Gå til innhold

Når fikk barnet ditt Snapchat?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her har yngste begynt å mase. Hun er 11 år.

Anonymkode: 9758c...2cf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eldste fikk da det kom, var da over 13. mellomste da hun var 9 eller 10, minste er nå 12 og har ikke enda, men vet at mange i klassen har hatt det en stund og at de har klassegrupper der, så de går jo glipp av noe da…

Anonymkode: 26eca...4e9

Skrevet

Det er 13 års grense på sosiale medier, og det må de forholde seg til

Og før noen sier at jeg ikke vet hvor vanskelig det er, jeg bare må vente til barna blir eldre, de begynner å mase og at flere og flere i klassen har det, at da blir det ikke lett og den kamelen må jeg svelge ønsker jeg å si at mine eldste er 10 og 15.

Anonymkode: 6e821...228

Skrevet

De 2 eldste fikk da de var 12år. Midterste da hun var 11år. Yngste er bare 9år og må vente litt til 

Anonymkode: 17906...7f8

Skrevet

Rundt 9-10 år, men er bare venner med meg, pappaen og besteforeldre. 

Anonymkode: 68c3f...6b3

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Sånn gjorde vi det også, og på den måten fikk hun en veldig grei tilvenning, syns jeg. Nå er hun straks 13, og får legge til folk hun kjenner (ikke fra nett). Jeg vet at mange barn har flere kontoer, men jeg er ganske trygg på at det ikke gjelder min. 

Anonymkode: 5de8e...9ef

Skrevet

Begge var mellom 12 og 13 år.

Anonymkode: 0e067...ee3

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Samme her. Da hun fylte 12 år fikk hun legge til de nærmeste vennene sine også. Nå blir hun 13 år om noen uker, og har ikke fått lov til noe annet enda, selv ikke tic tok. 

Anonymkode: cd06f...524

Skrevet

De har måtte vente til de er 13 med alle slike ting utenom insta. Og insta var pga onkel som bodde i utlandet og den enkleste form for kontakt vi kunne ha med han. Merkelig nok eneste som fungerte bra uansett hvem krigsherjet land eller midt på ett stort hav han var. Merkelig nok så brukte ikke ungene dette til så mye annet heller.

Anonymkode: a537d...6f3

Skrevet

Tiåringen min fikk det nå i sommerferien, men skal kun ha nærmeste familie når skolen begynner. Det er greit å ha snap nå som vennene er over hele verden. 

Anonymkode: f7e3f...9d5

Skrevet

Får når han blir 13.

Anonymkode: 669f4...3eb

Skrevet

Tiåringen min fikk det nå i sommerferien, men skal kun ha nærmeste familie når skolen begynner. Det er greit å ha snap nå som vennene er over hele verden. 

Må hun fjerne vennene når skolen begynner igjen? Det syns jeg er hardt når den porten først er åpnet. 

Skrevet

Må hun fjerne vennene når skolen begynner igjen? Det syns jeg er hardt når den porten først er åpnet. 

Det er han helt innforstått med, så det går nok bra. 

Skrevet

13 år. De er virkelig ikke gamle nok før det heller. 11 åringen maser mye, men det skjer ikke, og det vet han egentlig. 

Anonymkode: 7014a...788

Skrevet
7 hours ago, Anonym bruker said:

Her har yngste begynt å mase. Hun er 11 år.

Anonymkode: 9758c...2cf

9 år,men jeg skal godkjenne alle han legger til og sjekker den hver kveld.

Anonymkode: 23c9b...59b

Skrevet

Dattera fekk nå i sommer, ho blir ikke 13 før i desember. Tenker det er greit å få det nå før ungdomsskulen pga det sosiale. 

Anonymkode: 253cd...815

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...