Anonym bruker Skrevet 23. juli 2022 #1 Skrevet 23. juli 2022 Han er 22 og jeg er 33. Vi festet til langt ut på natten, og jeg bruker ikke å røyke ulovlige ting til vanlig, det skjer på fest en sjelden gang iblant. Så dro vi hjem til han, jeg hadde aldri vært der, og jeg fikk så innmari lyst på mat da han sloknet, så jeg sto opp. Jeg stusset ikke over noe som at soverommet hans kanskje var litt lite til å være i et ganske stort hus, og ikke reagerte jeg på innredning mens jeg lette meg fram til kjøkkenet heller. Der gikk jeg helt bananas og dro ut en del pålegg og ingredienser til salat! Fant heldigvis fjel og skar opp kinakål, reddiker, agurk og tomater pluss mais, og det ble ganske uryddig med noen kålstrimler og annet på avveie på benk og litt på gulv. Dyttet i meg dette og tømte to beger med fetaost i olje i den og creme frashe. Gaflet i meg, skar opp to skiver brød også og spiste med noe røkt fisk jeg fant. Så fant jeg en kald cider og skylte ned med. Klokken var blitt seks om morgenen og plutselig hørte jeg bil på gårdsplassen. Jeg så at det var en drosje, og lurte veldig helt til jeg så en godt voksen dame som plutselig var ved inngangsdøra og låste seg inn. Jeg var langt fra edru og ble stående litt paralysert og se dama kom mot meg som i en sakte film. Gud! Hun ble helt paff og klarte ikke å si noe, og så kom mannen inn. Han så på meg og på benken, og jeg prøvde å si at jeg trodde "Jon" bodde der alene og jeg ble sulten. Så sier moren krasst at ja da hadde jeg spist, så da kunne jeg kanskje ta drosje hjem! Hun var så sur! Jeg fant ikke rommet hans med en gang heller, men så fant jeg det og kledde på meg. Jeg prøvde å vekke han men det nyttet ikke, og så sjanglet jeg litt da jeg sa hade til foreldrene, gikk ut og ringte drosje, måtte vente kanskje tjue minutter i innkjørselen og følte blikka til foreldra i nakken hele tiden, fra kjøkkenvinduene. Drosjesjåføren lo som bare det da jeg fortalte hva som hadde skjedd, men jeg syns ikke det var så gøy nei! Hvordan hadde dere reagert om dere var meg eller foreldrene? Anonymkode: 0ecef...50b
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2022 #2 Skrevet 23. juli 2022 Du er 33 år, har barn og knuller smågutter som bor hjemme på promperommet. Stilig👌🏻😂😂 Anonymkode: 34a45...9d7
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2022 #3 Skrevet 23. juli 2022 Kjeder du deg igjen, nå? Men for å svare seriøst; jeg hadde bedt deg rydde opp og tatt en prat med sønnen dagen etter. Anonymkode: af674...1a5
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2022 #4 Skrevet 23. juli 2022 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Du er 33 år, har barn og knuller smågutter som bor hjemme på promperommet. Stilig👌🏻😂😂 Anonymkode: 34a45...9d7 Ja, sånn kan du se på det, men aldersforskjellen er ikke så viktig for han er jo ingen guttunge. Vi har møttes på utested før, og han er en oppegående ung mann som studerer og jobber. Det var jo et tankekors at han bor hjemme, og eneste livstegn Jeg har fått fra ham er 🤣 vi sees til søndag. Tror vi avtalte middag ute i morgen. Anonymkode: 0ecef...50b
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2022 #5 Skrevet 23. juli 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Kjeder du deg igjen, nå? Men for å svare seriøst; jeg hadde bedt deg rydde opp og tatt en prat med sønnen dagen etter. Anonymkode: af674...1a5 Og hva mener du med det? Jeg ble jo kastet ut, så fikk ikke ryddet så mye. Hva mener du med en prat med sønnen? Han skulle kanskje fortalt at han bodde hjemme, eller er der på sommerferie. Vi møttes i midten av juni første gang. Anonymkode: 0ecef...50b
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2022 #6 Skrevet 23. juli 2022 Ingen som vil si noe om ha dere ville tenkt om dere var foreldrene eller meg? Jeg ville nok reagert også om jeg var dem, men når han sendte en sånn melding så tenker jeg at de kanskje ikke vår så krasse og sinte lenger. Han har også et lite barn selv, men har aldri vært sammen med moren til barnet. Han har barnet iblant og besøker de ellers. Anonymkode: 0ecef...50b
