Woah0 Skrevet 26. juli 2022 #1 Skrevet 26. juli 2022 (endret) Noen ting er bare mer kulere for et annet kjønn bare. Er bare blitt en tradisjon. Er bare bait av media bare. Smak og behag er alt det handler om. Folk vil se menn spille fotball Folk vil se kvinner spille håndball. Er bare slikt det er. En god tradisjon! Endret 26. juli 2022 av Woah0
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2022 #3 Skrevet 26. juli 2022 Jeg kjenner flere som ikke bare synes fotball er kjedelig, men også snakker negativt om det ved hver anledning. Derimot vil de se kvinnefotball, akkurat som om det kreves for å være feministisk korrekt og en form for "plikt". Anonymkode: 6fc85...98f
Woah0 Skrevet 26. juli 2022 Forfatter #4 Skrevet 26. juli 2022 (endret) Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Jeg kjenner flere som ikke bare synes fotball er kjedelig, men også snakker negativt om det ved hver anledning. Derimot vil de se kvinnefotball, akkurat som om det kreves for å være feministisk korrekt og en form for "plikt". Anonymkode: 6fc85...98f Fotball ser jeg aldri på heller. Brødrene mine er fotball folk derimot Jeg liker å se håndball derimot. Men skrur av om menn er på. Endret 26. juli 2022 av Woah0
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2022 #5 Skrevet 26. juli 2022 Jeg ser både kvinner og menn spille både håndball og fotball. Kjenner enkelte menn som har hengt seg ipp det gamle kommentaren «ikke er det kvinner og ikke er det fotball», men de overser man bare. Kvinnene båre gjør det bedre enn menn i både fotball og håndball, og derfor er det morsomt å se. Men menn er ikke så ræva de heller Anonymkode: d4a16...d90
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2022 #6 Skrevet 26. juli 2022 Mye morsommere å se på herrehåndball enn jentehåndball, raskere og mer action med herrene. Men media har selvfølgelig fremmet damehåndball fordi de har gjort det bra. Alltid morsomt når lille Norge gjør det bra internasjonalt. Så det gir mye tid på TV og flere seere. Anonymkode: 2f43e...210
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2022 #7 Skrevet 26. juli 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Jeg ser både kvinner og menn spille både håndball og fotball. Kjenner enkelte menn som har hengt seg ipp det gamle kommentaren «ikke er det kvinner og ikke er det fotball», men de overser man bare. Kvinnene båre gjør det bedre enn menn i både fotball og håndball, og derfor er det morsomt å se. Men menn er ikke så ræva de heller Anonymkode: d4a16...d90 Menn er mer opptatt av å være fysiske, kvinner er langt flinkere til det tekniske, til å spille godt, er min erfaring. Mange ganger lar menn sjanser gå til spille også fordi de vil være stjerner heller enn medspillere i et team som sammen scorer. Anonymkode: a9066...158
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2022 #8 Skrevet 26. juli 2022 Jeg synes herrehåndball er artigere å se på enn damehåndball. Fotball ser jeg nesten ikke, det har mannen 'ødelagt' for meg. Anonymkode: 13eae...706
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2022 #9 Skrevet 26. juli 2022 Woah0 skrev (2 timer siden): Noen ting er bare mer kulere for et annet kjønn bare. Er bare blitt en tradisjon. Er bare bait av media bare. Smak og behag er alt det handler om. Folk vil se menn spille fotball Folk vil se kvinner spille håndball. Er bare slikt det er. En god tradisjon! Snakk for deg selv. Jeg ser gjerne kvinnene spille fotball (med unntak av den fryktelige kampen mot England i EM🙈). Håndball for herrer ser jeg også, men på min jobb er det veldig travel i januar når mesterskapene går, så får sett mindre enn jeg ønsker. Anonymkode: a6a83...ebd
Woah0 Skrevet 26. juli 2022 Forfatter #10 Skrevet 26. juli 2022 (endret) Anonym bruker skrev (2 timer siden): Jeg ser både kvinner og menn spille både håndball og fotball. Kjenner enkelte menn som har hengt seg ipp det gamle kommentaren «ikke er det kvinner og ikke er det fotball», men de overser man bare. Kvinnene båre gjør det bedre enn menn i både fotball og håndball, og derfor er det morsomt å se. Men menn er ikke så ræva de heller Anonymkode: d4a16...d90 Det handler ikke om ferdigheter som er grunnen å se på noe. Er om det er morsomt å se på. Er liksom der det selger. Jeg kan for eksempel se på skiskyting mann eller dame, fordi det er kult! Endret 26. juli 2022 av Woah0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå