Gå til innhold

Kollega som lukter helt forferdelig

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Det er klart man kan kommentere røyklukt!

Anonymkode: 898b5...163

Man kan selvsagt klage på røykelukt men det virker bare kjipt og non toleranse. Jeg er røyker selv og det er ingen som klager. Faktisk mottar jeg bare positive bemerkninger, som "Jeg elsker røyk og røykelukt, bare røyk du". Hadde blitt temmelig overrasket om jeg fikk beskjed om at jeg hadde svett underliv. HI må nesten velge hvilken kamp hn vil ta, svett underliv, eller røykelukt. Å kjøre begge sakene blir for dumt. 

Anonymkode: d97b0...eb4

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Når du har et problem med en kollega, uansett hva problemet måtte være -> tar du dette opp med den som har personalansvar.  Og overlater til denne, vanligvis din leder, å håndtere saken.  Verre er det ikke. 

Anonymkode: 64402...48d

Ikke enig. Det er slett ikke alt man kan forvente at leder ordner opp i. Dårlig vasket underliv er nok en av tingene. 

Anonymkode: 6fc54...c53

Skrevet

Jobbet en gang med ei så luktet utrolig svette og gammelt. Sjefen snakket med henne, og de tok tak i problemet og alt ble bra etterpå

Anonymkode: c2037...624

Skrevet

Jeg kommer til å ta det med lederen min ang røyklukten, det er den som er verst. Er litt usikker om det er underlivet hennes som lukter, men det er en svak lukt som jeg vil få om jeg ikke vasker meg på tre - fire dager. Men som jeg skrev, hun er pen, steller seg hver dag, og sminker seg. Hun kommer ofte på kontoret med vått hår, så hun dusjer nok hver dag som oss fleste andre. 

HI

Anonymkode: ea31e...2e5

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Jeg kommer til å ta det med lederen min ang røyklukten, det er den som er verst. Er litt usikker om det er underlivet hennes som lukter, men det er en svak lukt som jeg vil få om jeg ikke vasker meg på tre - fire dager. Men som jeg skrev, hun er pen, steller seg hver dag, og sminker seg. Hun kommer ofte på kontoret med vått hår, så hun dusjer nok hver dag som oss fleste andre. 

HI

Anonymkode: ea31e...2e5

Kanskje hun har bakteriell vaginose eller annet som hun rett og slett ikke kan noe for. Jeg hadde aldri i livet tatt dette opp. Hva skal hun gjøre med det liksom?

Anonymkode: 676d1...346

Skrevet
Anonym bruker skrev (22 timer siden):

Men, svett underliv? Hvordan lukter det?

Mener du at hun går med samme bukse for lenge, at hun ikke vasker seg/dusjer, eller hva er det?

Om hun ellers er velstelt på hår og i klær, og dusjer ofte nok til å ikke lukte svette fra underarmer o.l. hvordan kan man da lukte "svett underliv"?

Jeg spør ikke fordi jeg ikke tror på at hun stinker, noen mennesker gjør jo det, men hvorfor stinker hun fra underlivet? Kan hun ha en medisinsk greie som hun ikke kan noe for?

Anonymkode: 6a2c7...df0

Jeg sliter med myyye svette, lukter ikke ellers på kroppen, men underliv og hår(hodebunn) stinker etter en dag. Håper ingen kjenner det på jobb, men er jo en fare for det.... jeg svetter så ille at jeg kun kan bruke mørke klær.. svetten renner på ryggen hvis jeg gjør noen form for aktivitet i mer enn ett minutt..  jeg har lært hvike stoff på klærne som ikke lukter, og bruker kun de(kan f.eks.ikke bruke "treningsstoff" på jobb(har en aktiv jobb, ikke kontor). 

Anonymkode: 60ad8...10d

Skrevet
Anonym bruker skrev (21 timer siden):

Kan du tenke deg hvordan det ville vært å få en sånn lapp selv, du vet ikke hvem som har skrevet den, om det er noe alle tenker, om det er noen som bare  har et horn i siden til deg. For en usikkerhet det vil skape. Det er så slemt gjort, fatter ikke at voksne mennesker tenker tanken at det er en god ide.

Anonymkode: 181a3...82e

Når jeg tenker meg om var det kansje en meget dårlig ide ja😐 

Anonymkode: b5dea...e02

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...