Anonym bruker Skrevet 23. juli 2022 #1 Skrevet 23. juli 2022 Var inne på en promille-kalkulator (bare for moroskyld egentlig). Der stod det at ved et inntak på 6 bokser øl/cider (0,5l) gjennom 4 timer, ga så høy promille at du som regel begynner å kaste opp. Hm, stemmer det for dere andre - om det er noen her som drikker dette i fest-sammenheng da? Jeg gjør gjerne det (men aldri mer enn 6 bokser eller noe annet i tillegg), og tåler det. Drikker aldri alkohol hvis det ikke er i fest-sammenheng, så drikker sjelden - men da sikkert veldig mye de gangene det skjer🙈🙈 Anonymkode: ee3be...6f4
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2022 #2 Skrevet 23. juli 2022 Det høyres rart ut .på 4 timer er jo ikkje det masse Anonymkode: b3971...fb2
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2022 #3 Skrevet 23. juli 2022 Jeg synes også det høres rart ut. Jeg har ikke drukket så mye at jeg har kastet opp på sikkert 10-15 år, men 6 bokser øl på 4 timer kan fint skje! Anonymkode: 5f5fb...877
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2022 #4 Skrevet 23. juli 2022 Måtte sjekke promillekalkulator selv. Og den av-og-til gir deg høyere promille enn andre. Men nei, jeg hadde ikke kastet opp av det. Hadde sikkert vært fint i farta, men ikke dritings. Hadde mest sannsynlig vært i ganske god form dagen derpå også. Forutsett at jeg var frisk, hadde spist nok osv før jeg startet å drikke. Anonymkode: a40e1...f43
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2022 #5 Skrevet 23. juli 2022 6 halvlitere på 4 timer? Det hadde jeg aldri klart uten å bli skikkelig dårlig! 3 bokser er maks for min del! Anonymkode: abc4b...bdd
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2022 #6 Skrevet 23. juli 2022 Tror jeg fint skylle klart å drikke en 6-pk uten å spy altså.. Har ikke vært dritings eller spydd på mange mange år. Når jeg drar på fest tar jeg som regel med meg en flaske vin og et par cider. Og jeg blir ikke full av det. Anonymkode: 34cde...6ad
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2022 #7 Skrevet 23. juli 2022 Jeg hadde sikkert kastet opp om jeg drakk 6 halvlitere på 4 timer. Både pga promillen og pga mengden kullsyreholdig væske i magen. 6 halvlitere er 3 liter væske det, på 4 timer. Men mannen min hadde sikkert tålt det, selv om han også hadde blitt rimelig stinn av så mye øl. 6 små bokser kunne han drukket uten problemer, men halvlitersbokser drikker han aldri. Anonymkode: a5f6d...24c
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2022 #8 Skrevet 23. juli 2022 Nå har jeg ikke drukket på 5 år, så nå kan det hende jeg hadde kastet opp av det. Men i mine yngre dager, da jeg drakk oftere, så drakk jeg mannfolka under bordet. Og jeg ble så og si aldri dårlig. Dro stort sett alltid å trente neste morgen, og var i fin form. Kastet nesten aldri opp. Anonymkode: 09ecb...312
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2022 #9 Skrevet 23. juli 2022 Så "bra" at det er flere enn meg som kan tåle denne mengden! Tror forøvrig jeg ikke hadde tålt 6 cider bokser m/sukker, drikker alltid de uten, blir veldig fort kvalm av alkohol med sukker. HI Anonymkode: ee3be...6f4
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2022 #10 Skrevet 23. juli 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Så "bra" at det er flere enn meg som kan tåle denne mengden! Tror forøvrig jeg ikke hadde tålt 6 cider bokser m/sukker, drikker alltid de uten, blir veldig fort kvalm av alkohol med sukker. HI Anonymkode: ee3be...6f4 Jeg hadde heller ikke hatt noen problemer med den mengden øl, men cider er det verre med ja😅 Tåler knapt én før jeg blir dårlig. Mulig det kommer av sukkeret, har aldri tenkt over det før. Anonymkode: d66d9...5df
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2022 #11 Skrevet 23. juli 2022 Jeg tåler ikke det. Jeg er en ganske så slank dame med BMI litt under 20. Jeg kjenner rus på bare en liten boks (0,33) med øl. 6 x 0,5 l på 4 timer og jeg ville garantert blitt dårlig. Da jeg var yngre tålte jeg alkohol bedre. Så dette har definitivt endret seg med alderen. Anonymkode: 57dc1...32c
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2022 #12 Skrevet 23. juli 2022 Jeg blir så mett av øl at jeg orker ikke drikke nok til å skulle kaste opp av det 😅 For min del holder det med fire, noe mer trenger jeg lengre tid. Anonymkode: 1e0b9...bea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå