Anonym bruker Skrevet 20. juli 2022 #1 Skrevet 20. juli 2022 Har du lyst å fortelle litt om hvor du bor (land og landsbygd/by, ikke nøyaktig lokasjon), hva som førte deg dit og om du trives? Jeg kjenner på trangen til å reise langt bort. Mannen jobber offshore så kan i praksis bo hvor som helst og jeg kan også få jobb de fleste steder. Anonymkode: 7a5c2...95f
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2022 #2 Skrevet 20. juli 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Har du lyst å fortelle litt om hvor du bor (land og landsbygd/by, ikke nøyaktig lokasjon), hva som førte deg dit og om du trives? Jeg kjenner på trangen til å reise langt bort. Mannen jobber offshore så kan i praksis bo hvor som helst og jeg kan også få jobb de fleste steder. Anonymkode: 7a5c2...95f Kan du få arbeidstillatelse de fleste steder? Anonymkode: 34955...b82
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2022 #3 Skrevet 20. juli 2022 Anonym bruker skrev (30 minutter siden): Kan du få arbeidstillatelse de fleste steder? Anonymkode: 34955...b82 Har du svar på spørsmålet mitt? De praktiske tingene skal vi nok klare å ta oss av selv. hi Anonymkode: 7a5c2...95f
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2022 #4 Skrevet 20. juli 2022 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Har du svar på spørsmålet mitt? De praktiske tingene skal vi nok klare å ta oss av selv. hi Anonymkode: 7a5c2...95f Svært mange land i Europa sliter med mye arbeidsledighet men du kan bare komme seilende fra Norge og få deg jobb? Anonymkode: b27e9...d73
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2022 #5 Skrevet 20. juli 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Svært mange land i Europa sliter med mye arbeidsledighet men du kan bare komme seilende fra Norge og få deg jobb? Anonymkode: b27e9...d73 Riktig. Sånn, har du svar på spørsmålet i hi? Anonymkode: 7a5c2...95f
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2022 #6 Skrevet 20. juli 2022 Bor i Danmark og jobber i familieplejen (dansk barnevern). Pappa er dansk. Jeg skal bo her i noen år og til datteren min er ferdig på skolen. Trives godt i Danmark. Arbeidslivet er annerledes og å leiemarket utrolig snålt. Har kjøpt et lite hus😊 Fikk arbeidstillatelse fordi pappa er dansk. Anonymkode: a4a00...8b4
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2022 #7 Skrevet 20. juli 2022 Bor i England, landsby, jobber nettbasert for norsk firma, trives veldig godt og har kjøpt et lite hus med hage. Anonymkode: fcfbe...b2f
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2022 #8 Skrevet 20. juli 2022 Har bodd 3 år i et Middelhavsland. men jobbet i Norge (hjemmekontor). Det var helt fantastisk, man blir kjent med folk på en helt annen måte. Barnet mitt snakker språket som en innfødt og h*n synes selv det var 3 flotte år. Vi hadde både leilighet her og der så det føltes ikke så skummelt. Flyttet opp igjen når barnet begynte på ungdomskole. Barnet gikk på privat skole der også fulgte h*n noen fag via Globalskolen. Anonymkode: 82fc1...7d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå