Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er oppdratt til å skulle klare alt selv. Inspirert av en annen tråd vil jeg nå, i voksen alder, lære meg å bruke kvinnelist. Fortell og forklar - hvordan gjør du det? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingenting er enklere, for menn er de enkleste vesener ever. Etter maur kanskje. Så det er jo bare å hinte om sex eller mat, og de gjør det du vil. Uansett hvor mye sex de har, så er de alltid villige til å gjøre tung for å bli lovet mer. Veldig rart det der. Menn går jo ikke til prostituerte fordi de får lite sex hjemme, det er en myte.

Så hint om det, og det virker neste gang selv om det ikke blir sex også. Det virker kanskje til og med bedre om de ikke oppnår det de så for seg med en gang. 

Anonymkode: 73d6e...fef

Skrevet

Spill er på sex,så trenger du aldri mer gjøre ting i huset :D

Anonymkode: abc28...2ec

Skrevet

Anonymkode: 16bd4...5d9

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Ingenting er enklere, for menn er de enkleste vesener ever. Etter maur kanskje. Så det er jo bare å hinte om sex eller mat, og de gjør det du vil. Uansett hvor mye sex de har, så er de alltid villige til å gjøre tung for å bli lovet mer. Veldig rart det der. Menn går jo ikke til prostituerte fordi de får lite sex hjemme, det er en myte.

Så hint om det, og det virker neste gang selv om det ikke blir sex også. Det virker kanskje til og med bedre om de ikke oppnår det de så for seg med en gang. 

Takk! 😉

Helt konkret - hva sier du feks? 

Skrevet

Ok, et konkret eksempel fra i går. Mannen er veldig glad i en bestemt matrett, og jeg hadde veldig lyst på is, men gadd ikke kjøre på butikken selv. Vi hadde alle ingrediensene til den matretten i hus, noe han også visste. Det han ikke visste var at jeg uansett hadde planer om å lage den middagen (jeg lager alltid maten, han rydder av og vasker).

Så da han stod og laget til kaffe smøg jeg meg tett inntil ham og spurte "er det noe du har lyst på til middag i dag da?", vel vitende om hva svaret ville bli, og det ble det. Så da passet jeg på å se opp på ham med mine største dådyrøyne og søte smil og svare "hmm, det var en god idé, men det eneste er at det ble litt sterkt sist, så vi skulle hatt noe etterpå, is eller noe...". *kjærlig blikk og et lite kyss* Og ganske riktig kom det "Ja, men jeg kan godt kjøre ut og kjøpe inn litt is hvis du vil?". Og han gjorde det, med glede.

Anonymkode: a163e...943

Skrevet
oslofrk skrev (14 minutter siden):

Takk! 😉

Helt konkret - hva sier du feks? 

Jeg lurte på om jeg skulle lage biff i kveld.. forresten, kan du male det siste strøket på dørkarmen/vaske badet/henge opp tøy (putt inn det som passer)

Kanskje vi bør ha en datekveld snart...kan du forresten..osv 

Det holder. 

Skrevet

Jøss, for noen enkle menn og patetiske kvinner! 

Jeg har vært gift i 30 år og gidder da virkelig ikke å prostituere meg for litt is! Vil jeg at han skal gjøre noe for meg så spør jeg. Som regel svarer han ja, fordi vi gjør slike ting for hverandre. Hva lærer dere barna deres ved en slik oppførsel? Jeg ble faktisk litt uvel av å lese dette, spesielt …943. Er dette måten dere lærer døtrene deres å oppnå ting på?

Anonymkode: 12f44...9cf

Skrevet

Her må jeg oppriktig si at de som forsøker å lære deg kvinnelist i denne tråden, ikke er spesielt god på det. 

Kvinnelist er sjarmerende, naturlig og effektivt hvis man har det, men vulgært og påtatt dersom det gjøres som framstilt i denne tråden. 

Det som beskrives her er jo mer sex i bytte mot tjenester. Hva ER det for noe? Ikke kvinnelist i alle fall.. 

Anonymkode: 27aa7...3c2

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har vært gift i 30 år og gidder da virkelig ikke å prostituere meg for litt is! Vil jeg at han skal gjøre noe for meg så spør jeg. Som regel svarer han ja, fordi vi gjør slike ting for hverandre. Hva lærer dere barna deres ved en slik oppførsel? Jeg ble faktisk litt uvel av å lese dette, spesielt …943. Er dette måten dere lærer døtrene deres å oppnå ting på?

Er du som er tragisk som dømmer sånn! Skal love at kjæresten liker det veldig godt når jeg spiller på sex. Ser ikke hva som er galt med det når vi er samboere?? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Her må jeg oppriktig si at de som forsøker å lære deg kvinnelist i denne tråden, ikke er spesielt god på det. 

Kvinnelist er sjarmerende, naturlig og effektivt hvis man har det, men vulgært og påtatt dersom det gjøres som framstilt i denne tråden. 

Det som beskrives her er jo mer sex i bytte mot tjenester. Hva ER det for noe? Ikke kvinnelist i alle fall.. 

Sex hadde han jo fått uansett. Men bare være prippen du 😂

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Er du som er tragisk som dømmer sånn! Skal love at kjæresten liker det veldig godt når jeg spiller på sex. Ser ikke hva som er galt med det når vi er samboere?? 

Spiller på sex? Bytter sex mot tjenester er noe helt annet enn kvinnelist! 

Skrevet
Anonym bruker skrev (33 minutter siden):

Ok, et konkret eksempel fra i går. Mannen er veldig glad i en bestemt matrett, og jeg hadde veldig lyst på is, men gadd ikke kjøre på butikken selv. Vi hadde alle ingrediensene til den matretten i hus, noe han også visste. Det han ikke visste var at jeg uansett hadde planer om å lage den middagen (jeg lager alltid maten, han rydder av og vasker).

Så da han stod og laget til kaffe smøg jeg meg tett inntil ham og spurte "er det noe du har lyst på til middag i dag da?", vel vitende om hva svaret ville bli, og det ble det. Så da passet jeg på å se opp på ham med mine største dådyrøyne og søte smil og svare "hmm, det var en god idé, men det eneste er at det ble litt sterkt sist, så vi skulle hatt noe etterpå, is eller noe...". *kjærlig blikk og et lite kyss* Og ganske riktig kom det "Ja, men jeg kan godt kjøre ut og kjøpe inn litt is hvis du vil?". Og han gjorde det, med glede.

Hadde han ikke kjøpt is om du spurte på normal måte?

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Ja, menn er enkle.

Ja, jeg vil lære min datter å ikke skamme seg over å bruke og utnytte menn. Menn bruker og utnytter kvinner for å komme seg i buksene på kvinner. De lyver, bedrar, utnytter, så da er det ikke galt å lyve, bedra og utnytte menn for å komme i kontoen deres. Det er patriarkatet som gjør at menn får bedre lønn enn kvinner. Patriarkatet har forfordelt til menn. Da er det å utnytte menn bare det samme som å bryte ned patriarkatet bit for bit. En mann av gangen.

Jeg ser ikke noe galt i å bruke menn. Tvert imot.

Skrevet

Nå er det ikke meg du siterte. Så jeg skrev ikke innlegget du reagerte på. Jeg syns ikke det er noe galt i å ha seksuell spenning mellom to personer i et forhold. Det du fremstilte er likevel ikke kvinnelist i mine øyne. Det er bytting av tjenester, der hans belønning er sex. Ikke noe galt med det sånn sett, men kvinnelist er det ikke. Og hvorfor er det kun han som opplever sex som belønning? Er det noe du «gir» ham? 

Skrevet

Kvinnelist er når jeg har kjøpt noe som han kanskje i utgangspunktet er skeptisk til ( nå sist et stort maleri) og hvor jeg sier at om han ikke liker det om et halvt år kan vi selge det igjen. Jeg vet jo selvfølgelig at han er et vanedyr og kommer til å like det om et halvt år. 

Skrevet

Ja, menn er enkle.

Ja, jeg vil lære min datter å ikke skamme seg over å bruke og utnytte menn. Menn bruker og utnytter kvinner for å komme seg i buksene på kvinner. De lyver, bedrar, utnytter, så da er det ikke galt å lyve, bedra og utnytte menn for å komme i kontoen deres. Det er patriarkatet som gjør at menn får bedre lønn enn kvinner. Patriarkatet har forfordelt til menn. Da er det å utnytte menn bare det samme som å bryte ned patriarkatet bit for bit. En mann av gangen.

Det er mannen du angivelig elsker du snakker om her. Du sidestiller han med menn som utnytter, lyver og bedrar? Du vil lære datteren din å bruke løfte om å få bruke kroppen sin mot tjenester? Jaja, deg om det. 

Skrevet

Sex hadde han jo fått uansett. Men bare være prippen du 😂

Det skal du få lov til å tro.. 🤷‍♀️

Kvinnelist og vulgaritet er to helt ulike ting. Som forskjellen på å kle seg sexy og vulgært. Men mange blader de sammen.

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Ja, menn er enkle.

Å kjære.. 

Noen ganger må man bare innse at det ikke er vits å gå inn i en diskusjon, det vil aldri kunne bli konstruktivt. Dette er et slikt øyeblikk for meg. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Menn ER enkle. Det er veldig rart at du ikke har skjønt det? 

Jeg håper virkelig at døtrene mine skjønner dette av seg selv. 

Du mistet hele poenget. Hint om sex ER ikke sex. Der er kvinner l i s t e n. Ikke vær så sjalu på kvinner med selvsikkerhet. Du skal lære deg å heie på dem du misliker og er sjalu på. Da blir du ikke bare et bedre menneske, men du vil også føle deg mye bedre 😊

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Ja, menn er enkle.

Du er aggresiv som faen. Dette har ingenting med kvinnelist å gjøre. Shit

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Hadde han ikke kjøpt is om du spurte på normal måte?

Jo, selvfølgelig hadde han det, men ikke med samme glede og entusiasme 😊 Det handler om å få ham til å ha lyst til å gjøre ting for meg, ikke fordi han må ,men for å glede meg. 

Skrevet

Og folk nekter likevel å se at de fleste ekteskap er glorifisert prostitusjon.

Anonymkode: 7c091...a17

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Det gjorde jeg da ikke, med mindre du mener et kyss er å prostituerte seg? 

Det hele blir en vinn-vinn situasjon, egentlig. Jeg får ting som jeg vil, og han føler glede over å gi meg dette. Jeg kan selvfølgelig spørre vanlig, og det gjør jeg jo ofte også, men forskjellen er effekten det gir. Prøv en gang, så skal du se 😊

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Menn ER enkle. Det er veldig rart at du ikke har skjønt det? 

Jeg håper virkelig at døtrene mine skjønner dette av seg selv. 

Du mistet hele poenget. Hint om sex ER ikke sex. Der er kvinner l i s t e n. Ikke vær så sjalu på kvinner med selvsikkerhet. Du skal lære deg å heie på dem du misliker og er sjalu på. Da blir du ikke bare et bedre menneske, men du vil også føle deg mye bedre 😊

Tror du må snakke for deg selv. Min mann er ikke enkel. Alle menn er ikke det. Heldigvis! Han er likevel lett å avlede med sex i passende situasjoner altså, av meg. Det er i grunn jeg også, av han. 

Det er ingenting i veien med selvsikkerheten min. Eller selvfølelsen min. Vi har bare veldig ulikt syn på kvinnelist, og sikkert verden forøvrig. Mulig det kommer av veldig ulik erfaring med menn, og sikkert litt ulik omgangskrets. 

Men uansett hvordan du snur og vender på det, så er ikke det du beskriver kvinnelist. Men om det funker for deg, så må du jo bare fortsette med det. I min verden ville du ikke blitt tatt seriøst med en sånn framtoning. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...