Gå til innhold

Dere som har Kindle

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk melding fra Amazon i vår om at Kindle fra august ikke lenger vil støtte MOBI-format. Jeg kjøper de fleste av mine e-bøker på ark.no, og sjekker at de ikke har MOBI-format. Vanligvis kjøper jeg de som har EPUB. 

Likevel får jeg mail fra Amazon nå, hver gang jeg kjøper en bok, om at jeg nå har sendt en bok i MOBI-format til Kindle og at de fra august ikke støtter dette. 

Hvorfor er det sånn? Når det står på ark at boken er i EPUB, hvordan kan den da være i MOBI? Og betyr dette at jeg, fra august, ikke lenger vil kunne sende bøker fra ark til Kindle uansett hvilket format det står at de har?

Skrevet
Superdolly skrev (18 minutter siden):

Jeg fikk melding fra Amazon i vår om at Kindle fra august ikke lenger vil støtte MOBI-format. Jeg kjøper de fleste av mine e-bøker på ark.no, og sjekker at de ikke har MOBI-format. Vanligvis kjøper jeg de som har EPUB. 

Likevel får jeg mail fra Amazon nå, hver gang jeg kjøper en bok, om at jeg nå har sendt en bok i MOBI-format til Kindle og at de fra august ikke støtter dette. 

Hvorfor er det sånn? Når det står på ark at boken er i EPUB, hvordan kan den da være i MOBI? Og betyr dette at jeg, fra august, ikke lenger vil kunne sende bøker fra ark til Kindle uansett hvilket format det står at de har?

Dette spørsmålet ville jeg stilt direkte til Amazon. Det er vel helst der du får best svar. 

Anonymkode: eaaa8...fc8

Skrevet

Det er ikke akkurat noen hjelp i, men jeg har en gammel Kindle og jeg får ikke slike mail når jeg sender epub-bøker. 

Skrevet
Himmel og hav skrev (19 minutter siden):

Det er ikke akkurat noen hjelp i, men jeg har en gammel Kindle og jeg får ikke slike mail når jeg sender epub-bøker. 

Hender det at du handler fra for eksempel ark?

Min Kindle er ikke akkurat ny den heller, jeg tipper en seks-åtte år...

Skrevet

Jeg handler stort sett på Amazon, men noen ganger på ebok.no, aldri fått den advarselen. Tipper min kindle er omtrent like gammel som din. 

Skrevet
Superdolly skrev (6 timer siden):

Hender det at du handler fra for eksempel ark?

Min Kindle er ikke akkurat ny den heller, jeg tipper en seks-åtte år...

Jeg handler stort sett fra bokklubben eller bokkilden.

Skrevet

Jeg får også disse mailene, men har tenkt at det blir ordnet…. Hvis Norli og e-bok.no (som jeg bruker) vil selge e-bøker til meg fremover må de jo bare fikse det…. 😁😁😁

Anonymkode: 09ff8...eef

Skrevet

Min Kindle Paperwhite er ca. to år. (Meg over). 

Anonymkode: 09ff8...eef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...