Anonym bruker Skrevet 23. juli 2022 #26 Skrevet 23. juli 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg vet ikke hva dere tror jeg har skrevet her før jeg. Syns det er dårlig å svare som dere gjør når dere ikke kan ta det seriøst. Jeg er ihvertfall veldig glad for at jeg ikke skrev dette da jeg våknet tidligere i dag, for da hadde jeg mye nerver. Dette var en lei opplevelse, og jeg skjønner at jeg ikke burde fortalt det her. Glem det bare, og så får dere svare andre stygt og bare være dårlige mennesker. Anonymkode: 0ecef...50b Hvorfor skal vi ta det seriøst når du motsier deg selv? Du skriver først at du så foreldrene komme i drosje, så skriver du at du ble overrasket over at de "plutselig" var på kjøkkenet. Dette høres ut som en r-tråd. Anonymkode: 8de7e...c08
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2022 #27 Skrevet 23. juli 2022 oslofrk skrev (7 minutter siden): Hahahaha - herlig HI! Jeg skjønner at det var flaut, men jeg ler meg skakk😂 Det er jo flørten din som burde være flau!  Tusen takk! Jeg kan fint akseptere at du ler. Jeg håper jeg også kan se tilbake på dette en dag og le. Akkurat nå er det litt vanskelig. Ja, jeg får se i morgen. Jeg sendte melding nå for litt siden og avtalte tid og sted. Fikk *gleder meg tilbake og et hjerte. Men han må svare på hvorfor han satt meg i den situasjonen. Anonymkode: 0ecef...50b
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2022 #28 Skrevet 23. juli 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Det jeg gjorde var å ha sex med en ung mann jeg har møtt flere ganger og har hatt det veldig givende og fint sammen med. Vi har gått fra utesteder og sittet i parken og snakket om dype og fine ting. Det er ikke synd å ha sex med noen om det er på første eller femte date som oss. Det som var feil visste jeg ikke var feil. Jeg visste ingenting om at foreldrene plutselig skulle stå der, etter at jeg fikk mønsj. Jeg hadde helt klart kjøpt inn både mat og ryddet om han bodde der, så jeg vet virkelig ikke hvilke handlinger i flertall du fordømmer nå. Anonymkode: 0ecef...50b Ingen har vel egt reagert på sexen. Det er 33-åringen som "fikk mønsj".... Uff da. Den er det ikke mye klasse over. Anonymkode: 48b05...233
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2022 #29 Skrevet 23. juli 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Ingen har vel egt reagert på sexen. Det er 33-åringen som "fikk mønsj".... Uff da. Den er det ikke mye klasse over. Anonymkode: 48b05...233 Det var det jeg fikk, og det er ikke noe annet ord for det. Det var også det som ble skandalen her, og jeg er helt enig i at det ikke var noe klasse over det. Anonymkode: 0ecef...50b
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2022 #30 Skrevet 23. juli 2022 SÃ¥ pinlig. For deg. Og daten din Anonymkode: 1cd11...571
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2022 #31 Skrevet 23. juli 2022 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Han er 22 og jeg er 33. Vi festet til langt ut på natten, og jeg bruker ikke å røyke ulovlige ting til vanlig, det skjer på fest en sjelden gang iblant. Så dro vi hjem til han, jeg hadde aldri vært der, og jeg fikk så innmari lyst på mat da han sloknet, så jeg sto opp. Jeg stusset ikke over noe som at soverommet hans kanskje var litt lite til å være i et ganske stort hus, og ikke reagerte jeg på innredning mens jeg lette meg fram til kjøkkenet heller. Der gikk jeg helt bananas og dro ut en del pålegg og ingredienser til salat! Fant heldigvis fjel og skar opp kinakål, reddiker, agurk og tomater pluss mais, og det ble ganske uryddig med noen kålstrimler og annet på avveie på benk og litt på gulv. Dyttet i meg dette og tømte to beger med fetaost i olje i den og creme frashe. Gaflet i meg, skar opp to skiver brød også og spiste med noe røkt fisk jeg fant. Så fant jeg en kald cider og skylte ned med. Klokken var blitt seks om morgenen og plutselig hørte jeg bil på gårdsplassen. Jeg så at det var en drosje, og lurte veldig helt til jeg så en godt voksen dame som plutselig var ved inngangsdøra og låste seg inn. Jeg var langt fra edru og ble stående litt paralysert og se dama kom mot meg som i en sakte film. Gud! Hun ble helt paff og klarte ikke å si noe, og så kom mannen inn. Han så på meg og på benken, og jeg prøvde å si at jeg trodde "Jon" bodde der alene og jeg ble sulten. Så sier moren krasst at ja da hadde jeg spist, så da kunne jeg kanskje ta drosje hjem! Hun var så sur! Jeg fant ikke rommet hans med en gang heller, men så fant jeg det og kledde på meg. Jeg prøvde å vekke han men det nyttet ikke, og så sjanglet jeg litt da jeg sa hade til foreldrene, gikk ut og ringte drosje, måtte vente kanskje tjue minutter i innkjørselen og følte blikka til foreldra i nakken hele tiden, fra kjøkkenvinduene. Drosjesjåføren lo som bare det da jeg fortalte hva som hadde skjedd, men jeg syns ikke det var så gøy nei! Hvordan hadde dere reagert om dere var meg eller foreldrene? Anonymkode: 0ecef...50b Jeg synes du var ganske frekk. Lager DEN salaten og roter midt på natten. 🙈🙈🙈 Anonymkode: 8d25d...a0a
oslofrk Skrevet 23. juli 2022 #32 Skrevet 23. juli 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Tusen takk! Jeg kan fint akseptere at du ler. Jeg håper jeg også kan se tilbake på dette en dag og le. Akkurat nå er det litt vanskelig. Ja, jeg får se i morgen. Jeg sendte melding nå for litt siden og avtalte tid og sted. Fikk *gleder meg tilbake og et hjerte. Men han må svare på hvorfor han satt meg i den situasjonen. Anonymkode: 0ecef...50b Han er nok rimelig flau😂 Jeg håper du kan le godt etterhvert. Det er jo ingen krise! Ikke hør på de gamle snerpene - de er bare misunnelige på at du har en ung kjekkas å more deg med 😉
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2022 #33 Skrevet 23. juli 2022 oslofrk skrev (32 minutter siden): Han er nok rimelig flau😂 Jeg håper du kan le godt etterhvert. Det er jo ingen krise! Ikke hør på de gamle snerpene - de er bare misunnelige på at du har en ung kjekkas å more deg med 😉 Tror du det? At det er sjalusi de fleste av oss føler på når vi leser dette? Anonymkode: bab37...572
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2022 #34 Skrevet 23. juli 2022 oslofrk skrev (34 minutter siden): Han er nok rimelig flau😂 Jeg håper du kan le godt etterhvert. Det er jo ingen krise! Ikke hør på de gamle snerpene - de er bare misunnelige på at du har en ung kjekkas å more deg med 😉 🙂 Anonymkode: 0ecef...50b
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2022 #35 Skrevet 23. juli 2022 Det flaueste her er at du er mor og samtidig bruker ulovlig narkotika. Anonymkode: a1ce3...9aa
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2022 #36 Skrevet 23. juli 2022 Hahaha, fantastisk. Denne situasjonen er garantert noe du kan le av når det har gått litt tid. Og du, er du sikker på at de var så veldig krasse, og at det ikke var litt paranoia inni bildet der? Han burde virkelig fortalt deg at han var hos foreldrene. Hadde jeg vært deg hadde jeg handlet inn det jeg spiste og levert på døra hos foreldrene, og sagt det som det var, at du virkelig beklager, og at sønnen deres ikke hadde gitt beskjed om at han var på besøk/bor hjemme hos mor og far. Anonymkode: 588b7...069
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2022 #37 Skrevet 23. juli 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Hahaha, fantastisk. Denne situasjonen er garantert noe du kan le av når det har gått litt tid. Og du, er du sikker på at de var så veldig krasse, og at det ikke var litt paranoia inni bildet der? Han burde virkelig fortalt deg at han var hos foreldrene. Hadde jeg vært deg hadde jeg handlet inn det jeg spiste og levert på døra hos foreldrene, og sagt det som det var, at du virkelig beklager, og at sønnen deres ikke hadde gitt beskjed om at han var på besøk/bor hjemme hos mor og far. Anonymkode: 588b7...069 Takk! Det er nok mulig jeg fikk litt noia ja. Jeg ble litt paralysert da de kom, og det var tre meter fra inngangsdøra og jeg hadde ikke mulighet til å unnslippe. Nå tror jeg nok at de ble veldig overrasket og perplekse de også, og det skjønner jeg jo innmari godt der jeg sto i bare truse og med mat over hele benken. Off, det er ikke så godt å tenke på hvordan det så ut utenfra! Jeg trøster meg jo også litt med at "Jon" sendte et latterfjes og ikke var sur eller noe sånt. Jeg vet jammen ikke, men nå sees vi i morgen, og skal høre hvordan jeg kan rette opp i dette, for det vil jeg. De så ikke sinte ut sånn sett, men krass var hun. Forståelig nok. Jeg håper det blir et morsomt om enn pinlig minne etterhvert! Anonymkode: 0ecef...50b
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2022 #38 Skrevet 26. juli 2022 En oppdatering for å fortelle at vi var og grillet sammen med moren og stefaren i går. De hadde blitt så overrasket da jeg sto der på kjøkkenet, og de var lei seg for at de hadde kastet meg ut, og moren hadde syntes synd på meg da jeg ventet såpass lenge på drosje, men hun turte ikke å gå ut til meg. De hadde snakket med daten min på lørdag og han hadde fortalt om meg. Da vi møttes på søndag og spiste middag ute, så sa han at de inviterte oss på grilling i går, og alle syns det var litt pinlig i starten, men vi lo av det alle sammen etter en liten stund. Jeg tok også med mye god grillmat og litt annen mat og en flaske god vin til dem. Alt endte heldigvis godt selv om jeg enda syns det var veldig flaut. Ville bare innom å si det hvis noen skal være interessert, så husk på at alt kan gå fint selv om du dummer deg ut! Ha en fin dag. Anonymkode: 0ecef...50b
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2022 #39 Skrevet 26. juli 2022 Tok du med unga dine til grillinga da eller? Tipper John ser frem til å bli stepappa til dattera di på 14-15. Kult med mamma som røyker tjall. Anonymkode: c422e...caa
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2022 #40 Skrevet 26. juli 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Tok du med unga dine til grillinga da eller? Tipper John ser frem til å bli stepappa til dattera di på 14-15. Kult med mamma som røyker tjall. Anonymkode: c422e...caa Åh, kan man bli mer kjerring 😂 Anonymkode: bab37...572
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2022 #41 Skrevet 26. juli 2022 Anonym bruker skrev (3 timer siden): En oppdatering for å fortelle at vi var og grillet sammen med moren og stefaren i går. De hadde blitt så overrasket da jeg sto der på kjøkkenet, og de var lei seg for at de hadde kastet meg ut, og moren hadde syntes synd på meg da jeg ventet såpass lenge på drosje, men hun turte ikke å gå ut til meg. De hadde snakket med daten min på lørdag og han hadde fortalt om meg. Da vi møttes på søndag og spiste middag ute, så sa han at de inviterte oss på grilling i går, og alle syns det var litt pinlig i starten, men vi lo av det alle sammen etter en liten stund. Jeg tok også med mye god grillmat og litt annen mat og en flaske god vin til dem. Alt endte heldigvis godt selv om jeg enda syns det var veldig flaut. Ville bare innom å si det hvis noen skal være interessert, så husk på at alt kan gå fint selv om du dummer deg ut! Ha en fin dag. Anonymkode: 0ecef...50b I fantasiland kanskje 🤣 Anonymkode: 5d102...f42
oslofrk Skrevet 26. juli 2022 #42 Skrevet 26. juli 2022 Anonym bruker skrev (9 timer siden): En oppdatering for å fortelle at vi var og grillet sammen med moren og stefaren i går. De hadde blitt så overrasket da jeg sto der på kjøkkenet, og de var lei seg for at de hadde kastet meg ut, og moren hadde syntes synd på meg da jeg ventet såpass lenge på drosje, men hun turte ikke å gå ut til meg. De hadde snakket med daten min på lørdag og han hadde fortalt om meg. Da vi møttes på søndag og spiste middag ute, så sa han at de inviterte oss på grilling i går, og alle syns det var litt pinlig i starten, men vi lo av det alle sammen etter en liten stund. Jeg tok også med mye god grillmat og litt annen mat og en flaske god vin til dem. Alt endte heldigvis godt selv om jeg enda syns det var veldig flaut. Ville bare innom å si det hvis noen skal være interessert, så husk på at alt kan gå fint selv om du dummer deg ut! Ha en fin dag. Anonymkode: 0ecef...50b Hyggelig å lese HI! Jeg småfnise fortsatt litt og gleder meg til du bare kan le av det 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå