Anonym bruker Skrevet 25. juli 2022 #1 Skrevet 25. juli 2022 Hiver du de rett i panna/ovnen, tiner du de først, eller hvordan gjør du det? Jeg sliter med å få til frosne grønnsaker som jeg vil. Anonymkode: f1031...b0e
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2022 #2 Skrevet 25. juli 2022 Tiner ikke frosne grønnsaker nei, og steker de på middels varme. I stekeovnen som ferske grønnsaker. Wok vet jeg ikke. Anonymkode: 68043...d46
tante grusom master of law Skrevet 25. juli 2022 #3 Skrevet 25. juli 2022 Sjelden vi har det. Men har noen ganger selskapserter og de bare skyller jeg superkjapt i kokende vann slik at de tiner. Hater overkokte erter. Har amerikansk blanding i stekt ris, og da har jeg i den helt på slutten, slik at den ikke blir overvarmet.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2022 #4 Skrevet 25. juli 2022 Jeg får de ikke til i wok. Det blir kokte grønnsaker når vannet går ut av dem. Bruker derfor kun ferske. Anonymkode: 27f15...a3d
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2022 #5 Skrevet 25. juli 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Tiner ikke frosne grønnsaker nei, og steker de på middels varme. I stekeovnen som ferske grønnsaker. Wok vet jeg ikke. Anonymkode: 68043...d46 Hmm, blir det ikke endel vann fra de? Bare meg som får det. Hi Anonymkode: f1031...b0e
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2022 #6 Skrevet 25. juli 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg får de ikke til i wok. Det blir kokte grønnsaker når vannet går ut av dem. Bruker derfor kun ferske. Anonymkode: 27f15...a3d Ikke jeg heller, de skal jo være litt sprø med tyggemotstand, men jeg synes de blir soggy. Hi Anonymkode: f1031...b0e
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2022 #7 Skrevet 25. juli 2022 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Hmm, blir det ikke endel vann fra de? Bare meg som får det. Hi Anonymkode: f1031...b0e Vannet fordamper, og det er derfor jeg steker på middels varme. Da rekker vannet å fordampe og grønnsakene blir stekt. Det har ikke vært noe problem i stekeovn heller. Jeg tror som en skriver over her at wok ikke er heldig med annet enn ferske. Vann og ikke går ikke sammen, så grønnsakene vil beholde vannet da? Anonymkode: 68043...d46
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2022 #8 Skrevet 25. juli 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Vannet fordamper, og det er derfor jeg steker på middels varme. Da rekker vannet å fordampe og grønnsakene blir stekt. Det har ikke vært noe problem i stekeovn heller. Jeg tror som en skriver over her at wok ikke er heldig med annet enn ferske. Vann og ikke går ikke sammen, så grønnsakene vil beholde vannet da? Anonymkode: 68043...d46 Vann og olje går ikke sammen, skulle det stå. Anonymkode: 68043...d46
("ᴥ")trollmor.og.♪♫♫trollunge Skrevet 25. juli 2022 #9 Skrevet 25. juli 2022 Jeg legger den frosne grønnsaksblandingen i en kasseroll med vann og varmer den til den er ting. Tar så å tømmer av alt vannet før jeg putter grønnsakene i en glovarm wok. Da blir de like sprø og fine som ferske grønnsaker😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå