Anonym bruker Skrevet 24. juli 2022 #1 Skrevet 24. juli 2022 Jeg foretrekker vattert spilebh med halterneck og høy femtitallet bukse. Anonymkode: cfddc...b16
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2022 #2 Skrevet 24. juli 2022 Trekant med litt innlegg. Vanlig truse. Anonymkode: 0d9fe...8d7
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2022 #3 Skrevet 24. juli 2022 Jeg synes halterneck er fint og har bikini med det, men kan ikke ha den på lenge uten å få vondt i nakken. Jeg strammer musklene og stritter imot den jeg Så jeg foretrekker spile bh som ligner de vanlige bh'ene mine i fasong, som dette: https://www.timarco.com/no/bad/bikinier/freya-sundance-padded-bikini-top?colid=339 Av bukser liker jeg de "store og dekkende", litt hipster/boxerlignende, så jeg slipper shave bikinilinjen... Anonymkode: 8c66e...1a2
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2022 #4 Skrevet 24. juli 2022 Vattert, spiler og skulderstropper. Egentlig som en bh. Har store pupper, så trenger god støtte. Foretrekker truser med knyting i sidene og som dekker nok, men ikke hele rumpa og magen heller. Anonymkode: 7864c...984
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2022 #5 Skrevet 24. juli 2022 Så lenge den har spiler og litt vattering synes jeg mye er fint. Hvis vi går tilbake 20 år kunne jeg ikke skjønne hvorfor det fantes bikinier som liknet bh'er. Trekant-bikini er jo så fint! Jau jau jenta mi, ting vil endre seg 🙈 Anonymkode: 24c59...8dd
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2022 #6 Skrevet 25. juli 2022 Jeg vil helst ha minst mulig skille som blir synlig i vanlige klær. Ser derfor helst at bh-en ikke har stropper, selv om det ikke er den peneste bh-varianten. Ellers blir det ofte en mer vanlig bh-fasong, der jeg flytter litt på stroppene. Truse foretrekker jeg brazilian. Vil ikke ha helt hvit rompe 😂 Anonymkode: b2d43...10a
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2022 #7 Skrevet 25. juli 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg vil helst ha minst mulig skille som blir synlig i vanlige klær. Ser derfor helst at bh-en ikke har stropper, selv om det ikke er den peneste bh-varianten. Ellers blir det ofte en mer vanlig bh-fasong, der jeg flytter litt på stroppene. Truse foretrekker jeg brazilian. Vil ikke ha helt hvit rompe 😂 Anonymkode: b2d43...10a Hehe, der kommer vel alderen inn Jeg er 48 år og ingen ser da rumpa mi, så om den er hvit spiller overhodet ingen rolle. Bedre å dekke rumpa på stranda enn å ha brun rumpe alene i dusjen. Mannen som jeg har hatt i snart 25 år teller ikke, han tar rumpa mi som den er, solbrun eller hvit, haha 😂 Anonymkode: 8c66e...1a2
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2022 #8 Skrevet 25. juli 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Hehe, der kommer vel alderen inn Jeg er 48 år og ingen ser da rumpa mi, så om den er hvit spiller overhodet ingen rolle. Bedre å dekke rumpa på stranda enn å ha brun rumpe alene i dusjen. Mannen som jeg har hatt i snart 25 år teller ikke, han tar rumpa mi som den er, solbrun eller hvit, haha 😂 Anonymkode: 8c66e...1a2 Det er kun mannen min som ser rompa mi uten truse på altså. Mannen bryr seg ikke. Jeg syns bare ikke det er så pent selv, for min egen del. Og jeg har ikke behov for å dekke den fullt og helt på stranda heller. Den er spretten og fin, og så lenge det mest private er dekket, så setter jeg pris på mest mulig solbrun rompe 😅 Til tross for at jeg er veldig mye nærmere 40 enn 30, for å si det sånn. 😂 Anonymkode: b2d43...10a
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2022 #9 Skrevet 25. juli 2022 (endret) Jeg foretrekker burkini, slik at jeg ikke blir fremstilt av patriarkatet som et stykke kjøtt som bare er til for menns lyst til å ha noe å glane på. Anonymkode: 3d086...09c Endret 26. juli 2022 av Forumassistent Bilde fjernet for brudd på opphavsretten
Lille krøll Skrevet 25. juli 2022 #10 Skrevet 25. juli 2022 Vattert 3 kant bikini som jeg knytter i kryss på ryggen. Får vondt i nakken av halterneck. Bruker ministring.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2022 #11 Skrevet 25. juli 2022 Anonym bruker skrev (21 timer siden): Jeg foretrekker burkini, slik at jeg ikke blir fremstilt av patriarkatet som et stykke kjøtt som bare er til for menns lyst til å ha noe å glane på. Anonymkode: 3d086...09c Utenfor tema, men er D-vitaminmangel vanlig blant så strenge muslimske kvinner? De får jo ikke mye sol på kroppen... Anonymkode: 8c66e...1a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå