Gå til innhold

Klagetråder på forumet

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Vel, det er jo du som klager over at du mener «poppisene» får lov til grovere ting enn du selv. 
Mitt mål med debatten var å gi deg noen tips om hva man ikke bør gjøre. Persondebatt er en av de tingene. Som eksempel nevnte jeg meg selv - jeg bruker ikke silkehansker på noen, men jeg avstår fra å starte en negativ brukerdebatt. Det er et godt tips, og hvis du følger det, vil du merke at man ikke trenger å være «poppis» for å få lov å stå usensurert i trådene her. Man utøver bare litt selvsensur, så går det så bra så. 

I løpet av den diskusjonen, har du virkelig satt inn alle kreftene på å kun diskutere meg, og hva du tror jeg må være. Blant annet at du tror jeg må være ufin, selv om det ikke fins noe eksempel på det, selv etter 7 sider her.

Slår det deg virkelig ikke at en annen debattmetode er mulig? Det kunne jo ha vært SÅ lett: bare å droppe å kommentere på person? Droppe adjektivene? Holde seg til tema? Hvis du fortsatt tror at noen andre nyter flere privilegier enn deg her, så vet jeg kanskje grunnen. Men jeg registrerer at du heller vil diskutere meg enn å få vite om den…

Anonymkode: 1fd75...591

Ditt mål med svarene er med andre ord å belære. Ganske så ubeleilig når det du belærer om viser seg å ikke stemme :)

Anonymkode: e592c...8fc

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Ditt mål med svarene er med andre ord å belære. Ganske så ubeleilig når det du belærer om viser seg å ikke stemme :)

Og likevel er det du som jevnlig blir sletta og ikke jeg 😉 Go figure! 

Skrevet
Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Som vanlig er du helt uten noe som helst selvinnsikt.

Anonymkode: c0c5f...b78

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Hvor blir jeg slettet? Vis gjerne hvor jeg "jevnlig" blir slettet. Konkrete innlegg, føringer for at det er meg som anonym osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...