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2022 #7 Skrevet 23. juli 2022 Jeg kjenner en som har gjort noe lignende, med sitt jevnaldrende barn vegg i vegg. Barnet (som jo er 19 år gammelt) var lenge flau over sin mor og dette ble snakket om blant de som kjenner familien. Jeg har fremdeles vondt av barnet. Det er usmakelig. Anonymkode: 9df89...04f
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2022 #8 Skrevet 23. juli 2022 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Jeg kjenner en som har gjort noe lignende, med sitt jevnaldrende barn vegg i vegg. Barnet (som jo er 19 år gammelt) var lenge flau over sin mor og dette ble snakket om blant de som kjenner familien. Jeg har fremdeles vondt av barnet. Det er usmakelig. Anonymkode: 9df89...04f Du kan da ikke sammenligne det med dette. Det var ingen barn i huset! Jeg mener ikke at dette var heldig, langt ifra. Det går mest på at jeg spiste maten deres, og tok meg til rette på den måten, men jeg gjorde jo ikke dette med vilje. Jeg visste jo ikke at foreldrene bodde der engang! Hva er da usmakelig? Anonymkode: 0ecef...50b
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2022 #9 Skrevet 23. juli 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Du kan da ikke sammenligne det med dette. Det var ingen barn i huset! Jeg mener ikke at dette var heldig, langt ifra. Det går mest på at jeg spiste maten deres, og tok meg til rette på den måten, men jeg gjorde jo ikke dette med vilje. Jeg visste jo ikke at foreldrene bodde der engang! Hva er da usmakelig? Anonymkode: 0ecef...50b At du viste deg frem slik at de trodde du hadde verdens eldste yrke? Anonymkode: 8de7e...c08
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2022 #10 Skrevet 23. juli 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): At du viste deg frem slik at de trodde du hadde verdens eldste yrke? Anonymkode: 8de7e...c08 Jeg viste meg ikke frem! Jeg trodde jeg var alene, og de kom jo helt overraskende på meg. Hvis du spiste mat i ditt kjøkken i bare truse en morgen, og plutselig kom folk inn du ikke visste skulle komme. Hadde du vist deg fram da altså? Jeg skulle ønske noen kunne svare seriøst ut fra hvordan situasjonen egentlig var. Anonymkode: 0ecef...50b
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2022 #11 Skrevet 23. juli 2022 Jeg synes du skal sende fantasiene dine til Hjemmets "fra virkeligheten" istedenfor. Anonymkode: 4425c...87a
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2022 #12 Skrevet 23. juli 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Jeg viste meg ikke frem! Jeg trodde jeg var alene, og de kom jo helt overraskende på meg. Hvis du spiste mat i ditt kjøkken i bare truse en morgen, og plutselig kom folk inn du ikke visste skulle komme. Hadde du vist deg fram da altså? Jeg skulle ønske noen kunne svare seriøst ut fra hvordan situasjonen egentlig var. Anonymkode: 0ecef...50b Du skrev at du så de komme i en drosje. Da kom de ikke overraskende på. Du motsier deg selv her. Det er best å la være å finne opp slike historier. Du er bare så gjennomskuelig. Anonymkode: 8de7e...c08
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2022 #13 Skrevet 23. juli 2022 Jeg vet ikke hva dere tror jeg har skrevet her før jeg. Syns det er dårlig å svare som dere gjør når dere ikke kan ta det seriøst. Jeg er ihvertfall veldig glad for at jeg ikke skrev dette da jeg våknet tidligere i dag, for da hadde jeg mye nerver. Dette var en lei opplevelse, og jeg skjønner at jeg ikke burde fortalt det her. Glem det bare, og så får dere svare andre stygt og bare være dårlige mennesker. Anonymkode: 0ecef...50b
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2022 #14 Skrevet 23. juli 2022 Denne situasjonen hadde jeg aldri satt meg selv i. Jeg plyndrer ikke kjøkkenet til noen, enten de bor hjemme hos foreldrene eller aleine. Anonymkode: cc634...a5e
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2022 #15 Skrevet 23. juli 2022 Altså, hele greia er jo egentlig bare morsom da 😅 Og du er vel uansett ikke seriøs med denne karen slik at det blir å treffe foreldrene flere ganger? For er det slik at dere skal bli sammen i fremtiden og foreldrene hans fant deg i nettoen, altså så de puppene dine? Da er det bare såååå flaut 🤣 Anonymkode: 8aaa2...a4c
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2022 #16 Skrevet 23. juli 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Denne situasjonen hadde jeg aldri satt meg selv i. Jeg plyndrer ikke kjøkkenet til noen, enten de bor hjemme hos foreldrene eller aleine. Anonymkode: cc634...a5e Takk for at du iallefall kritiserer sakens kjerne, for det var det jeg syns var helt totalt feil av meg selv også! Skammelig var det og det innrømmer jeg. Hadde alt vært som jeg trodde, så hadde jeg både ryddet og kjøpt inn ny mat. Anonymkode: 0ecef...50b
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2022 #17 Skrevet 23. juli 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Takk for at du iallefall kritiserer sakens kjerne, for det var det jeg syns var helt totalt feil av meg selv også! Skammelig var det og det innrømmer jeg. Hadde alt vært som jeg trodde, så hadde jeg både ryddet og kjøpt inn ny mat. Anonymkode: 0ecef...50b Men du trenger jo aldri møte dem igjen, med mindre du er veldig forelska i "Jon". Og selv da er det jo egentlig han som driter seg ut, han trenger ikke invitere gjester til et hjem som ikke er hans. Anonymkode: cc634...a5e
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2022 #18 Skrevet 23. juli 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Altså, hele greia er jo egentlig bare morsom da 😅 Og du er vel uansett ikke seriøs med denne karen slik at det blir å treffe foreldrene flere ganger? For er det slik at dere skal bli sammen i fremtiden og foreldrene hans fant deg i nettoen, altså så de puppene dine? Da er det bare såååå flaut 🤣 Anonymkode: 8aaa2...a4c Takk! Nei, dette er en sommerflørt. Vi har hatt det så morsomt og fint også på de andre datene våre. Snakket ganske dypt og seriøst, gått i parken og snakket i timesvis om natten og ikke hatt sex før nå. Jeg lurer på hvorfor han ikke sa at han var i foreldrenes hus, men vi var fulle begge to. Jeg får ta det opp med han i morgen og høre hva han sier. Og ja! Det var dritflaut 😟 Anonymkode: 0ecef...50b
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2022 #19 Skrevet 23. juli 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Men du trenger jo aldri møte dem igjen, med mindre du er veldig forelska i "Jon". Og selv da er det jo egentlig han som driter seg ut, han trenger ikke invitere gjester til et hjem som ikke er hans. Anonymkode: cc634...a5e Nei nettopp. Jeg får høre hva han sier om det i morgen, og nei det blir ikke noe seriøst mellom oss. Jeg både jobber, studerer og har barn selv, så noe forhold passer ikke akkurat nå. Han er bare en fin ung mann som har vist respekt og vært fin på alle måter. Vi skulle ikke blitt så fulle og røyket. Off Anonymkode: 0ecef...50b
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2022 #20 Skrevet 23. juli 2022 Altså, jeg ville aldri plyndret kjøleskapet til daten min. Og særlig ikke en ungdom som ikke kan forventes å ha god råd. Ikke at jeg ville dratt hjem med en på alder med mine barn heller. Og så ville jeg selvsagt ikke røyka heller, men det sier seg selv, det er jo bare vulgært. Hadde mitt voksne barn hatt deg med hjem og jeg kom på deg i kjøkkenet mitt hadde jeg bare konkludert med at man skal gjøre sine pulefeil som ung, og at sånne som deg heldigvis går over. For det der hadde vært sykt dårlig stil. Anonymkode: 48b05...233
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2022 #21 Skrevet 23. juli 2022 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Altså, jeg ville aldri plyndret kjøleskapet til daten min. Og særlig ikke en ungdom som ikke kan forventes å ha god råd. Ikke at jeg ville dratt hjem med en på alder med mine barn heller. Og så ville jeg selvsagt ikke røyka heller, men det sier seg selv, det er jo bare vulgært. Hadde mitt voksne barn hatt deg med hjem og jeg kom på deg i kjøkkenet mitt hadde jeg bare konkludert med at man skal gjøre sine pulefeil som ung, og at sånne som deg heldigvis går over. For det der hadde vært sykt dårlig stil. Anonymkode: 48b05...233 Vil bare minne deg på at du vet ingenting om meg utover denne episoden. Når det gjelder røyking så er det langt fra uvanlig her,og det er nok ikke det så mange steder lenger, men jeg gjør det veldig sjelden. Det var veldig synd at vi gjorde det i går med det utfallet det fikk. Nå er nok jeg ganske mye yngre enn deg, så vi ser nok ulikt på en del ting. Mye har endret seg siden du var på min alder. Takk for ditt synspunkt likevel, for det var jo det jeg spurte om! Det er mulig moren tenker som deg. Anonymkode: 0ecef...50b
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2022 #22 Skrevet 23. juli 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Vil bare minne deg på at du vet ingenting om meg utover denne episoden. Når det gjelder røyking så er det langt fra uvanlig her,og det er nok ikke det så mange steder lenger, men jeg gjør det veldig sjelden. Det var veldig synd at vi gjorde det i går med det utfallet det fikk. Nå er nok jeg ganske mye yngre enn deg, så vi ser nok ulikt på en del ting. Mye har endret seg siden du var på min alder. Takk for ditt synspunkt likevel, for det var jo det jeg spurte om! Det er mulig moren tenker som deg. Anonymkode: 0ecef...50b Du, jeg er elleve år eldre enn deg. Ikke tredve. Anonymkode: 48b05...233
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2022 #23 Skrevet 23. juli 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Vil bare minne deg på at du vet ingenting om meg utover denne episoden. Når det gjelder røyking så er det langt fra uvanlig her,og det er nok ikke det så mange steder lenger, men jeg gjør det veldig sjelden. Det var veldig synd at vi gjorde det i går med det utfallet det fikk. Nå er nok jeg ganske mye yngre enn deg, så vi ser nok ulikt på en del ting. Mye har endret seg siden du var på min alder. Takk for ditt synspunkt likevel, for det var jo det jeg spurte om! Det er mulig moren tenker som deg. Anonymkode: 0ecef...50b Du er 33, du har barn og du er per definisjon voksen, men du har oppført deg helt hinsides. Det er bare å legge seg flat. Det handler ikke om alderen din men om handlingene dine. Anonymkode: d1c8e...e2d
oslofrk Skrevet 23. juli 2022 #24 Skrevet 23. juli 2022 (endret) Hahahaha - herlig HI! Jeg skjønner at det var flaut, men jeg ler meg skakk😂 Det er jo flørten din som burde være flau! Endret 23. juli 2022 av oslofrk
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2022 #25 Skrevet 23. juli 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Du er 33, du har barn og du er per definisjon voksen, men du har oppført deg helt hinsides. Det er bare å legge seg flat. Det handler ikke om alderen din men om handlingene dine. Anonymkode: d1c8e...e2d Det jeg gjorde var å ha sex med en ung mann jeg har møtt flere ganger og har hatt det veldig givende og fint sammen med. Vi har gått fra utesteder og sittet i parken og snakket om dype og fine ting. Det er ikke synd å ha sex med noen om det er på første eller femte date som oss. Det som var feil visste jeg ikke var feil. Jeg visste ingenting om at foreldrene plutselig skulle stå der, etter at jeg fikk mønsj. Jeg hadde helt klart kjøpt inn både mat og ryddet om han bodde der, så jeg vet virkelig ikke hvilke handlinger i flertall du fordømmer nå. Anonymkode: 0ecef...50b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå