Gå til innhold

Snap fra varmere strøk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk en snap fra en venninne som er i syden. Skulle gjerne unngått å fått. Sitter her i regnet selv 🌧😔

Anonymkode: c5006...d73

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars. Du må ha det tøft!

Anonymkode: a9f53...133

Skrevet
Anonym bruker skrev (29 minutter siden):

Fikk en snap fra en venninne som er i syden. Skulle gjerne unngått å fått. Sitter her i regnet selv 🌧😔

Huff, for en vond verden du lever i. 

Anonymkode: 81b94...148

Skrevet

Så forskjellige vi er! Jeg får stadig snapper fra venner som er i varmere strøk og koser meg på deres vegne. Skulle ønske at jeg var et sted det ikke er 15 grader og øs pøs, men livet mitt blir ikke dårligere av at andre nyter sol og strand?

Anonymkode: 95899...dda

Skrevet
Anonym bruker skrev (55 minutter siden):

Da må du reise til varmere steder selv, eller flytte, eller ta solarium, eller kle på deg og nyte livet selv med regn. Eller ikke åpne snap hvis det påvirker deg så innmari.

Skrevet

Kjære vene - hva med å glede deg på andres vegne?

Her jeg bor har vi tilsammen i år hatt seks eller syv dager hvor det har vært ordentlig fint og varmt. Jeg har vært for syk eller dårlig til å gå ut noen av de dagene. Jeg greier likevel å glede meg stort over de som kan nyte dem, jeg gleder meg over at noen jeg kjenner kunne dra spontant sørover og få med seg noe av varmen sørlige deler av landet fikk, og jeg gleder meg med de som er i syden.

Jeg kunne selvfølgelig ønsket meg ordentlig sommer og sammenhengende sommer. Her er det meldt regn mer eller mindre halvannen uke fremover også, så det må i så fall bli i august. Jeg synes tanken på høst og vinter er tung om jeg ikke får noe sol på kroppen i år, men jeg greier likevel å unna andre gleden ved å få sol og varme, og jeg velger å glede meg sammen med dem. Og når jeg får se bilder og blir fortalt historier om feriene deres i ettertid så kan jeg drømme meg litt bort i deres reiser, føle at jeg reiser gjennom dem, så får jeg en positiv opplevelse av det også.

Og så fortsetter jeg å ta D-vitaminer hele sommeren, siden jeg ikke har fått noe gjennom solen i år ;)

Anonymkode: 52448...859

Skrevet

Mari Mene lagde overskrifter i både aviser og magasiner nå på forsommeren da hun tok opp dette. Dem sjalusien som spiser deg opp når du ikke unner andre ting du ikke selv er en del av.

Det ødelegger livet ditt. Søk det opp så kanskje du lærer noe  

Min venninne har vært i Lofoten i sommer, drevet med fiske, toppturer og allverdens. Sendt de flotteste bilder av naturen der oppe. 

Jeg har leddgikt og ingen myndigheter til sånne ting, skulle jeg ønsket at hun lot være å sende bilder og ikke unne henne den turen da mener du?

Anonymkode: 77cc1...a7d

Skrevet

Det er vel helt greit å føle på misunnelse iblant. Det er hverken synd eller skam, men det må ikke styre livet ditt og være noe du til stadighet føler på-da blir det veldig destruktivt.

At du føler på misunnelse og er ærlig mot deg selv om at det er akkurat det du gjør, så er det også lettere å oppdra seg selv. Det er jo noe vi bør gjøre med jevne mellomrom alle sammen tenker jeg. 

Anonymkode: e4cb8...f85

Skrevet

Men klarer du ikke glede deg på hennes vegne? Hennes glede er ikke din sorg. Jeg har levd gjennom andres «syden»snapper i hele sommer. Elsker å se at andre koser seg. Folk trekker alltid paralleller til seg selv. 

Anonymkode: 098d0...6b6

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Men klarer du ikke glede deg på hennes vegne? Hennes glede er ikke din sorg. Jeg har levd gjennom andres «syden»snapper i hele sommer. Elsker å se at andre koser seg. Folk trekker alltid paralleller til seg selv. 

Anonymkode: 098d0...6b6

Total mangel på misunnelse er ikke noe godt tegn det heller. Jeg sier ikke at du aldri føler på det, men de som alltid uttrykker at de gleder seg på andres vegne kan faktisk være der at de tror selv at de aldri fortjener bedre. 

Skrevet

Er det galt å ikke ville ha sånne snaper? Unner dem turen. Fikk en ny om noen som reiser til uken og blir vekke i 14 dager. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Er det galt å ikke ville ha sånne snaper? Unner dem turen. Fikk en ny om noen som reiser til uken og blir vekke i 14 dager. 

Du kan bare blokkere dem til de er tilbake i hverdagen igjen. 

Anonymkode: 21fbc...800

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Du klarer seriøst ikke å glede seg på andres vegne? Håper ALDRI du sender snap til meg. Gjør for vondt å se at du har et levende barn når mitt er dødt. 

Anonymkode: 46d76...992

Skrevet
Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Men hvorfor har du Snap om du ikke ønsker å motta dem?

Skrevet

Herlighet! Vi har sittet hjemme hele sommeren med en døende mormor. Setter utrolig pris på å få snapper fra folk med stort og smått både fra fester og utlandet. Det er jo bare hyggelig. 

Anonymkode: fa267...555

Skrevet

Enkelt problem å fikse: Slett Snap. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (28 minutter siden):

DU FÅR SKRIVE TILBAKE AT DU ER DRITMUSUNNELIG OG IKKE VIL HA SNAPPER FRA DEM DA! Sånn, klart og tydelig! Jeg sendte forøvrig Snap til folk i Norge da jeg var i "Syden" sist uke, men heldigvis har jeg venner som tåler å få slike og evner å glede seg med meg og også dele fra sine fine ferier.

Anonymkode: 53cb9...104

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Jeg elsker å få feriesnapps jeg.. Lever gjennom andre 😊

Anonymkode: ec78a...50a

Skrevet
Anonym bruker skrev (58 minutter siden):

Ja. Det er galt.

Anonymkode: 190bf...00b

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Nei det er ikke galt. Så lenge du unner dem turen så er det greit. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Jeg elsker å få feriesnapps jeg.. Lever gjennom andre 😊

Anonymkode: ec78a...50a

Du skal få 👍for ærlighet

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Du kan bare blokkere dem til de er tilbake i hverdagen igjen. 

Anonymkode: 21fbc...800

Eller bare slette kontoen din.

Anonymkode: 6f81e...106

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Klarer du ikke å glede deg over at andre har det bra? 😐

Anonymkode: db37a...a56

Skrevet

Jeg har 4 på snap som sender mange bilder fra 35 graders steder. Jeg er glad på deres vegne. 🤩

Selv ligger jeg i senga på 4.dagen, kroppen streiker når det er regn. Konstant migrene, kvalm, trøtt og uvel. Likevel er jeg ikke bitter. 

Anonymkode: db37a...a56

Skrevet

Hahaha hva?? Jeg leser gjennom kommentarene her og er nesten tom for ord?

Det går an å ikke ta ting så himla bokstavelig, eller? Jeg har også fått sånne snapper, og selv om jeg er drit misunnelig så unner jeg de jo ferien😅😅 Det styrer ikke livet mitt på noe vis, jeg er bare rent ut misunnelig 😅

Anonymkode: 6dcda...e5f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...