Gå til innhold

Har du kjent igjen brukere her inne ?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Nei, har aldri falt meg inn at jeg skulle prøve å gjenkjenne noen. Syns også det er helt patetisk når folk påstår de gjenkjenner noen, og så legger de til «men livet hennes ligner ikke det hun sier på forum; alt hun forteller her er bare løgn og skryt!» …eeeh, ja, da er det kanskje du som bare TROR du gjenkjenner noen, da! 

Da jeg skrev med nick, opplevde jeg innimellom at noen sa «forresten vet jeg hvem du er!» i enkelte tråder. Særlig når de var litt sure. Men siden jeg ikke engang bor i Norge, vet jeg at de tar feil. Og da blir det bare komisk, her er ingen andre norsktalende i nabolaget, og jeg pleier aldri fortelle hvor jeg bor. 

Anonymkode: 9ad3a...0c1

Det hender man kjenner igjenn noen fordi man ser at de skriver noe. Det er ikke bestandig hva de skriver som gjør det.

Anonymkode: a0029...fb3

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Det hender man kjenner igjenn noen fordi man ser at de skriver noe. Det er ikke bestandig hva de skriver som gjør det.

Det er uansett dumt å påstå at man har SETT noe slikt. Det blir kun spekulasjoner av slikt og siden ALLE her inne kan lyve så er det ikke gitt at den som sier de så dette er den som sitter på sannheten. 

Anonymkode: f1657...57c

Skrevet

Det er uansett dumt å påstå at man har SETT noe slikt. Det blir kun spekulasjoner av slikt og siden ALLE her inne kan lyve så er det ikke gitt at den som sier de så dette er den som sitter på sannheten. 

At mange lyver om ting og finner på historier her inne er ingen nyhet. Det tipper jeg de fleste som har vært her en stund har gjort.

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

At mange lyver om ting og finner på historier her inne er ingen nyhet. Det tipper jeg de fleste som har vært her en stund har gjort.

DET er godt mulig, men det hadde i så fall blitt å sette brukere ( som alle kan lyve) opp mot hverandre. Hvem tror man på mest liksom ? En anonym eller en med Nick feks. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

DET er godt mulig, men det hadde i så fall blitt å sette brukere ( som alle kan lyve) opp mot hverandre. Hvem tror man på mest liksom ? En anonym eller en med Nick feks. 

Det må man jo vurdere og er jo ikke så interessant.

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Hva har det å si? Jeg kan f eks klippe og lime fra andres Facebook-side hvis jeg syns de har en morsom monolog eller en frisk mening der. Hvis jeg deler den her inne, selv om jeg gjør det anonymt, vil du tro at skribenten selv er aktiv her.

Og så vil du legge ihop to og to når du ser et nick som ligner hennes navn, eller beskriver henne, f eks «trøndermamma med to trollunger». Selv om det ikke er samme person. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Jeg ville nok kjent deg «igjenn» dersom du mange steder har samme stavefeil. Men det betyr ikke at alle som skriver «igjenn» er deg. 

Skrevet

Jeg ville nok kjent deg «igjenn» dersom du mange steder har samme stavefeil. Men det betyr ikke at alle som skriver «igjenn» er deg. 

Det car ikke det jeg mente, selv om det også kan være en måte å kjenne igjen anonyme på. Det jeg mente av at man faktisk ser at en person skriver noe fordi man sitter på samme sted.

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Sånne påstander om at man kjenner igjen og vet hvem folk er ala i en av trådene her i går eller hun over her mot en annen bruker er det teiteste jeg ser. Jeg mener who cares og hva vil man med sånne kommentarer liksom? Se så flink og tøff jeg er som liksom kjenner deg igjen, oooo, bare pass deg eller så avslører jeg deg… 

Så utrolig taperaktig å liksom skulle skryte av noe sånt og så hersketeknikk å nærmest true folk «joooooda jeg vet aaaalt om deg for jeg kjenner deg nemlig igjen etter 3 innlegg her inne og kjenner aaaaalle vennene dine og vet åssen du ser ut og at du juger når du skriver her så det så!» Så flaut og pinlig med folk som skal heve seg selv sånn her på et jævla forum med å trykke andre ned og true og liksom skal skremme andre til taushet ved å late som de vet hvem ditten og datten er. Det er de som driter seg og og ikke de de truer med å avsløre faktisk

Anonymkode: 0ba06...351

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Sånne påstander om at man kjenner igjen og vet hvem folk er ala i en av trådene her i går eller hun over her mot en annen bruker er det teiteste jeg ser. Jeg mener who cares og hva vil man med sånne kommentarer liksom? Se så flink og tøff jeg er som liksom kjenner deg igjen, oooo, bare pass deg eller så avslører jeg deg… 

Så utrolig taperaktig å liksom skulle skryte av noe sånt og så hersketeknikk å nærmest true folk «joooooda jeg vet aaaalt om deg for jeg kjenner deg nemlig igjen etter 3 innlegg her inne og kjenner aaaaalle vennene dine og vet åssen du ser ut og at du juger når du skriver her så det så!» Så flaut og pinlig med folk som skal heve seg selv sånn her på et jævla forum med å trykke andre ned og true og liksom skal skremme andre til taushet ved å late som de vet hvem ditten og datten er. Det er de som driter seg og og ikke de de truer med å avsløre faktisk

👍

Anonymkode: 6abb6...571

Skrevet

En gang for mange mange år siden. Hun som skrev fortalte om vår felles hjemby og sin daværende kjæreste. Jeg skjønte det på det hun skrev. Ikke noe utleverende eller farlig , men noe helt konkret om en felles bekjent. Jeg sa ikke noe fordi det kan hende hun hadde blitt ukomfortabel.

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Helt enig. Tragisk. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Jeg tipper at disse påstandene blir slengt ut for å få den aktuelle brukeren til å slutte å delta i diskusjoner. "Nå har jeg kjent deg igjen, jeg vet hvem du er, du bare juger osv". Selv om det er usannsynlig at dette er sant, så kan noen bli litt småparanoide og bekymre seg for at dette kan være sant. 

Anonymkode: a3000...81b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...