Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 19. juli 2022 #1 Skrevet 19. juli 2022 Jeg har så himla mye agurk, hva kan jeg lage av det?
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2022 #2 Skrevet 19. juli 2022 Jeg mauler agurk Og kan også bruke det som "brødskive" med pålegg på, om jeg har mye. Ellers er jo agurksalat godt til fisk. Og tzatziki blir jo aldri feil heller. Kald agurksuppe: https://www.matprat.no/oppskrifter/sunn/agurksuppe-med-urter/ Anonymkode: ece56...2ec
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2022 #3 Skrevet 19. juli 2022 Spis det som snacks. Del dem i to og skrap ut det bløte i midten. Så putter du ost, kremost eller rester av tacokjøttdeig eller annet i midten. Min favoritt er fetaost. Ellers bruker jeg det mye i wok, som agurksalat til fisk og på alt mulig av pålegg. Hadde hatt null problem med å bruke opp agurk. Med litt salt og pepper er det snacks uten mer også. Anonymkode: 08c21...c79
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2022 #4 Skrevet 19. juli 2022 Agurksalat til fisk og tzatziki Anonymkode: dbcb4...fc0
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2022 #5 Skrevet 19. juli 2022 Til dip på kveldene Anonymkode: 5c731...ea6
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2022 #6 Skrevet 19. juli 2022 - kremet agurk - raita - gratinert agurk - fylt med kjøttdeig og ost på toppen, gratineres - agurk-ruller - skjær i skiver på langs med ostehøvel, ha på fyll og rull sammen. Kan f-eks fylles med kremost, hummus, paprika-hummus - syltede agurker - agurknudler Anonymkode: 5f0dd...494
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2022 #7 Skrevet 19. juli 2022 Agurkmix, det varer lenge også. Anonymkode: 9dbdc...213
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 19. juli 2022 Forfatter #8 Skrevet 19. juli 2022 Mange gode forslag, tusen takk🤩 Jeg er ikke veldig glad i å maule agurk, det smaker så lite🙈
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2022 #9 Skrevet 19. juli 2022 Den perfekte mor, påan igjen skrev (19 minutter siden): Mange gode forslag, tusen takk🤩 Jeg er ikke veldig glad i å maule agurk, det smaker så lite🙈 Iskald agurk er kjempegodt og leskende på varme sommerdager Noe vi har altfor lite av her jeg bor. I går meldte de 28 grader og sol til i morgen. To timer etterpå meldte de 20 grader og overskyet til i morgen. Nå melder de 19 grader og styrtregn midt på dagen. Sånn går no dagan... og jeg spiser agurk på trass likevel Lager forresten også en mellomting mellom tzatziki og guacamole. Jeg kan ikke bruke melkeprodukter lenger, og er egentlig veldig glad i tzatziki, men ikke særlig begeistret for plantebasert "rømme". Så istedenfor rasper jeg agurk som om jeg skulle lage vanlig tzatziki, og så moser jeg avokado - og så tilsetter jeg hvitløk, salt, pepper og litt sitron. Har venner som sier de foretrekker den "tzatzikien" min fremfor den vanlige med rømme. Kan være greit om du må lage en melkefri variant en gang Anonymkode: ece56...2ec
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2022 #10 Skrevet 20. juli 2022 Du kan jo få i deg agurk på andre måter enn i munnen. Anonymkode: 9812f...159
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå