Anonym bruker Skrevet 20. juli 2022 #1 Skrevet 20. juli 2022 Jeg har sett på gamle bilder fra jeg var barn.Hadde uten tvil reist tilbake i tid hvis man kunne gjort det.Vennene, klærne,lekene,den snilleste læreren,klasserommet osv… Jeg er sikkert rar, men jeg savner det og blir nesten litt lei meg for at den tiden er borte. Er det bare meg?🥺 Anonymkode: e113a...728
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2022 #2 Skrevet 20. juli 2022 Jeg vil ikke til den tiden. Den verste i mitt liv Anonymkode: 53922...93f
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2022 #3 Skrevet 20. juli 2022 Jeg leser tråden om de beste barndomsminnene her, og blir så glad av å lese de fortellingene! Så koselig og mye gjenkjennelig også, men jeg ville nok ikke reist tilbake i tid. Det er fint å være her jeg er nå også, men gode minner er skatter 🙂 Anonymkode: b139f...e40
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2022 #4 Skrevet 20. juli 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Jeg leser tråden om de beste barndomsminnene her, og blir så glad av å lese de fortellingene! Så koselig og mye gjenkjennelig også, men jeg ville nok ikke reist tilbake i tid. Det er fint å være her jeg er nå også, men gode minner er skatter 🙂 Anonymkode: b139f...e40 *sommerminner Anonymkode: b139f...e40
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2022 #5 Skrevet 21. juli 2022 Jeg kan av og til få samme følelsen, men da fra spesielt den sommeren da jeg var 15 år. I min hukommelse framstår dette som de beste månedene av livet mitt, vi hadde det så utrolig gøy! Sannsynligvis var de fleste dagene bare helt ok, men slik jeg husker det så var alt fantastisk. Likevel ville jeg egentlig ikke byttet, og jeg ville i hvert fall ikke vært barn igjen. Til det er jeg altfor glad i friheten min. Anonymkode: 696b1...e75
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå