Anonym bruker Skrevet 21. juli 2022 #1 Skrevet 21. juli 2022 Jeg har lyst å ha en bi-inntekt. Bli forhandler eller noe slikt. Ønsker ikke å ha home party, men kanskje noe mer nettbasert. Hvilken bi-inntekt har dere? Og var det enkelt å komme i gang? Anonymkode: a84b8...9cd
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2022 #2 Skrevet 21. juli 2022 Du må velge noe du 1) kan godt 2) brenner for eller tror på, 100% og du må ha stort nettverk og være forberedt på å utvide det. Jeg startet enkeltmannsforetak i 2014. Sluttet i fast arbeid i 2018. Anonymkode: 87792...8c3
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2022 #3 Skrevet 21. juli 2022 Mange selger både Tupperware og Perfect Home på nett. Jeg var forhandler for begge, men det var før man solgte på Facebook og man måtte jobbe mye mer. Jeg tjente greit på det, men ikke nok til at jeg synes det var verdt det. Kjenner ei som tjener 30 000 i mnd på å selge Tupperware på nett. Hun er også ufør, så hun har det helt greit. Må bare passe på at hun ikke selger for over 6000 per år til samme person, for da må hun skatte av det Anonymkode: 7221b...73c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå