Gå til innhold

Drikker dere ofte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Drikker sjelden alkohol, og når jeg gjør det som regel til mat. Har hatt min del av festing også tidligere, men er ferdig med slik festing.

Nå viser jo nyere forskning at selv små mengder alkohol også er skadelig, så er like greit å holde mengden godt nede.

Anonymkode: e9b51...06a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (12 timer siden):

?

Anonymkode: 3c8f4...800

Ja drikker ca 2 liter vann for dagen🙂 så hver 2-3 time drikker jeg vann

Anonymkode: 0dd4d...ffc

Skrevet

Ikke ofte og det varierer. Snakket om dette for litt siden med eldste og kjæresten hennes, de mente begge jeg hadde ett greit forgold til alkohol og de håpet de ble like der. De syns begge at hans foreldre har litt feil syn på alkohol. Både moren og fsren med deres nye partnere må ha alkohol i glasset når det er helg, fri eller ferie. Ikke mengder, men alkoholen må være der. Om de skulle få ett slik forhold til alkhohol fikk jeg beskjed om å banke litt vett i skallen deres. 

Jeg drikker når jeg  har lyst på, egentlig ikke så ofte men plutselig kan det være noen dager på rad og det kan gå lang tid mellom hver gang. Om jeg drikker alkohol eller brus på fest varierer, jeg drikker det jeg har lyst på. Jeg har det like gøy uansett hva jeg hsr i glasset, og jeg skal ikke drikke alkohol bare pga at andre mener jeg bør ha det. Er glad eldste har samme formening, hun gikk igjennom russetiden både full på fest og edru på fest. 

Anonymkode: 64396...b75

Skrevet

Drikker som regel noen glass vin hver lørdag. Drikke meg beruset eller full, kanskje 6 ganger i året. 

Anonymkode: 1cfda...d6a

Skrevet

Vanligvis veldig sjelden, men om sommeren koser jeg meg gjerne med litt vin eller øl. Drikker aldri mye, men et par glass vin eller et par øl per dag i ferien tar jeg gjerne.

Anonymkode: 0b567...227

Skrevet

Tar veldig gjerne ett glass god rødvin, gjerne spansk, til biff, taco eller annet kjøtt. Det smaker nydelig. Vin uten mat syns jeg ikke er godt. Noen ganger blir det da ett glass fredag og ett glass lørdag, ja til og med søndag om det passer til mat. Og så kan det gå 4 måneder til neste gang. Drikker øl om jeg er på byen, men det har jo blitt  svært sjelden ettersom årene har gått, dessverre. 

Anonymkode: 2f445...84e

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Drikker som regel noen glass vin hver lørdag. Drikke meg beruset eller full, kanskje 6 ganger i året. 

Anonymkode: 1cfda...d6a

Du blir nå beruset av "noen glass vin" så lenge det er flere enn to.

Anonymkode: c7a50...9bc

Skrevet
Anonym bruker skrev (36 minutter siden):

Du blir nå beruset av "noen glass vin" så lenge det er flere enn to.

Anonymkode: c7a50...9bc

Å giiiiid!!! Beruset 😱😱😱

Anonymkode: 8ecb3...be2

Skrevet

Nei, det kan fort gå et år eller to mellom hver gang.

Anonymkode: 95f4a...421

Skrevet
On 7/20/2022 at 1:16 AM, Anonym bruker said:

?

Anonymkode: 3c8f4...800

nei. kosa meg litt med alkohol nå i sommer,men ikke mye

Anonymkode: 07374...278

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...