Gå til innhold

Jeg trives mye bedre uten mannen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Okei. Er det det dere skal ta meg på nå? At jeg syns det er et steg ned å gi opp enebolig, god økonomi, skolen og vennene for å bo trangt i en sokkelleilighet langt borte? Det er klart det blir en utfordring. Alt annet er naivt å mene. Jeg er usikker på om det er smart, ja. 
HI

Anonymkode: 70605...e0c

Jeg kjenner sånt provoserer meg kraftig. Jeg tenker du har det helt fint eller du er for fisefin og har ingenting å klage over! 

Anonymkode: 917f4...2e8

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Okei. Er det det dere skal ta meg på nå? At jeg syns det er et steg ned å gi opp enebolig, god økonomi, skolen og vennene for å bo trangt i en sokkelleilighet langt borte? Det er klart det blir en utfordring. Alt annet er naivt å mene. Jeg er usikker på om det er smart, ja. 
HI

Anonymkode: 70605...e0c

"Ta deg på"?

Det er da du selv som må veie for og imot, og ta inn alle de momentene som du syns har noe å si for din livskvalitet.

Selv har jeg sittet så vondt i det med en mann at jeg slo fast at jeg heller ville bo i en pappeske med barnet mitt enn å dele alle verdens herligheter med mannen. Det gjorde meg syk å være kona hans. Og det uten at han var slem, heller.

Du er tydeligvis ikke i nærheten av det, og det er jo fint. Da har du sikkert et greit liv slik du lever nå. Det beste tipset til deg er i så fall å finne måter å trives bedre på, så du slipper å drømme om aleneliv.

Anonymkode: 099ac...8c2

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Det der med å kun flytte skolesekk og mobil er jo en fin tanke, men det fungerer jo kun når de er relativt små. 

Anonymkode: b5a6f...ab7

Har helt motsatt erfaring. 
Da barna var yngre var det utelukket å ha 50%. De bodde det meste av tiden med meg, og hadde en dag i uka pluss annenhver helg hos far. Da de ble 12-13 ble det mer naturlig å ha 50%, for da var de selvstendige nok til å pakke selv, ringe selv, gjøre avtaler selv og passe på spilletimer og treninger og sånt. 

Nå er de 14 og 16, og det er helt ideelt å ha halvt om halvt. 

Anonymkode: 099ac...8c2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...