Gå til innhold

Synd på meg selv innlegg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så lei av å være syk nå😪 1 uke med forbanna innfluensa som ikke slipper taket! Ligger bare på sofaen og klare ingenting. 

Anonymkode: 7bc89...76c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Masse god bedring

Anonymkode: 3f14a...7d5

Skrevet

Du har min fulle sympati - jeg har nylig hatt covid og var lenge dårlig, og er fremdeles ikke bra, har ingen energi, blir subfebril ved "belastning".

God bedring :)

Anonymkode: 898c8...97d

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Masse god bedring

Anonymkode: 3f14a...7d5

Tusen takk ❤️

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Du har min fulle sympati - jeg har nylig hatt covid og var lenge dårlig, og er fremdeles ikke bra, har ingen energi, blir subfebril ved "belastning".

God bedring :)

Anonymkode: 898c8...97d

Hvor lenge var du dårlig? Jeg hadde feber i 4 dager med kvalme, verk i hodet, diare, helt utslått og er enda dårlige bare ikke feber. Tett i nase og hoste.. småverke i det ene øret så driver med nase spyling 2-3 ganger til dagen 😮💨

Skrevet

God bedring ❤️❤️ Sliter med det samme  

Anonymkode: 61567...a79

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

God bedring ❤️❤️ Sliter med det samme  

Anonymkode: 61567...a79

Takk i like så ❤️ Vært syk lenge?

Skrevet

God bedring!

Anonymkode: 23903...28f

Skrevet
Anonym bruker skrev (26 minutter siden):

God bedring!

Anonymkode: 23903...28f

Tusen takk for det❤️

Skrevet

Jeg synes også litt synd på meg selv. For 2 måneder siden var jeg i en ulykke hvor jeg måtte sy mange sting i hodet og fikk en hjerneblødning. Lå på sykehuset i 3 uker og dagen etter jeg kom hjem fra sykehuset fikk jeg korona. Ble veldig syk og var sengeliggende i 2 uker før jeg gradvis ble bedre. Den siste uken har jeg klart å gått noen turer, men er i dårlig form og nok kkne så fokusert og på lørdag endte turen med ett fall og jeg fikk brudd i håndleddet. Nå må søren meg ting bli litt lettere fremoverhåper jeg.

Anonymkode: ef30c...a00

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Jeg er så lei av å være syk nå😪 1 uke med forbanna innfluensa som ikke slipper taket! Ligger bare på sofaen og klare ingenting. 

Det er kjedelig, men går heldigvis snart over. 😊❤️

Jeg har vært syk hver enste dag i 16 år, er ganske dritt lei. Legge meg syk, våkne syk. 

Anonymkode: 886b6...e7c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...