Anonym bruker Skrevet 21. juli 2022 #26 Skrevet 21. juli 2022 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Keg synes det er ganske utrolig at du kom hjem fra ferie med barna I GÅR, og allerede i dag er du så ensom at det gjør vondt. Selv før mi det barnet i det hele tatt har reist. OG selv om du fortsatt har to tenåringer hjemme. For meg vitner det litt en sykelig avhengighet av mannen. Enig. Voksne folk kan da ikke være SÅ uselvstendige. Anonymkode: 9c9aa...c4d
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2022 #27 Skrevet 21. juli 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Enig. Voksne folk kan da ikke være SÅ uselvstendige. Anonymkode: 9c9aa...c4d Det er rimelig spesielt. Smerter allerede etter én dag? Herregud. Anonymkode: 2466c...72e
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2022 #28 Skrevet 21. juli 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Det er rimelig spesielt. Smerter allerede etter én dag? Herregud. Anonymkode: 2466c...72e Mange som har barn med flere ulike menn er akkurat slik. Det spiller ikke så stor rolle hvem de er med bare de er med noen, og etter brudd med den ene og andre barnefaren haster de videre inn i neste forhold så de slipper å være alene. Anonymkode: 756ba...abe
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2022 #29 Skrevet 21. juli 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Mange som har barn med flere ulike menn er akkurat slik. Det spiller ikke så stor rolle hvem de er med bare de er med noen, og etter brudd med den ene og andre barnefaren haster de videre inn i neste forhold så de slipper å være alene. Anonymkode: 756ba...abe Hva er det du babler om a? Noe så usaklig Anonymkode: a4e55...c38
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2022 #30 Skrevet 21. juli 2022 Det er litt vanskelig å ha sympati med denne forferdelige ensomheten når du har barn, har mann, har vært på hyggelig ferie og er frisk. Å gå sånn i kjelleren over 1,5 uke hjemme uten mannen høres svært spesielt ut og man lurer jo på om du har noen underliggende utfordringer? Anonymkode: 78918...eed
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2022 #31 Skrevet 21. juli 2022 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Hva er det du babler om a? Noe så usaklig Anonymkode: a4e55...c38 Usaklig? Siden du påstår at det er usaklig påstår jeg at du føler deg truffet. HI skriver at hun har flere barn med andre enn mannen. Det gjør meg nada men det kan i en del tilfeller si noe om typen. Har sett mange slike. Anonymkode: 756ba...abe
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2022 #32 Skrevet 21. juli 2022 Anonym bruker skrev (37 minutter siden): Mange som har barn med flere ulike menn er akkurat slik. Det spiller ikke så stor rolle hvem de er med bare de er med noen, og etter brudd med den ene og andre barnefaren haster de videre inn i neste forhold så de slipper å være alene. Anonymkode: 756ba...abe Det er jo derfor de har unger med hele bygda samt halve Tinder. Anonymkode: 669ec...3fe
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2022 #33 Skrevet 21. juli 2022 Anonym bruker skrev (29 minutter siden): Usaklig? Siden du påstår at det er usaklig påstår jeg at du føler deg truffet. HI skriver at hun har flere barn med andre enn mannen. Det gjør meg nada men det kan i en del tilfeller si noe om typen. Har sett mange slike. Anonymkode: 756ba...abe Jeg har flere barn med eksmannen, og ingen barn med nåværende mann. Å ha hatt to langvarige forhold i løpet av livet betyr at jeg slenger meg på alle jeg møter, altså. Noe så patetisk 😁 Anonymkode: 8800f...c8a
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2022 #34 Skrevet 21. juli 2022 Anonym bruker skrev (32 minutter siden): Usaklig? Siden du påstår at det er usaklig påstår jeg at du føler deg truffet. HI skriver at hun har flere barn med andre enn mannen. Det gjør meg nada men det kan i en del tilfeller si noe om typen. Har sett mange slike. Anonymkode: 756ba...abe Herregud 😂 tror det du skriver her sier noe om hvilken "type" du er også gitt. Anonymkode: a4e55...c38
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2022 #35 Skrevet 21. juli 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Herregud 😂 tror det du skriver her sier noe om hvilken "type" du er også gitt. Anonymkode: a4e55...c38 Nettopp. Dikter fritt og fabler og driter seg ut. Anonymkode: 8800f...c8a
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2022 #36 Skrevet 21. juli 2022 Pass på at du ikke kveler mannen din fullstendig. Hadde mannen min savna meg så mye at det ble vanskelig for ham etter så kort tid, i en sånn grad at han måtte få tips fra andre for å lide seg gjennom tiden, da hadde jeg følt meg kvelt. Anonymkode: 3cd3d...428
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2022 #37 Skrevet 21. juli 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Nettopp. Dikter fritt og fabler og driter seg ut. Anonymkode: 8800f...c8a Ikke mer driti ut enn de av dere som har skapt skilsmissebarn som må leve med bonusforeldre og halvsøsken og stesøsken og samvær og flere hjem på grunn av de voksne. Anonymkode: 756ba...abe
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2022 #38 Skrevet 21. juli 2022 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Ikke mer driti ut enn de av dere som har skapt skilsmissebarn som må leve med bonusforeldre og halvsøsken og stesøsken og samvær og flere hjem på grunn av de voksne. Anonymkode: 756ba...abe Jeg har ikke skapt noen skilsmissebarn. Anonymkode: 8800f...c8a
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2022 #39 Skrevet 21. juli 2022 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Ikke mer driti ut enn de av dere som har skapt skilsmissebarn som må leve med bonusforeldre og halvsøsken og stesøsken og samvær og flere hjem på grunn av de voksne. Anonymkode: 756ba...abe Skjer med deg? Hvem er du egentlig sint på liksom.. Anonymkode: a4e55...c38
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2022 #40 Skrevet 21. juli 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Skjer med deg? Hvem er du egentlig sint på liksom.. Anonymkode: a4e55...c38 Sikkert barnløs, manneløs og bitter som faen. Anonymkode: 8800f...c8a
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2022 #41 Skrevet 21. juli 2022 Jeg tenker at det var voldsomt å føle seg ensom i din situasjon. Du er jo ikke ensom, du har barna dine hos deg og har i tillegg nettopp kommet fra ferie med dem . Dette må du jobbe med altså . Ikke bare for å beskjeftige deg her og nå, men for å få bukt med denne tankegangen og innstillingen. Det kan bli en belastning for både mann og barn etterhvert, dersom de vet at du føler deg ensom og derfor ikke har det bra, når de beveger seg ut av huset. Ja, det er en klagetråd , jeg har fått med meg det. Men ved å klage og være skuffet og kjenne på den vonde følelsen, forsterker du det hele og synes sannsynligvis enda mer synd på deg selv. Tren på å la være å tenke på det. Ta tak i at du har barn hjemme hos deg, selv om dere ikke gjør allverden sammen. Og tren på å erstatte ensomhetsfølelsen med glede over dette, og at det ikke er lenge til mannen din kommer hjem. Anonymkode: e262b...038
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2022 #42 Skrevet 21. juli 2022 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Det er jo derfor de har unger med hele bygda samt halve Tinder. Anonymkode: 669ec...3fe Jeg har også barn med to fedre, men det betyr ikke at jeg gruer meg til å være aleine og ligger og klynker når jeg må det, altså… Anonymkode: 9c9aa...c4d
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2022 #43 Skrevet 21. juli 2022 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Jeg tenker at det var voldsomt å føle seg ensom i din situasjon. Du er jo ikke ensom, du har barna dine hos deg og har i tillegg nettopp kommet fra ferie med dem . Dette må du jobbe med altså . Ikke bare for å beskjeftige deg her og nå, men for å få bukt med denne tankegangen og innstillingen. Det kan bli en belastning for både mann og barn etterhvert, dersom de vet at du føler deg ensom og derfor ikke har det bra, når de beveger seg ut av huset. Ja, det er en klagetråd , jeg har fått med meg det. Men ved å klage og være skuffet og kjenne på den vonde følelsen, forsterker du det hele og synes sannsynligvis enda mer synd på deg selv. Tren på å la være å tenke på det. Ta tak i at du har barn hjemme hos deg, selv om dere ikke gjør allverden sammen. Og tren på å erstatte ensomhetsfølelsen med glede over dette, og at det ikke er lenge til mannen din kommer hjem. Anonymkode: e262b...038 Dette!!! Anonymkode: 78918...eed
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2022 #44 Skrevet 21. juli 2022 Så fint at mange fikk ut edder og galle og er glad og fornøyd nå Jeg stikker på joggetur med bikkja, og dere kan bare fortsette sarkasmemesterskapet her. Så kommer jeg i kveld og kårer den med minst døll kommentar. Snakkes Anonymkode: 8800f...c8a
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2022 #45 Skrevet 21. juli 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Så fint at mange fikk ut edder og galle og er glad og fornøyd nå Jeg stikker på joggetur med bikkja, og dere kan bare fortsette sarkasmemesterskapet her. Så kommer jeg i kveld og kårer den med minst døll kommentar. Snakkes Anonymkode: 8800f...c8a Du prøver veldig hardt å holde liv i tråden din 🙈 Anonymkode: 6ae43...fb7
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2022 #46 Skrevet 21. juli 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Du prøver veldig hardt å holde liv i tråden din 🙈 Anonymkode: 6ae43...fb7 Jeg skrev fire av de førtifem innleggene i tråden. Jepp, det er nok jeg som driver tråden fremover, gitt. Anonymkode: 8800f...c8a
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2022 #47 Skrevet 21. juli 2022 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Sikkert barnløs, manneløs og bitter som faen. Anonymkode: 8800f...c8a Hvorfor mener du det greit å bruke barnløs og manneløs som skjellsord og som forklaring for at noen ikke greier å oppføre seg på en normal måte? Det at du bruker dette på den måten sier ikke så rent lite om deg selv. (jeg er ikke den du snakker om.) Anonymkode: c8632...a7d
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2022 #48 Skrevet 21. juli 2022 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Sikkert barnløs, manneløs og bitter som faen. Anonymkode: 8800f...c8a Ikke rart du ikke har noen å være med i ferien sånn som du snakker om andre. Mannen er nok glad for ferie uten deg. Anonymkode: 669ec...3fe
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2022 #49 Skrevet 21. juli 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Så fint at mange fikk ut edder og galle og er glad og fornøyd nå Jeg stikker på joggetur med bikkja, og dere kan bare fortsette sarkasmemesterskapet her. Så kommer jeg i kveld og kårer den med minst døll kommentar. Snakkes Anonymkode: 8800f...c8a Man kan jo ane konturene av grunnen til at du er ensom og avhengig av mannen. Anonymkode: 78918...eed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå