LillaGorilla♥♥ Skrevet 25. juli 2022 #26 Skrevet 25. juli 2022 Anonym bruker skrev (38 minutter siden): Jeg elsker slike fester. Vi har en fast kurvfest i vår gjeng en gang i året. Blir aldri så mye god mat som da.. Anonymkode: de7fb...231 Nettopp, det gjør det jo bare spennende, med masse forskjellig mat
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2022 #27 Skrevet 25. juli 2022 Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Men det er deg, og det hi foreslår passer henne og som du ser mange ikke syns er dumt i det hele tatt. Man kjenner også sine venner godt nok til å vite om det er noen som hater å lage mat, da kan de stå for dessert. Anonymkode: 61d26...3fd Hi spør jo hva folk synes, da svarer man jo hva man synes da. Anonymkode: b2522...a38
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2022 #28 Skrevet 25. juli 2022 Personlig synes jeg kurvfestee er helt fantastisk. I min krets arrangeres dette flere ganger i året. Men jeg ville nok ikke bedt inn til kurvfest for få feire MEG! Selv om man sier at folk ikke skal ta med gave (altså mat istedenfor gave) Kommer nok mange med gave likevel. Og inviterer jeg til feiring, tenker jeg at jeg selv bør stå for oppdekningen. 15 personer er ikke så mange å lage mat til, så jeg forstår ikke helt stress-argumentet. Og siden økonomi ikke er avgjørende kan man jo bestille catering hvis man synes det er stressende å lage mat selv. Anonymkode: 74e81...8fc
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2022 #29 Skrevet 25. juli 2022 Veldig rart. Da jeg spurte om noe lignende for et års tid siden, ble jeg hugget hodet av av omtrent samtlige. Det var ikke måte på hvor feil det var på alle mulige måter. Hi, god ide. Kjør på. Håper du får en fin feiring. Anonymkode: cd5ca...e19
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2022 #30 Skrevet 25. juli 2022 Anonym bruker skrev (42 minutter siden): Blir overrasket hvis ikke folk kommer med gave, men det er jo uansett ditt eget valg. Jeg ville reagert, og jeg kjenner flere som ville gjort det. Men jeg tenker at det sier seg selv at jeg varter opp når jeg inviterer noen til meg. Jeg er jo ikke fattig student. Anonymkode: 81117...e1d Man kjenner jo sin vennegjeng og vet hvor dette ikke ville blitt godt mottatt. Anonymkode: 61d26...3fd
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2022 #31 Skrevet 25. juli 2022 Helt innafor og veldig hyggelig 😊 Og jeg skjønner godt stressmomentet ved å lage mat til alle. Syns det er stress nok å lage til en ekstra jeg 😅🙈 Anonymkode: 9a331...c6c
Gjest NotNaomi Skrevet 25. juli 2022 #32 Skrevet 25. juli 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Siden HI spør om det er en god idé eller om hun skal droppe det, må det nesten være rom for alle typer meninger. Det er jo det hun spør om. Anonymkode: 2f77a...f56 Anonym bruker skrev (1 time siden): Hi spør jo hva folk synes, da svarer man jo hva man synes da. Anonymkode: b2522...a38 Det er når "tilleggsopplysning" som "jeg er ikke fattig student" blir tilføyet, at man reagerer. Det er ikke bare å si hva en syns, men det er å være nedlatende. Anonym bruker skrev (1 time siden): Veldig rart. Da jeg spurte om noe lignende for et års tid siden, ble jeg hugget hodet av av omtrent samtlige. Det var ikke måte på hvor feil det var på alle mulige måter. Hi, god ide. Kjør på. Håper du får en fin feiring. Anonymkode: cd5ca...e19 Akkurat som om det ikke er helt vanlig her. De kan benekte at de spiser godterier i en tråd, og i neste får du anbefalt det beste godteriet. Anonym bruker skrev (50 minutter siden): Man kjenner jo sin vennegjeng og vet hvor dette ikke ville blitt godt mottatt. Anonymkode: 61d26...3fd Alle i en vennegjeng er ikke enige om alt....
Iiiiik Skrevet 25. juli 2022 #33 Skrevet 25. juli 2022 Jeg ville syntes det var hyggelig å bli bedt på en slik fest, men hadde satt pris på å få vite hva de andre hadde med seg.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2022 #34 Skrevet 25. juli 2022 Anonym bruker skrev (3 timer siden): For meg som hater å lage mat og bake, er en sånn invitasjon kjipt. Og jeg hadde ganske sannsynlig kommet med noe mest mulig ferdig fra butikken. Anonymkode: b2522...a38 Det er helt uproblematisk å gå på f.eks Meny og kjøpe en potetsalat e.l fra ferskdisken der Anonymkode: 89365...5c5
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2022 #35 Skrevet 25. juli 2022 NotNaomi skrev (1 time siden): Det er når "tilleggsopplysning" som "jeg er ikke fattig student" blir tilføyet, at man reagerer. Det er ikke bare å si hva en syns, men det er å være nedlatende. Nei, den personen reagerte ikke på kommentaren om fattig student, for fattig student kommentaren kom etter den jeg kommenterte. Anonymkode: b2522...a38
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2022 #36 Skrevet 25. juli 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Nei, den personen reagerte ikke på kommentaren om fattig student, for fattig student kommentaren kom etter den jeg kommenterte. Anonymkode: b2522...a38 Beklager. Anonymkode: ffc21...d66
Gjest NotNaomi Skrevet 25. juli 2022 #37 Skrevet 25. juli 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Beklager. Anonymkode: ffc21...d66 med nick.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2022 #38 Skrevet 25. juli 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Det er helt uproblematisk å gå på f.eks Meny og kjøpe en potetsalat e.l fra ferskdisken der Anonymkode: 89365...5c5 Er det noe mindre kjipt enn å kjøpe mat fra catering da? Anonymkode: b2522...a38
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2022 #39 Skrevet 25. juli 2022 Jeg digger sånne opplegg, og så hadde jeg tatt med meg quesedillas med kylling, guacamole, salsa og rømme 😊 Anonymkode: e424d...bda
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2022 #40 Skrevet 25. juli 2022 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Er det noe mindre kjipt enn å kjøpe mat fra catering da? Anonymkode: b2522...a38 15 stykker kommer jo ikke med mat fra meny, så det er bedre enn catering ja. Anonymkode: 89365...5c5
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2022 #41 Skrevet 25. juli 2022 NotNaomi skrev (1 time siden): Det er når "tilleggsopplysning" som "jeg er ikke fattig student" blir tilføyet, at man reagerer. Det er ikke bare å si hva en syns, men det er å være nedlatende. Akkurat som om det ikke er helt vanlig her. De kan benekte at de spiser godterier i en tråd, og i neste får du anbefalt det beste godteriet. Alle i en vennegjeng er ikke enige om alt.... Og enda skjønner du ikke at det rimeligvis er forskjellige folk som svarer når svarene er helt motsatt… Nei, alle i en vennegjeng er ikke enige om alt, men man kjenner sine venner og vet om det er noen som hater å lage mat. Da kan man si til den/de at de kan velge å lage et ostefat, ta med is, kjøpe ferdig potetsalat +++. Livets små utfordringer er ofte enkle å løse om man bare legger godviljen til. Anonymkode: 61d26...3fd
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2022 #42 Skrevet 25. juli 2022 Jeg er veldig for kurvfester. Ofte mye god mat da. Men akkurat til bursdagsfeiring synes jeg det er litt stas å bli vartet opp. Hadde nok følt at jeg burde ta med en oppmerksomhet i tillegg til retten uansett. Anonymkode: ae0b0...12b
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2022 #43 Skrevet 25. juli 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Og enda skjønner du ikke at det rimeligvis er forskjellige folk som svarer når svarene er helt motsatt… Nei, alle i en vennegjeng er ikke enige om alt, men man kjenner sine venner og vet om det er noen som hater å lage mat. Da kan man si til den/de at de kan velge å lage et ostefat, ta med is, kjøpe ferdig potetsalat +++. Livets små utfordringer er ofte enkle å løse om man bare legger godviljen til. Anonymkode: 61d26...3fd Jeg har ikke skrevet at små utfordringer ikke er lette å løse, og jeg regner med at vennene også vet det uten at man må dikke med dem og fortelle hvordan de skal løse dette selv? Anonymkode: ffc21...d66
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2022 #44 Skrevet 25. juli 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Jeg har ikke skrevet at små utfordringer ikke er lette å løse, og jeg regner med at vennene også vet det uten at man må dikke med dem og fortelle hvordan de skal løse dette selv? Anonymkode: ffc21...d66 . Anonymkode: ffc21...d66
Gjest NotNaomi Skrevet 25. juli 2022 #45 Skrevet 25. juli 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): . Anonymkode: ffc21...d66 ..
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2022 #46 Skrevet 25. juli 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Jeg har ikke skrevet at små utfordringer ikke er lette å løse, og jeg regner med at vennene også vet det uten at man må dikke med dem og fortelle hvordan de skal løse dette selv? Anonymkode: ffc21...d66 Det er ingen som dikker (?) med noen, men det ble antydet at noen kunne føle det ubeleilig å måtte ta med noe hjemmelaget. Så jeg foreslo rett og slett en måte å fikse det på, i en vennegjeng der man kjenner hverandre. Og for å avtale sånn ca hvem som har med hva. Og så er det litt pes å diskutere med deg når du veksler mellom anonym og nick. Bestemme deg, kanskje? Anonymkode: 61d26...3fd
Gjest NotNaomi Skrevet 25. juli 2022 #47 Skrevet 25. juli 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Det er ingen som dikker (?) med noen, men det ble antydet at noen kunne føle det ubeleilig å måtte ta med noe hjemmelaget. Så jeg foreslo rett og slett en måte å fikse det på, i en vennegjeng der man kjenner hverandre. Og for å avtale sånn ca hvem som har med hva. Og så er det litt pes å diskutere med deg når du veksler mellom anonym og nick. Bestemme deg, kanskje? Anonymkode: 61d26...3fd Jo, men samtidig sier du at små utfordringer er lette å løse, og da bør vennene som eventuelt hater å lage mat, løse dette da, uten at noen må fortelle dem hvordan. Dessuten skjønner jeg ikke hvordan noen ikke kan klare å bidra med en salat i det minste. Nok om det, og forstår det siste du skriver. Skal prøve å huske og skrive under nick.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2022 #48 Skrevet 25. juli 2022 Ekspatt skrev (4 timer siden): Du er kanskje ikke fattig student, men det virker som om du sliter kraftig med leseforståelsen. Hvor mange ganger må HI presisere at det ikke dreier seg om budsjett? Det er kanskje ikke så rart at du og de "flere du kjenner som ville reagert som deg" ikke står på gjestelisten når HI, jeg og andre inviterer til hyggelig lag. Du, jeg svarer på hovedinnlegget. At du er uenig med meg er nå én ting, men jeg svarer på det hun spør om. På hvilken måte har jeg misforstått det hun spør om? Anonymkode: 81117...e1d
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2022 #49 Skrevet 25. juli 2022 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Veldig rart. Da jeg spurte om noe lignende for et års tid siden, ble jeg hugget hodet av av omtrent samtlige. Det var ikke måte på hvor feil det var på alle mulige måter. Hi, god ide. Kjør på. Håper du får en fin feiring. Anonymkode: cd5ca...e19 Det har ikke falt deg inn at det er forskjellige folk som svarer? Anonymkode: b2522...a38
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2022 #50 Skrevet 25. juli 2022 Jeg er skikkelig dårlig til å planlegge og lage mat, så har dkikkelig angst for slike sammenkomster. Forrige gang jeg ble invitert til det hadde jeg utrolig lyst til å være med men takket nei da jeg ikke viste hva jeg skulle lage. Anonymkode: 40817...68b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå