Anonym bruker Skrevet 24. juli 2022 #1 Skrevet 24. juli 2022 Tenker å begynne å planlegge men synes det er vanskelig.. vet ikke hvor stort vi skal gjøre det osv. Også usikker på hva vi egentlig har råd til.. Noen som vil dele litt rundt sine bryllup? Brukte dere lang tid å planlegge, budsjett osv osv? Alle tips mottas med takk Anonymkode: d8523...a6a
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2022 #2 Skrevet 24. juli 2022 Vi bestemte oss for å gifte oss Så bestilte vi papirene som må fylles ut, at vi ikke er gift fra før og alt det der Så bestilte vi tid på en ambassade og sendte inn papirene (er 22 år siden så jeg regner med det gjøres på nett i dag?) Så reiste vi på ferie, giftet oss på ambassaden (de stilte med vitner) og kom hjem som gift. Kjøpte gifteringer, en hvit sommerkjole og ferien. Mannen bruker dressen han hadde fra før. Betalte en lokal fotograf for å ta noen bilder av oss siden vi var der alene og det er koselig med noen bilder av happeningen Anonymkode: 2a5fb...980
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2022 #3 Skrevet 24. juli 2022 Vi og begynte med å fikse papirene vi skulle fikse, og snakket med forlovere. Ingen av oss ville ha utdrikningslag , så den var grei, samboere i 15 år. Fikset kirken , organist, litt blomster , ringer og kjole til meg og datteren, dress til de andre barn og mann. Bestilte mat og en venninne som var fotograf . Inviterte de nærmeste( søsken, svigersøsken, tante/onkel unger, foreldre, besteforeldre)40 stk og hadde det hjemme etter kirken Anonymkode: 35856...1f9
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2022 #4 Skrevet 24. juli 2022 1. Budsjett - definer hvor mange kroner dere har eller vil bruke på alt 2. Ønskeliste, sett opp en oversikt over absolutt alt dere kunne tenke dere 3. Prioritere ut fra listen: hva er viktig (eks. mange gjester, dyr kjole, konkret lokale, proff fotograf etc.). 4. Planlegg bryllup i tråd med budsjett og valgte prioriteringer. Vi gikk for veldig få gjester og billig(ere) kjole fra 50%-stativet, venn som fotograferte osv. Derimot spiste vi sjuretters, fantastisk middag og hadde en suveren dag og kveld. Anonymkode: f6d8c...844
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2022 #5 Skrevet 24. juli 2022 Søk opp Adele og Eivinds lekne bryllup i bryllupsspalten i Min Mote. Hun var skikkelig fin! Stilig og kult på en gang, så kanskje du kan hente noe inspirasjon derfra? Anonymkode: 8d1b9...0c2
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2022 #6 Skrevet 24. juli 2022 Takk for tips budsjett først er sikkert lurt ja. Vet at mine foreldre betalte middagen i bryllupet til min søster for noen år siden. De har midler til å hjelpe oss også. Men er ikke akkurat noe jeg går å spør direkte om.. 😛 tenker at om vi sier vi skal gifte oss, så tror jeg de bidrar litt. Men føler likevel vi må ta høyde for å skulle klare det på egenhånd, så blir det evt en bonus for oss Anonymkode: d8523...a6a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå