Gå til innhold

Hva irriterer deg mest her inne på forumet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det som irriterer meg mest her, er antakelsene som kommer i svarene til hovedinnlegget.

Man kan skrive noe og svarene som kommer, kommer utifra antakelser, uten at det har sammenheng med spørsmålet, ei heller henger sammen med det HI skriver i hovedteksten. 

Lagt merke til det samme? Eller har dere andre eksempler?

Anonymkode: db232...cae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Folk som ikke tar til seg det man skriver til dem, og folk som ikke svarer på sin egen tråd - altså at de ikke takker for svar, eller svarer på spørsmål f.eks. 

Ellers kommer jeg ikke på noe 😃

Anonymkode: 2a826...136

Skrevet

Pr nå er det den som overtar andre sine tråder med kverulering, antagelser, løgn og hersketeknikk. Hn ødelegger mye av gleden ved å være her, selv om jeg prøver å unngå trådene hn ødelegger. 

Anonymkode: c2a74...854

Skrevet

Alle sutre/må få det ut - tråder. Er drittlei, men er lett å se på overskrift, så er bare å la være å åpne dem. 

Anonymkode: 1c620...16c

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Folk som ikke tar til seg det man skriver til dem, og folk som ikke svarer på sin egen tråd - altså at de ikke takker for svar, eller svarer på spørsmål f.eks. 

Ellers kommer jeg ikke på noe 😃

Det nevnte jeg en eller annen gang, da fikk jeg beskjed om at man ikke kunne forvente at hi fulgte opp tråden. 

Ellers blir jeg oppgitt over brukere som opphever seg til ordstyrer for forumet. En som skal bestemme hva vi kan skrive i en tråd. Hvor mange ganger.  

Anonymkode: e7e5c...b70

Gjest NotNaomi
Skrevet

Det er ingenting som irriterer meg her. Faktisk.

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Det nevnte jeg en eller annen gang, da fikk jeg beskjed om at man ikke kunne forvente at hi fulgte opp tråden. 

Ellers blir jeg oppgitt over brukere som opphever seg til ordstyrer for forumet. En som skal bestemme hva vi kan skrive i en tråd. Hvor mange ganger.  

Anonymkode: e7e5c...b70

I mitt hode er det helt normalt at man takker for svar, men tydeligvis ikke her inne 🙄

Kommer heller ikke utenom først de som bruker hersketeknikker, men så kommer (minst like fort!) de som skylde på at andre bruker hersketeknikker. Flaks at det ikke er så mye ramaskrik i den virkelige verden. 

Skrevet

Folk som poster i feil forum.

Anonymkode: c6792...a14

Skrevet
NotNaomi skrev (14 timer siden):

Det er ingenting som irriterer meg her. Faktisk.

Overraskende......

Anonymkode: efd99...7f4

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Overraskende......

Jeg har det med å overraske. 

Anonymkode: 95ccf...860

Gjest NotNaomi
Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har det med å overraske. 

Anonymkode: 95ccf...860

Sorry, glemte nick.

Skrevet
NotNaomi skrev (16 minutter siden):

Sorry, glemte nick.

Det er og overraskende.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...