Gå til innhold

Deres beste tips for fettforbrenning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker å gå ned litt i vekt, ta av litt fett. (Snakk om et par kilo) Må gjøre kraftige kostholdsendringer, så jeg starter med å kutte mitt enorme godteriinntak 🙈 

Men hvilke enkle grep kan man ta for å forbrenne mer fett? Jeg trener styrke ca 3-4 gn i uka, så har grei muskelmasse som gir god forbrenning. Prøver å ta noen motbakkeløp etter hver økt nå. For å få litt boost.

Men ja - har en liten valk foran på magen og litt lovehandles som jeg ønsker å få bukt med. Etter to svangerskap har jeg også fått litt større lår… Noen enkle grep i en ellers hektisk hverdag?? Er hjemme med en 1-åring ❤️ 
Noen gode tips mot søtsug?? Jeg fyser som rakkern, MÅ liksom ha noe å knaske på om kvelden 😂🫣

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tyngre vekter for økt muskelmasse og ellers mer aktivitet.

Håndarbeid om kvelden.

Anonymkode: b12d2...37a

Skrevet

Kombiner cardio med styrketreninga di, intervalltrening med høy/lav intensitet så kommer fettet til å renne vekk :) For søtsuget for min del hjelper det å snu litt på tankegangen å lage seg en skål med gulrøtter, selleri, agurk eller annet som du liker å knaske på med gresk yoghurt dip om det er et must ;) Annet som er godt er ovnsstekt grønnkål eller rett og slett grønnsaker i airfryer/varmluftsovn. Da får de en deilig knas. Får jeg lyst på noe søtt drikker jeg et glass cola zero. Vet det ikke er det sunneste, men det hjelper på. Hver gang du blir småfysen, så dytt i deg noe med lite kalorier aka grønnsaker, frukt, bær osv. Handler om å tilfredsstille magen har jeg funnet ut, og så lenge du klarer å dytte i deg noe sunt så går det over like så greit som om det var en pose potetgull :D alle monner drar, lykke til :D

Anonymkode: b9c38...0a3

Skrevet

Det går i å endre på matinntaket. Jeg ble slått i bakken av en ulykkelig forelskelse i vinter, sluttet nærmest å spise, og raste ned i vekt. Jeg sier ikke at du skal slutte å spise, men hvis du reduserer kaloriinntaket ditt, er mye gjort. Start med godteriet, og se hvor langt du kommer.

Anonymkode: 7e18e...2b4

Skrevet

Tusen takk for alle tips!

Ja, jeg trener tung styrke - og øker etterhvert som settene går lettere og lettere 😊 Trent styrke i 10 år, men ble litt mer flesk etter svangerskapene! Haha

Ja, jeg MÅ liksom dytte i meg noe hele tiden!! 😂 Er veldig heldig som ikke legger fort på meg, men må jammen ta en oppvask med dette kostholdet nå.. Grønnsaker og dip er en god substitutt kanskje, ja. Og frukt.. Airfryer har jeg ikke, men det står på ønskelista!! ❤️

Trener vanligvis fotball én gang i uka også, men sommerferie nå! Vann kan jeg også drikke mer av, der er jeg dårlig.

Skrevet

Prøve kromtilskudd mot søtsuget?

Anonymkode: 51995...4f3

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Prøve kromtilskudd mot søtsuget?

Anonymkode: 51995...4f3

Aldri hørt om faktisk! Tror først og fremst mitt søtsug hører til ‘en vane’.. At jeg pleier å knekke en sjokoladeplate hver kveld, og over 1 kg smågodt hver helg 🫣 

Starter med å skjerpe inn litt, så får vi se!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...