Anonym bruker Skrevet 19. juli 2022 #1 Skrevet 19. juli 2022 Og konfrontert dem eller hatt lyst til å gjøre det? Anonymkode: f1657...57c
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2022 #2 Skrevet 19. juli 2022 Ja, har kjent igjen samboeren til en av mannens kompiser. Hun la ut fødselshistorie og noen andre ting som gjorde at jeg kjente henne igjen. Synes det var litt vittig at hun fremsto som så perfekt her inne, når jeg visste at de slet med ting i virkeligheten. Men jeg kjenner henne ikke så godt, og var aldri fristet til konfrontere. Anonymkode: fdf55...d80
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2022 #3 Skrevet 19. juli 2022 Kjent igjen flere som skriver med Nick og som anonym. Hender jeg flirer litt for meg selv, men aldri konfrontert noen eller hatt lyst til å gjøre det. Anonymkode: 079ff...a4c
Iiiiik Skrevet 19. juli 2022 #4 Skrevet 19. juli 2022 Har sett mitt eget bryllup beskrevet her inne, heldigvis i positive ordelag. Sted, type vielse og alt. Hun som la det ut var dama til en av mannens kamerater og hadde et nick som spilte på navnet hennes. Hun delte villig vekk mye annet, så jeg fikk ufrivillig vite hva de kranglet om og hva slags make up-sex de hadde.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2022 #6 Skrevet 19. juli 2022 Nei. Det er heller ingen som vil kjenne igjen meg. Anonymkode: 355ed...1ba
LillaGorilla♥♥ Skrevet 19. juli 2022 #7 Skrevet 19. juli 2022 Konfrontere? Det er ikke kriminelt å henge her? 😆
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2022 #8 Skrevet 19. juli 2022 Nei, det har jeg ikke, men det er jo noen som minner meg veldig om noen jeg kjenner i virkeligheten. Jeg vet det ikke er dem, men det gjør at jeg får ekstra sympati eller smiler av ting som blir svart og sagt. Det er kun positive ting, og så tenker jeg at de fleste her kan jo være hvem som helst. Helt vanlige folk for å si det sånn. Anonymkode: 6abb6...571
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2022 #9 Skrevet 19. juli 2022 Jeg ble kjent igjen av en venninne da jeg la inn fødselshistorien min her. Hun sa fra og jeg endret navn her inne (den gangen endret ikke navnet seg på gamle innlegg) og jeg har nesten bare skrevet som anonym etter det. Anonymkode: 1b9ce...7c4
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2022 #10 Skrevet 19. juli 2022 Ja, ei inngifta dame som er veldig aktiv her. Jeg så at hun skrev, og smuglesning innlegget før hun postet. Fant det igjen ferdigskrevet med hennes Nick. Fikk rimelig hakeslepp, for den dama har laga seg en fantasiverden her inne. Alt hun fremstår som her, er helt motsatt av virkeligheten. Hun er rimelig bastant her inne noen ganger, og lever det perfekte liv, og jeg HAR hatt lyst til å komme med noen små stikk, men gjør det ikke. Jeg og mannen bruker det som underholdning istedet. Anonymkode: 5e34f...b66
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2022 #11 Skrevet 19. juli 2022 Et par tre stk. har jeg kjent igjen på Facebook. En la ut adresse (finn.annonse), informasjon om et t -program hun skulle være med på...noen skriver det samme her som i grupper på fb me navn. Synes folk er ganske ukritiske. Mange små drypp av informasjon over tid gjør jo også at alt samlet kan gjøre at man kjennes igjen.... Anonymkode: 14da7...82d
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2022 #12 Skrevet 19. juli 2022 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Ja, ei inngifta dame som er veldig aktiv her. Jeg så at hun skrev, og smuglesning innlegget før hun postet. Fant det igjen ferdigskrevet med hennes Nick. Fikk rimelig hakeslepp, for den dama har laga seg en fantasiverden her inne. Alt hun fremstår som her, er helt motsatt av virkeligheten. Hun er rimelig bastant her inne noen ganger, og lever det perfekte liv, og jeg HAR hatt lyst til å komme med noen små stikk, men gjør det ikke. Jeg og mannen bruker det som underholdning istedet. Anonymkode: 5e34f...b66 Umulig å tenke seg til hvem det er. 😜 Anonymkode: 86d88...26b
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2022 #13 Skrevet 19. juli 2022 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Ja, ei inngifta dame som er veldig aktiv her. Jeg så at hun skrev, og smuglesning innlegget før hun postet. Fant det igjen ferdigskrevet med hennes Nick. Fikk rimelig hakeslepp, for den dama har laga seg en fantasiverden her inne. Alt hun fremstår som her, er helt motsatt av virkeligheten. Hun er rimelig bastant her inne noen ganger, og lever det perfekte liv, og jeg HAR hatt lyst til å komme med noen små stikk, men gjør det ikke. Jeg og mannen bruker det som underholdning istedet. Anonymkode: 5e34f...b66 Når du skriver sånn så tror jeg 99 % får sympati med henne. Du vil sikkert ramme henne på en negativ måte ved å skrive dette, but the joke is on you. For å si det sånn. Anonymkode: 6abb6...571
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2022 #14 Skrevet 19. juli 2022 Anonym bruker skrev (17 minutter siden): Ja, ei inngifta dame som er veldig aktiv her. Jeg så at hun skrev, og smuglesning innlegget før hun postet. Fant det igjen ferdigskrevet med hennes Nick. Fikk rimelig hakeslepp, for den dama har laga seg en fantasiverden her inne. Alt hun fremstår som her, er helt motsatt av virkeligheten. Hun er rimelig bastant her inne noen ganger, og lever det perfekte liv, og jeg HAR hatt lyst til å komme med noen små stikk, men gjør det ikke. Jeg og mannen bruker det som underholdning istedet. Anonymkode: 5e34f...b66 Hvorfor skulle noen tro DEG da? Det kan da like gjerne være DU som finner på ting? Anonymkode: f1657...57c
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2022 #15 Skrevet 19. juli 2022 Anonym bruker skrev (25 minutter siden): Ja, ei inngifta dame som er veldig aktiv her. Jeg så at hun skrev, og smuglesning innlegget før hun postet. Fant det igjen ferdigskrevet med hennes Nick. Fikk rimelig hakeslepp, for den dama har laga seg en fantasiverden her inne. Alt hun fremstår som her, er helt motsatt av virkeligheten. Hun er rimelig bastant her inne noen ganger, og lever det perfekte liv, og jeg HAR hatt lyst til å komme med noen små stikk, men gjør det ikke. Jeg og mannen bruker det som underholdning istedet. Anonymkode: 5e34f...b66 Så susselige dere er. Anonymkode: 8be4c...663
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2022 #16 Skrevet 19. juli 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Så susselige dere er. Anonymkode: 8be4c...663 *stusselige* Anonymkode: 8be4c...663
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2022 #17 Skrevet 19. juli 2022 Ja, 3 stykker. En fra barselgruppe, en gammel klassevenninne og en som har barn som går på skolen med mine. De to første har sluttet å skrive med nick. Dem har jeg ikke sett på mange år. Hun siste er her forrsatt ofte, men hun fremstiller livet sitt så langt fra sannheten at jeg gadd aldri kjent henne igjenn bare ut fra hva hun skriver. Jeg har ikke fortalt noen av dem at jeg har kjent dem igjenn. Anonymkode: a0029...fb3
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2022 #18 Skrevet 19. juli 2022 Anonym bruker skrev (25 minutter siden): Et par tre stk. har jeg kjent igjen på Facebook. En la ut adresse (finn.annonse), informasjon om et t -program hun skulle være med på...noen skriver det samme her som i grupper på fb me navn. Synes folk er ganske ukritiske. Mange små drypp av informasjon over tid gjør jo også at alt samlet kan gjøre at man kjennes igjen.... Anonymkode: 14da7...82d Tror ikke denne personen var så veldig opptatt av å være anonym, akkurat, så det var nok ikke noen krise at hun ble gjenkjent. Anonymkode: a1f2b...3ff
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2022 #19 Skrevet 19. juli 2022 Anonym bruker skrev (21 minutter siden): Umulig å tenke seg til hvem det er. 😜 Anonymkode: 86d88...26b Ja, veldig😄 Anonymkode: 355ed...1ba
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2022 #20 Skrevet 19. juli 2022 Iiiiik skrev (2 timer siden): Har sett mitt eget bryllup beskrevet her inne, heldigvis i positive ordelag. Sted, type vielse og alt. Hun som la det ut var dama til en av mannens kamerater og hadde et nick som spilte på navnet hennes. Hun delte villig vekk mye annet, så jeg fikk ufrivillig vite hva de kranglet om og hva slags make up-sex de hadde. Apropos bryllup, er det noen som husker en sak for maaaaange år siden der noen la ut noe fra et bryllup, og så viste det seg at det var brukeren sitt eget bryllup hun ville ha oppmerksomhet rundt? Tror hun la ut bilder, eller link til noe rundt stedet det var. Anonymkode: ed830...c5b
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2022 #21 Skrevet 19. juli 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Apropos bryllup, er det noen som husker en sak for maaaaange år siden der noen la ut noe fra et bryllup, og så viste det seg at det var brukeren sitt eget bryllup hun ville ha oppmerksomhet rundt? Tror hun la ut bilder, eller link til noe rundt stedet det var. Anonymkode: ed830...c5b Det var meg! Anonymkode: 6abb6...571
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2022 #22 Skrevet 19. juli 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Hvorfor skulle noen tro DEG da? Det kan da like gjerne være DU som finner på ting? Anonymkode: f1657...57c Ehhh.....jeg svarer da bare på spørsmålet i HI, slik flere andre gjør. Anonymkode: 5e34f...b66
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2022 #23 Skrevet 19. juli 2022 Jeg har kjent igjen én person en gang, og da sa jeg fra. Det var ingen sensitive eller avslørende opplysninger, men tilfeldigheter som gjorde at jeg skjønte hvem det var. Jeg sendte henne en PM og det stemte 😊 (ikke mye til konfrontasjon altså). Anonymkode: 01e72...dbf
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2022 #24 Skrevet 19. juli 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Ehhh.....jeg svarer da bare på spørsmålet i HI, slik flere andre gjør. Anonymkode: 5e34f...b66 Du svarte ikke "bare" nei. Du latterligjorde en bruker og håpet alle skulle skjønne hvem hun var. Dårlig stil som bare det. Anonymkode: 6abb6...571
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2022 #25 Skrevet 20. juli 2022 Nei, har aldri falt meg inn at jeg skulle prøve å gjenkjenne noen. Syns også det er helt patetisk når folk påstår de gjenkjenner noen, og så legger de til «men livet hennes ligner ikke det hun sier på forum; alt hun forteller her er bare løgn og skryt!» …eeeh, ja, da er det kanskje du som bare TROR du gjenkjenner noen, da! Da jeg skrev med nick, opplevde jeg innimellom at noen sa «forresten vet jeg hvem du er!» i enkelte tråder. Særlig når de var litt sure. Men siden jeg ikke engang bor i Norge, vet jeg at de tar feil. Og da blir det bare komisk, her er ingen andre norsktalende i nabolaget, og jeg pleier aldri fortelle hvor jeg bor. Anonymkode: 9ad3a...0c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå