Gå til innhold

Vet ikke om det er i hodet….

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler jeg sliter med/uttaler  ord merkelig med S og F, foreksempel «du kan spise suppa før oss…»sikkert teit eksempel, men.

Føler jeg unngår spesielle ord pga dette. Nå grubler jeg på sykdom…hva tenker dere?Er det bare i hodet mitt…

Anonymkode: 934dd...e98

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan kan vi vite om det er i hodet ditt eller ikke? Du får nesten spørre noen som kjenner deg, dersom du ønsker svar av verdi.

Anonymkode: 9b992...779

Skrevet

Så lenge man ikke kan høre deg, kan man ikke ha noen mening om det. Spør noen du kjenner

Anonymkode: fd7dc...263

Skrevet

Jeg skjønner ikke hva du mener engang, eksempelet ditt er litt merkelig.

Anonymkode: b6e38...60c

Skrevet

Okei jeg skjønner, beklager🥺Synes bare det er så rart å plages med det plutselig.Jeg anstrenger meg for å snakke normalt enkelte ord/setninger.

Skrevet
Anonym bruker skrev (33 minutter siden):

Okei jeg skjønner, beklager🥺Synes bare det er så rart å plages med det plutselig.Jeg anstrenger meg for å snakke normalt enkelte ord/setninger.

Drikk mere vann😊legg deg litt tidliger, stå opp til samme tid hver dag. ❤️

Anonymkode: aa336...a71

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Drikk mere vann😊legg deg litt tidliger, stå opp til samme tid hver dag. ❤️

Takk for fint svar🥰Føler meg litt nervøs, går på hjertemedisin fra før og redd det er noe galt.

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Takk for fint svar🥰Føler meg litt nervøs, går på hjertemedisin fra før og redd det er noe galt.

Kan det være bivirkninger av medisinen? ❤️

Spis jevnlig, drikk mye vann, gå nok søvn. Begynn med det. Dette er noe man kan gjøre selv. 

At du snakker "rart" med s og f.. Vart lenge? Er det når du er sliten? Kanskje sende en meld til legen. ❤️

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Kan det være bivirkninger av medisinen? ❤️

Spis jevnlig, drikk mye vann, gå nok søvn. Begynn med det. Dette er noe man kan gjøre selv. 

At du snakker "rart" med s og f.. Vart lenge? Er det når du er sliten? Kanskje sende en meld til legen. ❤️

Takk❤️Har gått på medisin 1 år nå…vet ikke om det er bivirkninger etter så lang tid?Hatt det 3-4 mnd.føler jeg.

Jeg er så redd for å bli oppfattet som hypokonder, vet ikke om jeg tør enda..

Skrevet

Spør en logoped?

Dårlig tale/diksjon kan ha mange grunner. Fra hørselsskade, MS, og hjernesvulst til mer banale ting som Bells parese eller bare endret tannstilling. 

Anonymkode: 6e4f3...0b9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...