Gå til innhold

Drikker dere ofte

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonymkode: 3c8f4...800

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har drukket 4 glass vin (fordelt på to anledninger) de siste tre årene. Så nei, jeg drikker ikke ofte.

Anonymkode: 50e7c...401

Skrevet

Jeg drikker bare når jeg er full.

Anonymkode: 2e533...cf8

Skrevet

I følge enkelt her inne drikker jeg nok mye.. Kan ta meg både to og kanskje til og med tre glass vin en lørdagskveld, helt uten grunn. Bare denne siste uken hsr jeg drukket vin nesten hver kveld, riktignok bare et lite glass til maten. 

Men så kan det brått gå 7 uker før jeg drikker et glass igjen, så 2 uker før jeg tar en hel flaske, 1 uke så drikker jeg 2 glass 3 kvelder på rad. Så går det 4 uker uten osv osv Ikke noe fast mønster altså. 😉 

De fleste jeg kjenner drikker oftere og mer enn det jeg gjør. 

Anonymkode: b0c41...490

Skrevet

Ja, jeg drikker ganske ofte.

Anonymkode: 8ecb3...be2

Skrevet

Jeg drikker så fort jeg har fri. 

Anonymkode: eb004...9de

Skrevet

Er ikke edru nå for å si det sånn... 

Anonymkode: eb004...9de

Skrevet

Nei har ikke rørt alkohol på 2 år,det var da jeg ble kjent med han som nå er kjæresten min. Er absolutt ikke avholder men det har bare ikke fristet å drikke ettersom jeg blir så ekstrem fyllasyk. Drikker jeg lørdag så er jeg forsatt dårlig på mandag🙈

Anonymkode: f2192...e1a

Skrevet

Ikke ofte nok.

Anonymkode: 5e6d4...5e3

Skrevet

Har ikke drukket alkohol på flere år....

Medisinsk grunn da, hadde et hjerneslag og sliter med svimmelhet og hjernetrøtthet etterpå, frister ikke å blande rus opp i det

Anonymkode: 838dc...70e

Skrevet

Nå har jeg drukket to glass vin hver kveld i tre uker. Før det drakk jeg på nyttårsaften. Når hverdagen begynner er det sjelden vin. Drikker bare vin. 

Anonymkode: cf001...a1c

Skrevet

Drikker sjelden. Kanskje to ganger i halvåret. 

Anonymkode: cf3d4...202

Skrevet

Ja, spesielt nå på sommeren. Men jeg er ikke noe alenedrikker, jeg drikker med folk. På fest :)

Anonymkode: 8fedf...8d0

Skrevet

Nei det er skjeldent. Syns det er noe helt spesielt sørgelig med dem som må drikke for å kose seg. 

Anonymkode: 188cb...484

Skrevet
Anonym bruker skrev (50 minutter siden):

Ja, spesielt nå på sommeren. Men jeg er ikke noe alenedrikker, jeg drikker med folk. På fest :)

Anonymkode: 8fedf...8d0

Jeg er din motsetning 😅 Jeg foretrekker det glasset hvitvin helt alene i solkroken med musikk på øret. Kan strekke meg til å ta den sammen med mannen. Drikker meget sjelden ute, kanskje ett glass vin til maten. 

Anonymkode: 50b8b...48f

Skrevet

Nei. 

Anonymkode: 689f7...2f4

Skrevet

Etter definisjonen på dette forumet er jeg alkoholiker :P

Tar gjerne et glass vin på kvelden både fredager og lørdager.
Og vet dere hva, det var så fint være i går så fant ut vi skulle grille noe kreps, reker og laks, selv da, på en tirsdag så tok jeg meg t lite glass hvitvin.

Jeg må ikke drikke den vinen, men liker smaken av den og koser meg med den.
Dersom ungene skal noe på fredager og lørdager som gjør at de må hentes har jeg ikke noe problemer med å la være å drikke denne vinen. Det dropper jeg gjerne dersom jeg trenger å kjøre.

Anonymkode: 84a62...c7b

Skrevet

Aldri. Alkohol er skadelig uansett mengde, og jeg ønsker ikke å utsette kroppen for det

Anonymkode: 8d655...03f

Skrevet

Er totalavholds, koser meg masse for det :)

Anonymkode: c7a50...9bc

Skrevet

Jeg drikker aldri hjemme for å kose meg. Drikker kun når jeg er borte i bursdag eller noe sånt. 1-2 ganger pr år 

Anonymkode: 6f72f...c95

Skrevet

Nesten hver dag, ihvertfall nå i ferien. Men små kvanta, bare 1-2 enheter, så forbruket er av det kontinentale slaget. 

Og før snurpehurpene her setter i gang: Nei, det er ikke slik at hele Frankrike, Italia og Spania består av alkoholikere, altså. 

Anonymkode: 930b5...f73

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Nei det er skjeldent. Syns det er noe helt spesielt sørgelig med dem som må drikke for å kose seg. 

Anonymkode: 188cb...484

Men det aller, aller sørgeligste er de tragiske moralistene som tror de blir bedre mennesker enn andre av å sitte og dømme normal atferd og leke at de selv er skikkeligere. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Men det aller, aller sørgeligste er de tragiske moralistene som tror de blir bedre mennesker enn andre av å sitte og dømme normal atferd og leke at de selv er skikkeligere. 

Oi! Følte deg truffet?

Anonymkode: 778e2...8c3

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Oi! Følte deg truffet?

Anonymkode: 778e2...8c3

Nei. Jeg drikker som sagt ikke ofte nok overhodet. Skulle ha drukket mye, mye mer. 

Skrevet

Kan ta et glass vin eller to om jeg har fri. Er ikke snakk å drikke seg full. 
Synes jeg sover dårligere når jeg drikker, så er ikke så ofte lenger.

Anonymkode: b37ce...f3a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...