Gå til innhold

Snap fra varmere strøk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du hadde vel klaget om du ikke fikk snaper også. Vennene dine kan vel strengt tatt ikke gjøre noe riktig.

Vi har stort sett vært hjemme på Vestlandet i sommer. Det er rett før det gror svømmehud mellom tærne våre. Rett og slett mye vått og grått. Men sånn er det. Ikke alle somre er like fine på værfronten. Vi satser da på finvær i august.

Anonymkode: 0437a...709

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er hyggelig uansett jeg. Selvom jeg gjerne skulle ha vært et varmere sted nå så blir jeg ikke sur av at noen jeg kjenner er på ferie.

Anonymkode: 5d97f...d6b

Skrevet

Vi er på ferie i varme strøk og jeg har sendt snapper til venninner hjemme. Håper de ikke er som deg. Samtidig misunner jeg nesten de hjemme for vi har førti grader. Gleder meg masse til å komme hjem til hunden og dra han med meg på fjellet i 13 grader og regn. 

Anonymkode: 08ef1...256

Skrevet

Jeg synes det er kjempe koselig å få snap fra venner på ferie. Uansett om det er fra regnvær på Vestlandet, skiftene vær i Danmark eller hetebølge i Sør-Europa. Noen ganger er det de som er på tur, andre ganger er det meg. 

Kanskje du burde holde deg unna snap for en periode hvis det plager deg? 

Skrevet

Skjønner hva du mener. Går godt an å være både misunnelig og samtidig unne andre en fin ferie. Vi har ikke råd til ferie i år, er nok derfor der stikker litt ekstra i meg når jeg ser slike sydensnapper. 

Anonymkode: 412ca...4f9

Skrevet

I disse dager så klarer ikke folk å nyte ferien sin uten å dokumentere det for andre. Synes mer synd på dem enn deg, Hi 😉

Anonymkode: 79ca7...59d

Skrevet
Anonym bruker skrev (28 minutter siden):

I disse dager så klarer ikke folk å nyte ferien sin uten å dokumentere det for andre. Synes mer synd på dem enn deg, Hi 😉

Fattigmannens trøst. 

Anonymkode: 95899...dda

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Fattigmannens trøst. 

Nei, sannheten.

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Er det galt å ikke ville ha sånne snaper? Unner dem turen. Fikk en ny om noen som reiser til uken og blir vekke i 14 dager. 

Anonymkode: c5006...d73

Blokker personen på snap da. Selv har jeg blokkert en vennine som nesten kun legger ut bildet av hunden sin,å gjerne 4-5 nye bilder hver dag. 

Anonymkode: 13299...5ff

Skrevet

Nå til dags er det ingenting som kan gjøre uten å dokumenters. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 timer siden):

Herlighet! Vi har sittet hjemme hele sommeren med en døende mormor. Setter utrolig pris på å få snapper fra folk med stort og smått både fra fester og utlandet. Det er jo bare hyggelig. 

Anonymkode: fa267...555

❤️ Håper hun får en fin og verdig avslutning med familien rundt seg. Ikke alltid man kan styre hva livet tilbyr, men man kan styre hvordan man møter det, til en viss grad. 

Det er rart det, når en står midt i noe, hvordan verden rundt går videre akkurat som før. På en måte vondt, på en annen måte litt godt også. 

Anonymkode: 59d9b...22b

Skrevet

Og jeg koser meg med snap fra venner både her og der. Lite sydenliv på oss her i år, så jeg er naturligvis litt sjalu og skulle ønske det var meg. Men jeg unner dem det likevel. :) 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Nå til dags er det ingenting som kan gjøre uten å dokumenters. 

Jeg tror egentlig at mye av folks dag aldri dokumenteres jeg da. Både i hverdagen og i ferien sender jeg snap med venninner. Vi bor ikke alle sammen i samme by eller land så det er en fin måte å få små glimt fra hverandres hverdag og liv. Jeg synes det er like hyggelig å få snap fra ferier som fra hverdagen. Det er et hyggelig innslag i hverdagen. Siste snap var fra min beste venninne som har pissregn. Hun sendte bilde av det og ba om litt sol tilbake fra meg😊. En snapp her og der er ikke å dokumentere hele livet.

Skrevet

❤️ Håper hun får en fin og verdig avslutning med familien rundt seg. Ikke alltid man kan styre hva livet tilbyr, men man kan styre hvordan man møter det, til en viss grad. 

Det er rart det, når en står midt i noe, hvordan verden rundt går videre akkurat som før. På en måte vondt, på en annen måte litt godt også. 

Anonymkode: 59d9b...22b

Ja, takk. Vi var der til det siste❤️

Anonymkode: fa267...555

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (27 minutter siden):

Jeg tror egentlig at mye av folks dag aldri dokumenteres jeg da. Både i hverdagen og i ferien sender jeg snap med venninner. Vi bor ikke alle sammen i samme by eller land så det er en fin måte å få små glimt fra hverandres hverdag og liv. Jeg synes det er like hyggelig å få snap fra ferier som fra hverdagen. Det er et hyggelig innslag i hverdagen. Siste snap var fra min beste venninne som har pissregn. Hun sendte bilde av det og ba om litt sol tilbake fra meg😊. En snapp her og der er ikke å dokumentere hele livet.

Jeg kunne ikke vært mer enig! Det er ikke alltid like lett å møtes ofte i en travel hverdag, og Snap hjelper faktisk godt på å både holde kontakten og få ta del i livet til gode venner og familie. Jeg elsker å få disse hverdagsglimtene, uansett om det er fra en strand, et busskur i regnvær, sofaen med pledd over beina eller hva som helst, fordi jeg da føler litt ekstra nærhet til dem, vi deler et øyeblikk sammen selv om vi ikke er sammen. Jeg har diskutert dette med mange av de rundt meg, og alle har gitt uttrykk for det samme, nemlig at de synes det er koselig, uansett. 

Anonymkode: 53cb9...104

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Jeg kunne ikke vært mer enig! Det er ikke alltid like lett å møtes ofte i en travel hverdag, og Snap hjelper faktisk godt på å både holde kontakten og få ta del i livet til gode venner og familie. Jeg elsker å få disse hverdagsglimtene, uansett om det er fra en strand, et busskur i regnvær, sofaen med pledd over beina eller hva som helst, fordi jeg da føler litt ekstra nærhet til dem, vi deler et øyeblikk sammen selv om vi ikke er sammen. Jeg har diskutert dette med mange av de rundt meg, og alle har gitt uttrykk for det samme, nemlig at de synes det er koselig, uansett. 

Anonymkode: 53cb9...104

Ikke sant! 

Skrevet

Da får du blokkere dem da eller gi beskjed om at du bare vil ha Snap etc av triste anledninger.  Jo, verre, jo bedre kan du jo si. Eller blokker. Hva er vitsen med å ha folk som gjør deg trist på sosiale medier ?

Anonymkode: 498a7...d1c

Skrevet

Helt sikkert meg da som har så lite innholdsrikt liv. Dere som tror jeg ikke unner andre å ha det kjekt tar feil. For det gjør jeg. Blir bare sårt når andre koser seg og det er det de sender. Gjerne meg som er spesiell da. Vurdert å slette. 

Skrevet

Helt sikkert meg da som har så lite innholdsrikt liv. Dere som tror jeg ikke unner andre å ha det kjekt tar feil. For det gjør jeg. Blir bare sårt når andre koser seg og det er det de sender. Gjerne meg som er spesiell da. Vurdert å slette. 

Men du klager jo når du ikke får snap også? Og nå er det galt at de tenker på deg når de skal sende et bilde av at de har der fint?

Du bør absolutt slette snap! 

Skrevet

Jeg er heldigvis ikke værsyk. Er det dårlig vær så koser jeg meg inne 

Anonymkode: 542df...700

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Har du problemer med det folk sender i hverdagen også ?

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (26 minutter siden):

Har du problemer med det folk sender i hverdagen også ?

Ikke bry deg så mye om hva HI har problemer med utover det hun skriver? Hvorfor skal du vite dette? 

Anonymkode: e4cb8...f85

Skrevet

Jeg elsker å få snap fra andre fra både varme og kalde strøk 😊 Det er jo så koselig å tenke på hva de opplever og gjør akkurat på det tidspunktet du mottar snappen og ikke minst at alt er vell med dem. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Ikke bry deg så mye om hva HI har problemer med utover det hun skriver? Hvorfor skal du vite dette? 

Kanskje sånn at man kan gi råd utifra hva som er greia? Hvis det generelt er et problem bør snap slettes .

Anonymkode: 4fdab...bc1

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Kanskje sånn at man kan gi råd utifra hva som er greia? Hvis det generelt er et problem bør snap slettes .

Anonymkode: 4fdab...bc1

Kanskje brukeren kan svare selv? Ikke for å være frekk altså. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...