Gå til innhold

Mat i bursdag - er dette teit?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (51 minutter siden):

Jeg er skikkelig dårlig til å planlegge og lage mat, så har dkikkelig angst for slike sammenkomster. Forrige gang jeg ble invitert til det hadde jeg utrolig lyst til å være med men takket nei da jeg ikke viste hva jeg skulle lage.

Anonymkode: 40817...68b

Til en annen gang kan du vite at det er helt ok å komme med chips og dop 😊

Anonymkode: afa63...56b

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Hahaha, det skulle selvsagt være chips og DIP 😅

Skrevet

Da blir hun i hvertfall kveldens snakkis 😂

Anonymkode: 61d26...3fd

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Dagens beste trykkfeil😂

Hvis jeg skulle hatt med dop vet jeg sannelig ikke hva jeg skulle tatt med.

Anonymkode: cde76...eb3

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Jeg fyller snart år, og vil gjerne invitere ca 15 stk hjem til meg. Men jeg har veldig lyst å forespørre kurvfest. Altså skrive at i stedet for gave, setter jeg pris på om folk tar med en liten, enkel rett. Jeg kunne jo kjøpt catering, men synes det er så kjip og overpriset mat, stort sett. Og jeg trenger virkelig ingen gaver. Vil bare ha en avslappet, koselig feiring med folk jeg er glad. Vil jo i så fall selv lage en rett også, pluss stå for velkomstdrink og diverse snacks. Jeg er i 40-årene. Bør jeg droppe det, og bare lage mat til hele gjengen? Evt spørre noen få om hjelp?

Jeg hadde gjerne tatt med en matrett og gave hvis jeg skulle i bursdagselskap. Sosialt og spendene og alle de forskjellige rettene og gode ideer som vil komme.kos deg og nyt dagen din.

Anonymkode: 9af4c...b07

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Tidenes freudian slip 😂

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 25.7.2022 den 14.18):

Jeg synes det er litt spesielt. 15 stykker er ikke mange å lage mat til. Jeg hadde kommet, men tenkt i mitt stille sinn at du er litt gnien. 

Anonymkode: 81117...e1d

Hun er IKKE gnien, men fornuftig. I stedet for å lete etter gave ril et voksent menneske som mest sannsynligvis har alt hun trenger - så bidrar gjester med en rett alle kan nyte!

Skrevet
On 7/25/2022 at 11:29 AM, Anonym bruker said:

Jeg fyller snart år, og vil gjerne invitere ca 15 stk hjem til meg. Men jeg har veldig lyst å forespørre kurvfest. Altså skrive at i stedet for gave, setter jeg pris på om folk tar med en liten, enkel rett. Jeg kunne jo kjøpt catering, men synes det er så kjip og overpriset mat, stort sett. Og jeg trenger virkelig ingen gaver. Vil bare ha en avslappet, koselig feiring med folk jeg er glad. Vil jo i så fall selv lage en rett også, pluss stå for velkomstdrink og diverse snacks. Jeg er i 40-årene. Bør jeg droppe det, og bare lage mat til hele gjengen? Evt spørre noen få om hjelp?

det er så sært, gjester skal ikke betale og ha med gave i tillegg

Anonymkode: cdb75...e64

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

det er så sært, gjester skal ikke betale og ha med gave i tillegg

Nei, det jeg foreslår er at de kommer ned rett i stedet for gave. Jeg dekker alt av drikke. Det handler altså ikke om økonomi, men om å slippe stresset.

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Nei, det jeg foreslår er at de kommer ned rett i stedet for gave. Jeg dekker alt av drikke. Det handler altså ikke om økonomi, men om å slippe stresset.

Stresset kan heller gjestene ta.

Anonymkode: b2522...a38

Skrevet

Stresset kan heller gjestene ta.

Anonymkode: b2522...a38

Hehe, jaja. Å lage én liten rett er vesentlig mindre stress for en enkeltperson enn at jeg skal lage middag til minst 15 personer. Heldigvis er mine venner rause mennesker som er glade i meg. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Hehe, jaja. Å lage én liten rett er vesentlig mindre stress for en enkeltperson enn at jeg skal lage middag til minst 15 personer. Heldigvis er mine venner rause mennesker som er glade i meg. 

Det er ikke noe stress for de fleste å lage en liten rett. Det er koselig og fint med slike fester, og de fleste bidrar gjerne. Det fins unntak men de skjønner hvordan de kan løse det. 

Anonymkode: ffc21...d66

Skrevet
40 minutes ago, Anonym bruker said:

da forstår jeg det :) da er det vel ok :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...