Gå til innhold

Klagetråder på forumet

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Alle som skriver med nick her på forumet får masse dritt, det er ingen "poppiser" som er unntatt. Jo mer man skriver jo verre blir det, og de som har vært her lenge og har blitt nick som huskes blir trukket fram og får personangrep i alle slags tråder, også der de ikke har deltatt selv. Slike personangrep bli slettet, men de kommer jo bare igjen og igjen.

Anonymkode: 65ca4...539

Min erfaring eksakt.

Anonymkode: 1fd75...591

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De som er aller surest forteller at de rapporterer, det er nå det ene. 
Og så har vi den fine funksjonen på Ris og ros, der man kan se hvilke tråder som er inne for moderering. Dit har en del tråder med høy temperatur kommet.

Men etter moderering gjenfinner jeg mine innlegg likevel. 

Da var det vel ikke du som var rapportert da.....

Anonymkode: c0c5f...b78

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Se over. Når tråden er ferdig moderert og andres innlegg er sletta, da klarer jeg faktisk å se at mine ikke er det. 

Men hvis du blir rapportert hele tiden, så skriver du mye dritt til folk. Hvorfor?

Anonymkode: e592c...8fc

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Er du syk? 

Anonymkode: 60c31...148

Ja, men mest sannsynlig ikke slik du mener. 

Se over. Når tråden er ferdig moderert og andres innlegg er sletta, da klarer jeg faktisk å se at mine ikke er det. 

Og så? Det at en tråd blir moderert , må ikke bety at dine innlegg har blitt rapportert. 

Anonymkode: 715da...3ec

Skrevet

Men hvis du blir rapportert hele tiden, så skriver du mye dritt til folk. Hvorfor?

Se over. 
Der er ingen regler mot å diskutere skarpt. Mange blander det å bli motsagt med det å bli angrepet, for eksempel. Men det er ikke min feil om de blir sure på meningene mine. Jeg er i stand til å formulere meninger uten å bryte reglene, noe som stryker mange folk mothårs. 

Skrevet

Og så? Det at en tråd blir moderert , må ikke bety at dine innlegg har blitt rapportert. 

Men det betyr at de blir lest av Admin og enten slipper gjennom nåløyet eller ikke. 

Skrevet

Da var det vel ikke du som var rapportert da.....

Nei, det kan jo hende at alle som sier de vil rapportere, bare jugde. Men alle tråder som er inne til moderering blir moderert. Og da vil også mine innlegg sensureres dersom de bryter forumreglene. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

De som er aller surest forteller at de rapporterer, det er nå det ene. 
Og så har vi den fine funksjonen på Ris og ros, der man kan se hvilke tråder som er inne for moderering. Dit har en del tråder med høy temperatur kommet.

Men etter moderering gjenfinner jeg mine innlegg likevel. 

Ok. Jeg har hatt mine tråder til moderering også, men ingen har skrevet at de har rapportert meg. Sjelden noe jeg har skrevet som er blitt moderert bort, men folk blir så sinna i noen av trådene mine. Må si jeg lurer på hvem du er, for ser lite skarpe debattanter her. Siden du skrev at du var skarp i diskusjoner.

Anonymkode: 850f3...b29

Skrevet

Nei, det kan jo hende at alle som sier de vil rapportere, bare jugde. Men alle tråder som er inne til moderering blir moderert. Og da vil også mine innlegg sensureres dersom de bryter forumreglene. 

Du høres mer ut som en kranglefant enn en skarp debattant

Skrevet

Ok. Jeg har hatt mine tråder til moderering også, men ingen har skrevet at de har rapportert meg. Sjelden noe jeg har skrevet som er blitt moderert bort, men folk blir så sinna i noen av trådene mine. Må si jeg lurer på hvem du er, for ser lite skarpe debattanter her. Siden du skrev at du var skarp i diskusjoner.

Hva som er din vurdering av skarpe eller ikke skarpe debattanter vet ikke jeg, men siden jeg aldri fikk gå i fred uansett hvilken tråd jeg deltok i, droppet jeg nicket. Det ble ro da. 
Har også hatt lange perioder da jeg var inaktiv på forum. Kan være et halvår av gangen her og der. Da ser du meg ikke, naturlig nok. 

Skrevet

Der har vi eksempel på en sånn kommentar som ikke er innafor reglene. 
Så når folk er furtne over å bli motsagt, rapporterer de meg, og ender med å bli slettet selv. For jeg snakker ikke slik til andre. 

Hadde det ikke vært så tragisk så hadde det nesten vært morsomt. 

Skrevet

Hva som er din vurdering av skarpe eller ikke skarpe debattanter vet ikke jeg, men siden jeg aldri fikk gå i fred uansett hvilken tråd jeg deltok i, droppet jeg nicket. Det ble ro da. 
Har også hatt lange perioder da jeg var inaktiv på forum. Kan være et halvår av gangen her og der. Da ser du meg ikke, naturlig nok. 

Det er mulig jeg ikke har fått med meg tråder du har skrevet da ja. 

Skrevet

Det er mulig jeg ikke har fått med meg tråder du har skrevet da ja. 

Ikke skrevet. Deltatt i. 

Skrevet

Øh 

Skrevet

Samme her. Til og med helt nøytrale svar utløste dritt med kryssreferanser til andre tråder, personangrep og mobbing. Med en gang jeg gikk over til å skrive anonymt, forsvant alle angrepene. 

Skrevet

Der har vi eksempel på en sånn kommentar som ikke er innafor reglene. 
Så når folk er furtne over å bli motsagt, rapporterer de meg, og ender med å bli slettet selv. For jeg snakker ikke slik til andre. 

Hadde det ikke vært så tragisk så hadde det nesten vært morsomt. 

Å si at noen høres ut som en kranglefant er ikke imot reglene. Kranglefant er en person som krangler. Hvis du blir oppfattet som en kranglefant av noen, kan vedkommende gjerne fortelle deg at du er en kranglefant. Hvor er regelbrudd her?

Skrevet

Å si at noen høres ut som en kranglefant er ikke imot reglene. Kranglefant er en person som krangler. Hvis du blir oppfattet som en kranglefant av noen, kan vedkommende gjerne fortelle deg at du er en kranglefant. Hvor er regelbrudd her?

Det er et personangrep. Hvis du må begynne med skjellsord fordi andre irriterer deg, er det ikke den andre som bryter reglene.

Mange feiler der. 

Skrevet

Det er et personangrep. Hvis du må begynne med skjellsord fordi andre irriterer deg, er det ikke den andre som bryter reglene.

Mange feiler der. 

Kranglefant er ikke et skjellsord. Og "du høres ut som" går ikke på personangrep, men på hvordan du oppfattes som for denne konkrete brukeren. 

Du kaller selv andre for sure. Da bedriver du også personangrep fordi du gir dem karakteristikker. Men det er helt greit altså?

Skrevet

Mange feiler der. 

Hvor var skjellsordet i denne sammenhengen da?

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Alle som skriver med nick her på forumet får masse dritt, det er ingen "poppiser" som er unntatt. Jo mer man skriver jo verre blir det, og de som har vært her lenge og har blitt nick som huskes blir trukket fram og får personangrep i alle slags tråder, også der de ikke har deltatt selv. Slike personangrep bli slettet, men de kommer jo bare igjen og igjen.

Anonymkode: 65ca4...539

Helt enig, de med Nick får stort sett drit og blir forfulgt gjennom hele forumet av sånne som foreksempel du med tidligere Nick som nå bare tør være anonym som ikke er fremmed for personangrep mot Nick hun ikke liker som for eksempel miss marple og himmel og hav og lillagorilla og mammaen til adhd bare de siste ukene. Husker hvem som har svart såkalla frekt de siste mnd og hvem som har sagt sånn eller sånn da og da og hever seg selv opp med å gjøre narr av andre og påstå at de er dumme og så videre. Jeg skjønner jo hvorfor den personen ikke tør skrive med Nick hvertfall, er vel en sånn som bare vil være slem mot andre og plage de som skriver med Nick uten konsekvenser. 

Anonymkode: b6825...7ed

Skrevet

Helt enig, de med Nick får stort sett drit og blir forfulgt gjennom hele forumet av sånne som foreksempel du med tidligere Nick som nå bare tør være anonym som ikke er fremmed for personangrep mot Nick hun ikke liker som for eksempel miss marple og himmel og hav og lillagorilla og mammaen til adhd bare de siste ukene. Husker hvem som har svart såkalla frekt de siste mnd og hvem som har sagt sånn eller sånn da og da og hever seg selv opp med å gjøre narr av andre og påstå at de er dumme og så videre. Jeg skjønner jo hvorfor den personen ikke tør skrive med Nick hvertfall, er vel en sånn som bare vil være slem mot andre og plage de som skriver med Nick uten konsekvenser. 

Jeg tør, jeg bare gidder ikke all negativiteten. 

Skrevet

Kranglefant er ikke et skjellsord. Og "du høres ut som" går ikke på personangrep, men på hvordan du oppfattes som for denne konkrete brukeren. 

Du kaller selv andre for sure. Da bedriver du også personangrep fordi du gir dem karakteristikker. Men det er helt greit altså?

Ja, det er greit å si om noen hypotetiske personer som ikke engang er her i tråden at de er sure. 
Nei, det er ikke greit å trekke inn skjellsord og bruke dem om folk man faktisk snakker MED.

At dette i det hele tatt trenger å bli presisert, beviser jo bare hva jeg sier. Folk kjenner ikke reglene, kan ikke basal debattskikk, og ender med kalling og utskjelling av den de prater med. 

Skrevet

Teiteste jeg har sett. Jeg liker godt LilleGorilla, og også moren til ADHD-gutt. De to andre har jeg kanskje grunn ril å ikke like så godt, men har ikke drevet med noe personangrep i det heme tatt. Nå får du roe deg ned litt her da. LilleGorilla er jo en av dem jeg virkelig har sans for! 

Er det mulig 😅

Skrevet

Ja, det er greit å si om noen hypotetiske personer som ikke engang er her i tråden at de er sure. 
Nei, det er ikke greit å trekke inn skjellsord og bruke dem om folk man faktisk snakker MED.

At dette i det hele tatt trenger å bli presisert, beviser jo bare hva jeg sier. Folk kjenner ikke reglene, kan ikke basal debattskikk, og ender med kalling og utskjelling av den de prater med. 

Det var ingen skjellsord i svaret til den du sikter til. Du skriver selv at du hele tiden blir rapportert fordi folk er lettkrenket og tåler ingenting, mens du selv reagerer på at noen mener du HØRES UT (for vedkommende) som en kranglefant. Stein i glasshus? Du forlanger å "være skarp", altså provoserende og ufin, men tåler ingen motbør selv? Forventer du å få skryt for alt du skriver? Det er ikke slik det fungerer her. Beklager.

Skrevet
Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Men om du ikke bryter reglene blir du jo ikke moderert heller. Selv om tråder du deltar i blir moderert er det jo ikke på grunn av deg. 

Anonymkode: a270d...bfe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...