Anonym bruker Skrevet 18. juli 2022 #1 Skrevet 18. juli 2022 Hva gir livet ditt mening? Hva skal til for å føle deg bra og vellykket? Hva gjør du for å føle deg bra og gi livet mening? Anonymkode: 2da3f...2b2
oslofrk Skrevet 18. juli 2022 #2 Skrevet 18. juli 2022 Gode samtaler med venner, opplevelser med barnet, bikkja og natur ♥️
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2022 #3 Skrevet 19. juli 2022 Er det lurt at du starter slike tråder, HI? Har du ikke gjort det et par ganger i uka i over et år? Hver gang det er helg og du kjeder deg, hver gang det skjer en skuffelse på det sosiale plan. «Hva er en venn.» «Har du mange gode venner og hva slags venn er du.» «Hva gir livet mening.» Osv osv osv. Og nå har hun naboen skuffet deg som ikke gadd å svare på den meldinga, og ditt liv ramler i grus. Så skal du selvskade ved å lese at alle svarer at deres liv får mening gjennom gode relasjoner til venner og familie. I stedet for å BYGGE en god relasjon til venner og familie, bygger du negative relasjoner til alle på forumet. Din fiaskodagbok, den du dyrker hele tida. Hva hindrer deg i å lese din forrige likelydende tråd? Og huske på hvordan den fikk deg til å føle? Du fikk det ikke bedre, du fikk det verre. Hvorfor ønsker du å ha det verre og verre? Du er som en person som slår seg selv med et balltre i hodet igjen og igjen, og gråter over at det gjør vondt! Anonymkode: 8dbf4...061
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2022 #4 Skrevet 19. juli 2022 Kaffe, HI. Kaffe gir livet mening ❤ Anonymkode: 8fb94...7e2
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2022 #6 Skrevet 19. juli 2022 En stille morgenstund for meg selv. Samtaler med barna mine. Kaffe. Muligheten til å være alene fordi jeg da kan lese bok, gå tur, se en film eller noe uten at noen forstyrrer. Jeg vet jeg har verdi for barna mine, og da blir man vellykket Anonymkode: 0d0c1...097
Ziva Skrevet 19. juli 2022 #8 Skrevet 19. juli 2022 sug lut skrev (9 minutter siden): Kjøtt. Og en god Masi.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2022 #9 Skrevet 19. juli 2022 Jobben, familien og venner. Og ikke minst, og kanskje det viktigste: EGENTID 🤩 Anonymkode: cae7b...c21
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2022 #10 Skrevet 19. juli 2022 Mannen min ❤️ Og det vi har sammen. Anonymkode: 05e36...a6f
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2022 #12 Skrevet 19. juli 2022 Anonym bruker skrev (16 timer siden): Er det lurt at du starter slike tråder, HI? Har du ikke gjort det et par ganger i uka i over et år? Hver gang det er helg og du kjeder deg, hver gang det skjer en skuffelse på det sosiale plan. «Hva er en venn.» «Har du mange gode venner og hva slags venn er du.» «Hva gir livet mening.» Osv osv osv. Og nå har hun naboen skuffet deg som ikke gadd å svare på den meldinga, og ditt liv ramler i grus. Så skal du selvskade ved å lese at alle svarer at deres liv får mening gjennom gode relasjoner til venner og familie. I stedet for å BYGGE en god relasjon til venner og familie, bygger du negative relasjoner til alle på forumet. Din fiaskodagbok, den du dyrker hele tida. Hva hindrer deg i å lese din forrige likelydende tråd? Og huske på hvordan den fikk deg til å føle? Du fikk det ikke bedre, du fikk det verre. Hvorfor ønsker du å ha det verre og verre? Du er som en person som slår seg selv med et balltre i hodet igjen og igjen, og gråter over at det gjør vondt! Anonymkode: 8dbf4...061 Feil person. Anonymkode: 6a44b...736
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2022 #14 Skrevet 19. juli 2022 Å være til nytte for andre. Anonymkode: a1430...41f
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2022 #15 Skrevet 19. juli 2022 Barna, de er nydelige, og virker lykkelige. Har aldri spurt om meningen med livet etter at jeg fikk dem. Men det er jo tusen ting. God mat, vakkert landskap, fjellturer, bading om sommeren, pledd og fyr på peisen om vinteren. Sjokolade. God vin. En skikkelig treningsøkt. Levere noe bra på jobb. Boblebad. Reise til nye steder. Være til hjelp for andre. Anonymkode: 00fd0...a94
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2022 #16 Skrevet 19. juli 2022 Anonym bruker skrev (18 timer siden): Kaffe, HI. Kaffe gir livet mening ❤ Anonymkode: 8fb94...7e2 Kaffe, ja! Når jeg legger meg om kvelden gleder jeg meg til den første koppen om morgenen. Anonymkode: 8468e...b87
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2022 #18 Skrevet 19. juli 2022 Sove, spise, drikke. Anonymkode: 6a44b...736
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå