Anonym bruker Skrevet 25. juli 2022 #51 Skrevet 25. juli 2022 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Helt sikkert meg da som har så lite innholdsrikt liv. Dere som tror jeg ikke unner andre å ha det kjekt tar feil. For det gjør jeg. Blir bare sårt når andre koser seg og det er det de sender. Gjerne meg som er spesiell da. Vurdert å slette. Anonymkode: c5006...d73 Du får det bedre om du slutter å sammenligne deg og ditt med andre og deres liv, og heller blir mer tilstede i eget liv, gjør mer for deg selv i eget liv. Anonymkode: 52448...859
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2022 #52 Skrevet 25. juli 2022 mamma til adhd gutt<3 skrev (3 timer siden): Har du problemer med det folk sender i hverdagen også ? Jeg kan innrømme at det av og til kan være sårt da og. Nå får ikke jeg veldig mye snap eller sender. For hva sender man om? Når man opplever noe ekstraordinært. Anonymkode: c5006...d73
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2022 #53 Skrevet 25. juli 2022 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Kanskje brukeren kan svare selv? Ikke for å være frekk altså. Anonymkode: e4cb8...f85 Ja, helt riktig. La hi svare for seg selv. Godt råd, følg det! Anonymkode: 95899...dda
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2022 #54 Skrevet 25. juli 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Du får det bedre om du slutter å sammenligne deg og ditt med andre og deres liv, og heller blir mer tilstede i eget liv, gjør mer for deg selv i eget liv. Anonymkode: 52448...859 Det tenker jeg kan stemme. Man tjener lite på å sammenligne seg med andre. Og alt av sosialemedia er å vise hvor bra man har det. Anonymkode: c5006...d73
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2022 #55 Skrevet 25. juli 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Jeg kan innrømme at det av og til kan være sårt da og. Nå får ikke jeg veldig mye snap eller sender. For hva sender man om? Når man opplever noe ekstraordinært. Anonymkode: c5006...d73 Jeg sender slett ikke bare når jeg opplever noe ekstraordinært. I dag har jeg snappet om at jeg lå på sofaen og så ut på regnet. Et lite glimt av dagen min til folk som bryr seg om meg. Men om du ikke sender så mange snap er det jo ikke rart at du ikke mottar så mange heller? Jeg sender sjelden til dem som sender sjelden til meg. Det er en sånn gjensidig ting, det. Og når du da endelig får en hyggelig snap så gjør den deg trist også? Det er ikke lett å vinne med deg. Anonymkode: 95899...dda
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2022 #56 Skrevet 25. juli 2022 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Kanskje brukeren kan svare selv? Ikke for å være frekk altså. Anonymkode: e4cb8...f85 Følg ditt eget råd da. Anonymkode: 1e37f...01c
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2022 #57 Skrevet 25. juli 2022 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Jeg sender slett ikke bare når jeg opplever noe ekstraordinært. I dag har jeg snappet om at jeg lå på sofaen og så ut på regnet. Et lite glimt av dagen min til folk som bryr seg om meg. Men om du ikke sender så mange snap er det jo ikke rart at du ikke mottar så mange heller? Jeg sender sjelden til dem som sender sjelden til meg. Det er en sånn gjensidig ting, det. Og når du da endelig får en hyggelig snap så gjør den deg trist også? Det er ikke lett å vinne med deg. Anonymkode: 95899...dda Koselig det da. Nei, sender lite for vet ikke hva jeg skal sende av. Og blir gjerne få som sender da. Send heller en snap/meld om å finne på noe 😅 Svarer alltid hyggelig og sier de må nyte eller noe positivt. Mener det og, men da kommer gjerne dette med hva jeg selv gjør kontra. Kjekt de fleste liker og deler fra livet sitt da 😊 Anonymkode: c5006...d73
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2022 #58 Skrevet 25. juli 2022 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Koselig det da. Nei, sender lite for vet ikke hva jeg skal sende av. Og blir gjerne få som sender da. Send heller en snap/meld om å finne på noe 😅 Svarer alltid hyggelig og sier de må nyte eller noe positivt. Mener det og, men da kommer gjerne dette med hva jeg selv gjør kontra. Kjekt de fleste liker og deler fra livet sitt da 😊 Anonymkode: c5006...d73 Men hvis du alltid har spørsmål om å finne på noe i snappene dine så kan det bli litt mye. Send en snap når du går tur, baker, har laget deg en god kopp kaffe eller te. Ikke mange eller ofte, men 2-3 ganger i uken. Så skal du se at du får små glimt igjen. Dette er hvis du VIL ha snapper da, og ikke går helt i kjelleren over at folk gjør andre ting enn deg. Anonymkode: 95899...dda
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2022 #59 Skrevet 25. juli 2022 Anonym bruker skrev (45 minutter siden): Jeg kan innrømme at det av og til kan være sårt da og. Nå får ikke jeg veldig mye snap eller sender. For hva sender man om? Når man opplever noe ekstraordinært. Anonymkode: c5006...d73 Absolutt ikke. Siste snapen jeg sendte var da jeg hadde hele sofaen full av klær som skulle brettes, men at jeg i stedet så på film og spiste sjokolade. Altså ikke ekstraordinært, men sikkert gjenkjennelig for de andre småbarnsmødrene jeg sendte den til. Anonymkode: 0437a...709
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2022 #60 Skrevet 25. juli 2022 Anonym bruker skrev (På 24.7.2022 den 15.08): Fikk en snap fra en venninne som er i syden. Skulle gjerne unngått å fått. Sitter her i regnet selv 🌧😔 Anonymkode: c5006...d73 Når man virkelig ikke trodde forumet kunne bli rarere... HI; søk hjelp. Dette er ikke friskt. Du som sier du har så lite venner og gnager om at du "ikke har hørt fra noen" hvis det går en dag uten meldinger, og så blir det feil når du hører fra dem også! Anonymkode: 83d49...a2a
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2022 #61 Skrevet 26. juli 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Når man virkelig ikke trodde forumet kunne bli rarere... HI; søk hjelp. Dette er ikke friskt. Du som sier du har så lite venner og gnager om at du "ikke har hørt fra noen" hvis det går en dag uten meldinger, og så blir det feil når du hører fra dem også! Anonymkode: 83d49...a2a Hvordan kan du si det? Tror du jeg får melding hver dag og klage eller gnager? Og en snap av en strand er det kontakt? Sosial kontakt, et brev, en tlf samtale eller en meld hvor man bryr seg om den andre er ikke det samme og kan ikke sammenlignes. Da dropper jeg snap for det om det var det. Anonymkode: c5006...d73
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2022 #62 Skrevet 26. juli 2022 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Hvordan kan du si det? Tror du jeg får melding hver dag og klage eller gnager? Og en snap av en strand er det kontakt? Sosial kontakt, et brev, en tlf samtale eller en meld hvor man bryr seg om den andre er ikke det samme og kan ikke sammenlignes. Da dropper jeg snap for det om det var det. Anonymkode: c5006...d73 Vet du hva, jeg synes du skal slette snap. Det passer deg åpenbart ikke. Anonymkode: 0437a...709
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2022 #63 Skrevet 26. juli 2022 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Hvordan kan du si det? Tror du jeg får melding hver dag og klage eller gnager? Og en snap av en strand er det kontakt? Sosial kontakt, et brev, en tlf samtale eller en meld hvor man bryr seg om den andre er ikke det samme og kan ikke sammenlignes. Da dropper jeg snap for det om det var det. Anonymkode: c5006...d73 Forstår du egentlig konseptet snap? Det er jo at man sender små snutter fra livet sitt! Du får slette det hvis det er så vondt. Herregud. Du har en egen evne til å finne ting å sutre over. Det er nesten imponerende. Anonymkode: 46d76...992
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 26. juli 2022 #64 Skrevet 26. juli 2022 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Jeg kan innrømme at det av og til kan være sårt da og. Nå får ikke jeg veldig mye snap eller sender. For hva sender man om? Når man opplever noe ekstraordinært. Anonymkode: c5006...d73 Mange, inkludert jeg bruker snap til å dele små glimt fra hverdagen. På ferie eller hjemme. Den siste jeg sendte til noen var av soloppgangen og den siste jeg fikk var av en vekkeklokke som ringte hos noen som måtte tidlig opp igjen etter ferie. Det handler ikke om så mye annet enn å dele litt av livet sitt. I en travel hverdag gjør dette at man kan gi små livstegn og dele gleder og sorger( ikke store sorger naturligvis , men som at vekkeklokke ringer eller at det er pissregn). Du bør vurdere å slette appen hvis den ikke gir deg noe og hvis du fortsetter å ha den så bør fokuset være at du faktisk FÅR snap av venner og at du bør begynne å dele tilbake.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2022 #65 Skrevet 26. juli 2022 mamma til adhd gutt<3 skrev (3 timer siden): Mange, inkludert jeg bruker snap til å dele små glimt fra hverdagen. På ferie eller hjemme. Den siste jeg sendte til noen var av soloppgangen og den siste jeg fikk var av en vekkeklokke som ringte hos noen som måtte tidlig opp igjen etter ferie. Det handler ikke om så mye annet enn å dele litt av livet sitt. I en travel hverdag gjør dette at man kan gi små livstegn og dele gleder og sorger( ikke store sorger naturligvis , men som at vekkeklokke ringer eller at det er pissregn). Du bør vurdere å slette appen hvis den ikke gir deg noe og hvis du fortsetter å ha den så bør fokuset være at du faktisk FÅR snap av venner og at du bør begynne å dele tilbake. Det er jo er koselig konsept. Jeg grublet gjerne for mye rundt det. Takk. Anonymkode: c5006...d73
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2022 #66 Skrevet 26. juli 2022 Anonym bruker skrev (15 timer siden): Hvordan kan du si det? Tror du jeg får melding hver dag og klage eller gnager? Og en snap av en strand er det kontakt? Sosial kontakt, et brev, en tlf samtale eller en meld hvor man bryr seg om den andre er ikke det samme og kan ikke sammenlignes. Da dropper jeg snap for det om det var det. Anonymkode: c5006...d73 Jøss. Sosial kontakt er melding hvor man «bryr seg om den andre»? Kan du ikke bare omdefinere sosial kontakt til at det kun betyr kjærlighetserklæringer? Eller rosebuketter? For verken sms, snap eller messengerchat er tydeligvis bra nok for deg. Du er sykelig hekta på bekreftelse. Da vil du ALDRI bli tilfreds… Søk hjelp. Anonymkode: 83d49...a2a
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2022 #67 Skrevet 26. juli 2022 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Jøss. Sosial kontakt er melding hvor man «bryr seg om den andre»? Kan du ikke bare omdefinere sosial kontakt til at det kun betyr kjærlighetserklæringer? Eller rosebuketter? For verken sms, snap eller messengerchat er tydeligvis bra nok for deg. Du er sykelig hekta på bekreftelse. Da vil du ALDRI bli tilfreds… Søk hjelp. Anonymkode: 83d49...a2a Mener du at jeg tar feil? Det ligger mer i en tlf samtale, besøk eller en personlig meld enn i en snap. Den sender du gjerne til alle på listen og betyr ikke så mye. Det gjør gjerne ikke det andre heller, men da har jeg gjerne vært i tanken. Kan være jeg aldri kommer til å bli det. Skulle bare skrudd av tanker og følelser. Anonymkode: c5006...d73
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2022 #68 Skrevet 26. juli 2022 Anonym bruker skrev (45 minutter siden): Mener du at jeg tar feil? Det ligger mer i en tlf samtale, besøk eller en personlig meld enn i en snap. Den sender du gjerne til alle på listen og betyr ikke så mye. Det gjør gjerne ikke det andre heller, men da har jeg gjerne vært i tanken. Kan være jeg aldri kommer til å bli det. Skulle bare skrudd av tanker og følelser. Anonymkode: c5006...d73 Jeg mener at du stiller noen helt urimelige krav til hva livet skal tilby deg. Og ikke minst, tilby det uten motytelser! Du vil bare ha det beste, du? Alt annet er for dårlig. Andre skal ringe deg, andre skal invitere deg, andre skal se til at du får en fin ferie uten at du skal løfte en finger, hver helg er det samme sytinga om de invitasjonene som ikke kommer, men når de kommer er de ikke gode nok da heller. Da ber de deg «uten å mene det». Jeg antar det manglet et parfymert brev på rosa papir da de ba deg? Selv har jeg aldri harr Snapchat, men jeg registrerer at andre bruker det, og at de sender det til enkeltindivider. Men det er fint mulig at nettopp DIN venninne sender til mange på vennelista si. Hun sender til deg fordi hun ikke vet hvor satans smålig og misunnelig du er. Faktisk får du den ferie-snappen fordi din venninne tror at du er et normalt menneske som unner henne å ha det bra. Du burde i alle fall skru av de tankene og følelsene som hele tiden trekker nedover. De er syke. Tenk noen friske tanker i stedet. Anonymkode: 83d49...a2a
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2022 #69 Skrevet 26. juli 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg mener at du stiller noen helt urimelige krav til hva livet skal tilby deg. Og ikke minst, tilby det uten motytelser! Du vil bare ha det beste, du? Alt annet er for dårlig. Andre skal ringe deg, andre skal invitere deg, andre skal se til at du får en fin ferie uten at du skal løfte en finger, hver helg er det samme sytinga om de invitasjonene som ikke kommer, men når de kommer er de ikke gode nok da heller. Da ber de deg «uten å mene det». Jeg antar det manglet et parfymert brev på rosa papir da de ba deg? Selv har jeg aldri harr Snapchat, men jeg registrerer at andre bruker det, og at de sender det til enkeltindivider. Men det er fint mulig at nettopp DIN venninne sender til mange på vennelista si. Hun sender til deg fordi hun ikke vet hvor satans smålig og misunnelig du er. Faktisk får du den ferie-snappen fordi din venninne tror at du er et normalt menneske som unner henne å ha det bra. Du burde i alle fall skru av de tankene og følelsene som hele tiden trekker nedover. De er syke. Tenk noen friske tanker i stedet. Anonymkode: 83d49...a2a Hva er ditt råd? Slutt og kontakt folk og la dem være i fred? Du beskriver en person som ikke er noe å være venn med. Og ikke en å være glad i eller bry seg om. Hvem vil væte venner med en som du beskriver? Vil du?Og egentlig er det synd i venninnen og vennene min. Skal gjøre dem en tjeneste. Takk for tips. Anonymkode: c5006...d73
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2022 #70 Skrevet 26. juli 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Hva er ditt råd? Slutt og kontakt folk og la dem være i fred? Du beskriver en person som ikke er noe å være venn med. Og ikke en å være glad i eller bry seg om. Hvem vil væte venner med en som du beskriver? Vil du?Og egentlig er det synd i venninnen og vennene min. Skal gjøre dem en tjeneste. Takk for tips. Anonymkode: c5006...d73 Var det virkelig det du fikk ut av innlegget du siterer? Anonymkode: 1e37f...01c
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2022 #71 Skrevet 27. juli 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Hva er ditt råd? Slutt og kontakt folk og la dem være i fred? Du beskriver en person som ikke er noe å være venn med. Og ikke en å være glad i eller bry seg om. Hvem vil væte venner med en som du beskriver? Vil du?Og egentlig er det synd i venninnen og vennene min. Skal gjøre dem en tjeneste. Takk for tips. Anonymkode: c5006...d73 Hvordan vil DU beskrive deg selv, da? En solstråle? En som svarer «så herlig, kos dere masse» når du får en snap fra Syden? En som ser lyspunkt hver dag og som gleder andre med sin optimisme? Kom med det nå. Hvem vil du beskrive deg selv som? Den venninna som alltid er der, den man kan lene seg på? En god lytter? En som viser andre omsorg? Eller en som sier det er «sårt» at andre har det bra??!! Hva er sannheten om deg?? Anonymkode: 83d49...a2a
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2022 #72 Skrevet 27. juli 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Var det virkelig det du fikk ut av innlegget du siterer? Anonymkode: 1e37f...01c Klart hun fikk det. HI sitter klar med piggene ute i alle tråder. Og ender med «takk skal du ha!» i en passiv-aggressiv tone til alle hun blir sur på. Det hun VIL høre, er at andre synes synd på henne. Synd på henne når det regner, når ungen skal på ferie, når ungen IKKE skal på ferie, når hun ikke får dra på konsert, når hun FÅR dra på konsert, når ingen tar kontakt, når noen faktisk tar kontakt, når venner har det fint… alt dette gjør at det er synd på HI og at hun får det vondt, og hun vil at vi skal svare «stakkars!» Ikke noe annet. Anonymkode: 83d49...a2a
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2022 #73 Skrevet 27. juli 2022 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Klart hun fikk det. HI sitter klar med piggene ute i alle tråder. Og ender med «takk skal du ha!» i en passiv-aggressiv tone til alle hun blir sur på. Det hun VIL høre, er at andre synes synd på henne. Synd på henne når det regner, når ungen skal på ferie, når ungen IKKE skal på ferie, når hun ikke får dra på konsert, når hun FÅR dra på konsert, når ingen tar kontakt, når noen faktisk tar kontakt, når venner har det fint… alt dette gjør at det er synd på HI og at hun får det vondt, og hun vil at vi skal svare «stakkars!» Ikke noe annet. Anonymkode: 83d49...a2a Signerer alt dette. Hun vil heller ikke ta til seg eneste råd. Hun ønsker ikke å få det bedre, hun vil velte seg i selvmedlidenhet og vil ha anerkjennelse for at hun har all grunn til å gjøre det. Anonymkode: 46d76...992
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2022 #74 Skrevet 27. juli 2022 Ja, så dere mener jeg ikke er noen å være med og bruke tid på. Ikke en venn. Så anbefalt å ikke være med eller bruke tid på. Har fått det med meg nå. Anonymkode: c5006...d73
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2022 #75 Skrevet 27. juli 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Ja, så dere mener jeg ikke er noen å være med og bruke tid på. Ikke en venn. Så anbefalt å ikke være med eller bruke tid på. Har fått det med meg nå. Anonymkode: c5006...d73 Nå må du rulle inn! Ser du ikke hvor frekk du er når du hevder dette? Du pisser på oss som gir deg råd! Du er skikkelig ufin her. Nå gjør DU meg trist. Anonymkode: 95899...dda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå