Anonym bruker Skrevet 22. juli 2022 #1 Skrevet 22. juli 2022 Hva kostet pizza, øl, brus, glass vin på restaurant? Jeg bare har hørt at det har blitt dyrere, men aner ikke hvor dyrt…😅 Takk hvis noen som nettopp har vært der kan si litt om prisnivå ☺️ Anonymkode: 6ba34...a9e
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2022 #2 Skrevet 22. juli 2022 Ja, vi har nettopp kommet hjem igjen. Pizza lå på alt fra 8-13 euro på de restaurantene vi var på, de fleste på ca 9-9,5 euro. Vin varierer jo veldig, men generelt var drinker, øl og vin rundt 30-50 % billigere enn i Norge. Brus lå veldig på rundt 2,5 euro. Jeg må innrømme at jeg ikke husker helt, for vi bestilte egentlig bare drikke uten å se så mye på hva de hadde (utenom vin, da). Vi var seks personer og brukte vanligvis rundt 100 euro på en middag, inkludert drikke. Anonymkode: e72d9...00d
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2022 #3 Skrevet 22. juli 2022 På hotellet vi bodde da vi var streikefast kostet et glass vin eller ei øl 5 euro! Dyrt. Ellers lå drikke på 2-3 euro tror jeg. Vi er to voksne og to ungdommer. Spiste og drakk for sånn ca 60-80 euro til middag. En hovedrett lå på ca 10-15 euro. Anonymkode: 790c0...d66
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå