LillaGorilla♥♥ Skrevet 22. juli 2022 #51 Skrevet 22. juli 2022 Denne tråden gir meg lyst på et glass vin! 😆🥂
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 22. juli 2022 #52 Skrevet 22. juli 2022 LillaGorilla♥♥ skrev (Akkurat nå): Denne tråden gir meg lyst på et glass vin! 😆🥂 Ligger en Hvitvin i kjøleskapet her😊😊
LillaGorilla♥♥ Skrevet 22. juli 2022 #53 Skrevet 22. juli 2022 mamma til adhd gutt<3 skrev (12 minutter siden): Ligger en Hvitvin i kjøleskapet her😊😊 Skulle gjerne delt den med deg, men du er vel et liiiite stykke unna 😊🥂
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 22. juli 2022 #54 Skrevet 22. juli 2022 LillaGorilla♥♥ skrev (3 minutter siden): Skulle gjerne delt den med deg, men du er vel et liiiite stykke unna 😊🥂 Jupp! Akkurat nå ligger jeg på solsengen her ved bassenget med god musikk på øret. Litt avslapping etter race i bassenget med gutta. Førstemann fra en side til en annen i badering. Hvert år. Like gøy😀. Gutta ble slitne til slutt😂.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2022 #55 Skrevet 22. juli 2022 LillaGorilla♥♥ skrev (29 minutter siden): Denne tråden gir meg lyst på et glass vin! 😆🥂 Jeg også. Sitter i kjellern på hjemmekontor, ca 2 m fra vinskapet Kanskje jeg tar et glass i kveld. Må bare sjekke om noen av barna har noen planer som gjør at de må hentes i kveld først Anonymkode: 72194...b57
Spurvugla Skrevet 22. juli 2022 #56 Skrevet 22. juli 2022 Jeg pleide å gjøre som deg, men jeg merker at med alderen tåler jeg alkohol dårligere og dårligere. Jeg sover dårlig og føler meg gåen dagen etterpå selv om jeg har drukket veldig lite. Dermed blir det ikke vin hver dag, selv om det er ferie, det bare orker jeg ikke.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2022 #57 Skrevet 22. juli 2022 Jada, alkohol er kreftfremkallende. Et kontinentalt alkoholforbruk, slik jeg og mange andre i den øvre middelklassen har, øker risikoen for kreft. Likevel lever vi betydelig lenger enn gjennomsnittet. Kanskje fordi jeg, som mange andre, jogger 4-5 ganger i uka og spiser grønnsaker til alle måltider og fisk 3-4 ganger i uka. Jeg kunne selvsagt sagt mye om hvor kreftfremkallende det er å sitte på ræva og spise potetgull og pølser, men jeg ser ikke poenget. Det er ikke noen konkurranse å leve lengst mulig, la oss alle unne oss noen laster, bare de gir nok glede til å være verdt det. Anonymkode: 4010c...445
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2022 #58 Skrevet 23. juli 2022 Anonym bruker skrev (22 timer siden): Nei, det hadde man ikke. Alkoholfri vin kan være like gode som vanlig vin. Forskjellen er ofte alkoholen Anonymkode: a5068...e8d Nei! Det finnes faktisk ikke alkoholfri rødvin som er i nærheten av vanlig rødvin. Gå inn på vinmonopolet og spør de som virkelig kan vin! Hvitvin er enklere å finne noe som kan ligne. Anonymkode: 4ece3...ad7
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2022 #59 Skrevet 23. juli 2022 Spurvugla skrev (16 timer siden): Jeg pleide å gjøre som deg, men jeg merker at med alderen tåler jeg alkohol dårligere og dårligere. Jeg sover dårlig og føler meg gåen dagen etterpå selv om jeg har drukket veldig lite. Dermed blir det ikke vin hver dag, selv om det er ferie, det bare orker jeg ikke. Ah, der har jeg fått verdens beste tips! Hvis du først drikker, og da spesielt om det er mer enn bare et glass, så ta en allergitablett før du legger deg. Da sover du mye bedre! Ellers merker jeg mye det samme, så jeg har funnet ut at vinen må drikkes minst tre timer før leggetid. Da er uansett det alkoholen fra det ene glasset mer eller mindre ute av kroppen igjen. HI Anonymkode: fef19...cc4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå