Gå til innhold

El bil lading Storlien

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal for 1 gang kjøre elbil til Storlien. Er det lade muligher der? Har ikke Tesla 🤣

Anonymkode: ecc9f...06f

Skrevet

Ja mange lade plasser oppå der

Anonymkode: b1900...4e7

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Ja mange lade plasser oppå der

Takk. Må laste ned en app?.

Skrevet

Ja det vil jeg tro. De fleste ladinger skjer med app 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Ja det vil jeg tro. De fleste ladinger skjer med app 

Takk. Min første lading utenfor hjemmet 🙂

Skrevet

Du har Mer Charging Station.  Den har app. 😊

Skrevet
TøffiTrynet☠ skrev (11 minutter siden):

Takk 🙂

Skrevet
TøffiTrynet☠ skrev (På 20.7.2022 den 14.40):

Hurtig lading? 

Skrevet

Jeg tenker at om du skal ut å kjøre med el-bil og vet så lite om lading som det høres ut til her, må du finne andre måter å informere deg på enn å spørre på et forum som her. For alt du vet kan alle her bare gjette et eller annet. Jeg sier ikke at de gjør det, men det kan du ikke vite. Og jeg sier ikke dette for å være stygg heller.

Du kan ikke stole på meg heller, for kanskje jeg bare skriver noe jeg har hørt av andre som ikke har  greie på det. Jeg gjør ikke det altså, men det kan du ikke vite. Du finnes flere måter å lade på, og erfaringsmessig bør du har flest mulig av dem for da er det størst sjans for at noe virker. Du kan lade med app, ladebrikke(r), telefon, bankkort - noen steder alt, andre steder bare en eller to av dem.  

Søk informasjon av sikre kilder, for det er fryktelig kjedelig å stå en plass uten strøm og ikke få noe til å virke. Øv gjerne på litt lading i nærområdet ditt først og sett deg inn i hva du skal gjøre om du ikke får laderen til å starte. 

Heldigvis er de aller fleste el-bilkjører vi har møtt veldig hyggelig og hjelpsomme, så det går an å spørre underveis også. Og for all del, ikke være redd for å ta i mot hjelp fra andre! Vi er på tur nå, og har sett nok av dem som ikke får til å lade, og som absolutt ikke vil ha hjelp for om ikke de får det til, så får ingen andre det til heller... Ikke alltid det stemmer. 

Anonymkode: e5501...77b

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Hurtig lading? 

Det aner jeg ikke. Jeg har bare Googla. Prøv det du også? 😉

Skrevet

Last ned apper som ladeklubben, smartly charge, elton osv. Da kan du søke deg frem i kart og finne ladestasjon i nærheten. Lurt å ha med begge laderne. Noen krever vanlig stikk, noen den andre, noen har egne kabler. Har du ladebrikke tat du den med. Om du bruker app må du gjerne først legge inn kortopplysninger. Hilsen ei anna som også helst holder seg til hjemmelading, men som har innsett det går seg til. 

Anonymkode: 6e28d...4d3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...