Gå til innhold

For en klovn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jøjemeg.

Er egentlig mest fascinert over at prinsessen svelger dette sprøytet jeg. Hun er litt spesiell selv, men han her er jo sprøyte gal.

Anonymkode: cf8fa...e80

Skrevet

Han er i sin fulle rett til å ikke ville ha behandling, men nå dro han jo tydeligvis på sykehuset likevel da, så litt selvmotsigende det han sier her. Det virker jo nesten som om han fikk angst da de fortalte hva behandlingen gikk ut på, men det hvis de ville legge han i "sånn pustemaskin" som han kaller det ( kan han ikke navnet på respirator, eller det en måte å uttrykke det på som skal vise at han tenker at sånt er latterlig? ) , så må han jo ha vært ganske dårlig. Jeg vet ikke om jeg tror så mye på ham, og det ligger åpenbart en psykisk lidelse i bunn her. Derfor tenker jeg også at det blir vanskelig å snakke negativt om han i særlig omfang.

Det jeg derimot kan stille spørsmål ved er om han er bra å ha som medlem av den kongelige familien. Nå har kongen hatt en del helseproblemer og faktisk trengt sykehusbehandling flere ganger. Martha har barna, og Durek går mot helseanbefalinger offentlig. Han er en løs kanon, og lager mye uro og drama, og har gjort det flere ganger nå med kontroversielle utsagn. Hadde han bare vært en eksentrisk sjaman, så ville sikkert de fleste ikke bare akseptert ham, men også likt ham antar jeg. Det er bare at det han sier kan være både kvinnefiendtlig og helseskadelig. 

Det verste er likevel den manipulerende siden hans, for igjen prøver han å unngå kritikk ved å skylde på rasismen i Norge. Ingenting av dette er heldig for å si det veldig mildt. 

Anonymkode: 1cb23...461

Skrevet

Så han ble syk fordi han er så snill og selvoppofrende. 

Å kalle han klovn er en fornærmelse mot klovnene 🤡og så bra at han fikk enda en grunn til å hevde han opplever rasisme i Norge 💩

Anonymkode: d736c...8ba

Skrevet

Jeg blir mer og mer overbevist om at faktisk er en sjaman, jeg. Altså, Prinsessen har jo vist åpenbare tegn på intelligens tidligere, men dette valget av partner er så til de grader på trynet at jeg nå er overbevist om at han har forhekset henne på en eller annen måte 😅

Anonymkode: abfbd...fae

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Han er i sin fulle rett til å ikke ville ha behandling, men nå dro han jo tydeligvis på sykehuset likevel da, så litt selvmotsigende det han sier her. Det virker jo nesten som om han fikk angst da de fortalte hva behandlingen gikk ut på, men det hvis de ville legge han i "sånn pustemaskin" som han kaller det ( kan han ikke navnet på respirator, eller det en måte å uttrykke det på som skal vise at han tenker at sånt er latterlig? ) , så må han jo ha vært ganske dårlig. Jeg vet ikke om jeg tror så mye på ham, og det ligger åpenbart en psykisk lidelse i bunn her. Derfor tenker jeg også at det blir vanskelig å snakke negativt om han i særlig omfang.

Det jeg derimot kan stille spørsmål ved er om han er bra å ha som medlem av den kongelige familien. Nå har kongen hatt en del helseproblemer og faktisk trengt sykehusbehandling flere ganger. Martha har barna, og Durek går mot helseanbefalinger offentlig. Han er en løs kanon, og lager mye uro og drama, og har gjort det flere ganger nå med kontroversielle utsagn. Hadde han bare vært en eksentrisk sjaman, så ville sikkert de fleste ikke bare akseptert ham, men også likt ham antar jeg. Det er bare at det han sier kan være både kvinnefiendtlig og helseskadelig. 

Det verste er likevel den manipulerende siden hans, for igjen prøver han å unngå kritikk ved å skylde på rasismen i Norge. Ingenting av dette er heldig for å si det veldig mildt. 

Veldig enig i det alt du her skriver!

Måten hans å argumentere på er ekstremt manipulerende - og begynner faktisk å bli mindre og mindre logisk.

Fra artikkelen HI linker til:

"– Mange har spurt om hvor jeg har vært. Jeg var i Norge, som dere vet, og jeg kom tilbake og jeg fikk corona."

Jaha... mange spør ham om hvor han har vært, selv om de visste at han hadde vært i Norge.

"– Det som var interessant, var at alle fortalte meg at jeg måtte dra på sykehuset, og sykehuset fortalte at jeg måtte ta alle disse «kjemikaliene». De ville putte meg på en pustemaskin og sånt. Jeg bare «nei», fordi åndene sa jeg «hadde det jeg trengte for å komme meg gjennom dette»."

Han sier her ingenting om hvilke symptomer han hadde eller hvor syk han var, bare at alle fortalte ham at han måtte på sykehus. Så sier han at sykehuset sier han må ta "kjemikalier", og videre at de ville "putte meg på en pustemaskin og sånt".

Altså, Verret selv har gått ut i intervju og påstått at han har medisinsk utdanning (vel, den eneste utdanningen han selv oppgir å ha på egne offisielle sider er et åtte ukers (tror jeg det var) massasjekurs). Om han hadde hatt medisinsk utdanning - eller noe elementær helseutdanning utover et massasjekurs - så hadde han brukt "medikament" istedenfor "kjemikalier. Han ville også brukt mer presise ord om pustemaskin. Og hvis han var så dårlig at han hadde behov for respirator, da hadde han nok ikke greid å protestere på det, spesielt ikke siden å nekte det i hans tilfelle med nyresykdom/donornyre og immundempende medikamenter, ville nærmest garantert betydd død. Om han "bare" hadde behov for oksygen og pustehjelp ville likevel det å ikke ta imot dette kunne skapt alvorlige komplikasjoner pga. nevnte immundempende medisiner han går på fordi han kun har en donornyre. 

Han avslører at sine egne påstander om at han har medisinsk utdannelse bare er tull - samtidig som han uttaler seg på en slik måte at han forsøker å latterliggjøre eller devaluere de som faktisk har medisinsk kompetanse.

Og ang. de påstandene om drapstrusler som han (og Märtha) visstnok skal ha fått i Norge... det merkelige er at det ikke er noen bekreftelser på dette. Når medlemmer av kongehuset eller andre høyt profilerte personer tidligere har fått drapstrusler eller andre alvorlige trusler mot seg så har dette blitt bekreftet av politiet, det er blitt anmeldt og det har blitt brukt store ressurser for å finne den eller de som har kommet med truslene, og det er lagt opp langt strengere sikkerhet rundt de som har fått slike trusler. Men i dette tilfellet er det ingen detaljer, ingen anmeldelser, ikke noe politi innblandet - bare Verrets egne påstander om drapstrusler. Man skulle jo også tro at hvis det var kommet drapstrusler mot ham (og indirekte eller direkte mot Märtha) så ville han vært opptatt av å gjøre alt han kunne for å beskytte henne han påstår å elske mer enn noe annet. Men neida, ingen anmeldelser, ingen etterforskning, ingenting annet enn hans egne påstander i media. Som nok en gang bare bekrefter hans oppmerksomhetsbehov.

Som han viser når han sier "mange har spurt"... om noen han sier han vet de vet...

Enig i at klovn er en fornærmelse mot verdens klovner. Klovner gir og gir. Verret krever og krever og krever oppmerksomhet, har et mildt sagt lempfeldig forhold til fakta og sannhet og lyver så det renner av ham (bl.a. ang. det med at han har medisinsk utdannelse).

Anonymkode: 75e9e...740

Skrevet

Hvorfor gir de han spalteplass? Jeg reagerte mest på at nesten alle aviser står den her helt i toppen med store bokstaver. Det er uinteressant, helt på viddene medisinsk og nører opp under hat mot enkeltpersoner. 

Media er idiotene her. 

Anonymkode: ba311...72c

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Hvorfor gir de han spalteplass? Jeg reagerte mest på at nesten alle aviser står den her helt i toppen med store bokstaver. Det er uinteressant, helt på viddene medisinsk og nører opp under hat mot enkeltpersoner. 

Media er idiotene her. 

Det tenker jeg og, de burde bare ignorere galskapen.

Anonymkode: 46202...04e

Skrevet
Anonym bruker skrev (41 minutter siden):

Media er idiotene her. 

Anonym bruker skrev (34 minutter siden):

Det tenker jeg og, de burde bare ignorere galskapen.

Akkurat som om media hadde sluppet unna om de ikke skrev noe. Alle kan se videoen, og det er ikke sånn at media gjør han kjent! De må nesten skrive om dette, for ellers ville spørsmålene blitt hvorfor de beskytter nettopp ham. 

Skrevet

For en idiot! Tenker pipa hadde fått en annen lyd det sekundet han fikk påvist dødelig kreft. Kjemikalier takk! 

Anonymkode: 38627...17d

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Akkurat som om media hadde sluppet unna om de ikke skrev noe. Alle kan se videoen, og det er ikke sånn at media gjør han kjent! De må nesten skrive om dette, for ellers ville spørsmålene blitt hvorfor de beskytter nettopp ham. 

Selvfølgelig ville de sluppet unna med å ikke skrive om han, det er en ikke-nyhet. Halve Norges befolkning har hatt korona uten medisinsk hjelp. De skriver kun om det for å få klikk. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (32 minutter siden):

Alle kan se den ja, men hvor mange oppsøker instagramkontoen hans jevnlig da

Skrevet
Anonym bruker skrev (37 minutter siden):

Alle kan se den ja, men hvor mange oppsøker instagramkontoen hans jevnlig da

Det aner jeg ikke, men mange gjør. Det er forum og internettsider hvor du kan finne info om det meste, og det sier seg selv at folk ville få visst dette. Da blir jo spørsmålet hvorfor pressen ikke nevner det. 

Skrevet

Har sagt det før, og sier det igjen: stakkars kongehuset. 

Anonymkode: d3739...1c6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...