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Min niåring (snart tiåring) sa her om dagen at han kanskje snart måtte begynne med dro, siden de andre gutta i klassa gjorde det. Men ikke lukter han, og ikke svetter han på en måte som krever deo. Er det da noe vits å starte med det enda? Jeg har alltid tenkt at det starter vi med når behovet er der. 

Anonymkode: 19304...ddb

Trenger ikke å starte med deo før det begynner å lukte. Min datter utviklet kraftig svettelukt rundt ti års alder. Jeg ble litt tatt på senga av det, fordi det var mye tidligere enn når jeg begynte å lukte noe. Men jeg var generelt seint ute med puberteten.

Fant ut at det er noe som kalles «hudpubertet» som visstnok kommer et par år før selve puberteten. Da oppstår svettelukt blant annet. Stemmer godt med min datter, hun er nå tolv og kroppen har begynt å utvikle seg

Anonymkode: 34d8a...56b

Skrevet

Vår bruker biotherm sin. Eneste som tar lukten 😅

Anonymkode: 6cb18...d21

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...