Gå til innhold

Hvor mye bruke på 50 års gave til mannen?

Anbefalte innlegg

Til vanlig bruker vi rundt kr 1.000,- på bursdag og julegaver til hverandre, men om ikke så lenge fyller mannen 50, og det er og litt ekstra.
Sitter og lurer på hvor mye jeg skal bruke på gaven til han.
På den ene siden vil jeg egentlig ikke bruke for myen, men på den andre siden, jeg fyller 50 3 år etter han og har mulighet til å legge listen på gaven til meg selv også :P

Har god råd.

Hvor mye ville dere ha brukt?

Anonymkode: 593b8...6a9

Fortsetter under...

Vi har ingen beløpsgrense på gaver innad i forholdet vårt, hverken til vanlige eller runde dager. Det er gaven som er av betydning, ikke summen man betalte for den. Jeg finner ut hva jeg ønsker å kjøpe til han, og så kjøper jeg det. Her må man jo tilpasse etter økonomi selvsagt. Min mann er veldig raus og gavmild, så det er langt fra alltid summene vi bruker er like, men gavene blir satt like mye pris på.

Jeg har fått alt fra vesker, designinteriør, treningsutstyr til treningsrommet og reiser opp gjennom. Han har også fått reise, men også ting som BOSE høytaler, skiklær og annen ytterbekledning, pizzaovn osv. 

Anonymkode: 4576d...94c

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Vi har ingen beløpsgrense på gaver innad i forholdet vårt, hverken til vanlige eller runde dager. Det er gaven som er av betydning, ikke summen man betalte for den. Jeg finner ut hva jeg ønsker å kjøpe til han, og så kjøper jeg det. Her må man jo tilpasse etter økonomi selvsagt. Min mann er veldig raus og gavmild, så det er langt fra alltid summene vi bruker er like, men gavene blir satt like mye pris på.

Jeg har fått alt fra vesker, designinteriør, treningsutstyr til treningsrommet og reiser opp gjennom. Han har også fått reise, men også ting som BOSE høytaler, skiklær og annen ytterbekledning, pizzaovn osv. 

Anonymkode: 4576d...94c

Vi måtte sette en grense til slutt siden dette gavestyret gikk helt ut av kontroll.
Det begynte å gå sport i gavene oss mellom.
Vi satte oss ned og pratet etter en jul hvor hver av oss hadde brukt nærmere kr 10.000,- på den andre...

Anonymkode: 593b8...6a9

Annonse

Jeg fikk motorsykkel av mannen til min 40-årsdag. Han fikk ei klokke han har ønsket seg lenge til rund dag. Dette er de to dyreste gavene vi har gitt hverandre. 
Verdien av gavene vi gir til hverandre kan være alt fra noen hundre til mange tusen. Dyrere gaver er ofte nyttige ting, som det året jeg fikk noen hagemøbler jeg ønsket meg. Et år fikk mannen motorsag og verneutstyr. Et annet år fikk han ny skjorte. I år ønsket han seg bare å spise på en spesifikk restaurant, så da gjorde vi det og sov på hotell. 
Vi gir gaver etter ønske og behov, ikke etter prislapp. (Selvsagt innenfor det familieøkonomien tillater). 

Kan du ikke finne ut hva som ville gledet ham aller mest, og gi ham det?

Kommer du ikke på noen ting, gi opplevelse. Storbyweekend med konsert og god mat f.eks. 

Anonymkode: 83fbe...b4f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...