Anonym bruker Skrevet 18. juli 2022 #1 Skrevet 18. juli 2022 Har ikke hatt en eneste dag på stranden i hele sommer. Bare regn, regn og regn, Er så dritt lei her nå. Anonymkode: fb02b...031
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2022 #2 Skrevet 18. juli 2022 Bor du i Bergen så kommer finværet på tirsdag og onsdag Bor selv i Bergen å er så drittlei av det er så kaldt og regn hele tiden. Men nå får vi hvertfall to dager med varmt og fint vær Anonymkode: 5b0a7...524
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2022 #3 Skrevet 18. juli 2022 Og jeg ønsker meg regn noe så innmari. At det skal pøse ned i minst to uker! Er nå kommet dit at jeg er lei av å være sosial, føle på presset om at jeg må ut. Sommeren blir til slutt så slitsom på den måten for alle oss som egentlig er enten usosiale eller introverte. Mas og folk og musikk og fulle strender, tusen turister i butikken alltid, så best å gå kl 7 om morgenen. Naboskrål og aldri mørkt nok til at jeg kan dra ned rullegardinen for å stenge verden ute litt, sånn jeg kan kl. 16 på vinteren. Heldigvis har jeg kontor på loftet, og der er det bare et lite vindu med utsikt til ingenting. Der sitter jeg mye om dagene nå, og later som om jeg ikke er hjemme! Så send regnet hit, og så ønsker jeg deg sol og varme! 😊 Anonymkode: 7ca0a...289
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2022 #4 Skrevet 18. juli 2022 Været i Nord Trøndelag!! 9 grader, vind og regn hele ferien min😓 Anonymkode: 20b5f...f8b
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2022 #5 Skrevet 18. juli 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Været i Nord Trøndelag!! 9 grader, vind og regn hele ferien min😓 Anonymkode: 20b5f...f8b Trøst deg med gratis strøm. Det du sparer der kan jo gå i feriebudsjettet. Anonymkode: 70cdc...293
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2022 #6 Skrevet 18. juli 2022 Finværet kommer i august Sånn er det veldig ofte. Folk forventer sol og varme i juli, og blir skuffet gang etter gang. Så kommer varmen og sola i august, men blir knapt lagt merke til, for det var jo i juli det skulle vært varme 😉 Jeg har sen ferie hver år, for det er langt mellom de årene sommeren kommer tidlig.... Anonymkode: a2288...b7f
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2022 #7 Skrevet 18. juli 2022 Det har tilsammen vært seks eller syv ordentlige sommerdager her, fordelt på 6-7-8 uker. Jeg har vært syk alle dagene. På det aller varmeste satt jeg inne med tykke ullgensere og frøys... covid Jeg kjenner nå ordentlig på å ikke ha fått noe sol på kroppen, ikke fått vært ute fine, varme dager. Men jeg forsøker å bare akseptere at nå er det slik, og hvis ikke jeg får oppleve ordentlig sommer i år, så bruker det statistisk sett å bli en bedre sommer året etter en slik sommer. Men må innrømme at tenker jeg på høst og vinter akkurat nå så får jeg litt klaus-følelse. Men, men, nå skal jeg straks ut og gå i regnet og blåsten. Har to tynne lag med ull på meg inne, men det er for kaldt, så er vel bare å slenge på seg en tykkere genser under regntøyet i tillegg Anonymkode: 94a13...325
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2022 #8 Skrevet 18. juli 2022 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Har ikke hatt en eneste dag på stranden i hele sommer. Bare regn, regn og regn, Er så dritt lei her nå. Anonymkode: fb02b...031 Så flytt da. Anonymkode: c4d29...669
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2022 #9 Skrevet 18. juli 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Finværet kommer i august Sånn er det veldig ofte. Folk forventer sol og varme i juli, og blir skuffet gang etter gang. Så kommer varmen og sola i august, men blir knapt lagt merke til, for det var jo i juli det skulle vært varme 😉 Jeg har sen ferie hver år, for det er langt mellom de årene sommeren kommer tidlig.... Anonymkode: a2288...b7f Har vært knallvær mange dager i juli både i år og tidligere år. Å ha ferie i august når sommeren snart er over og alle er tilbake på jobb er jo helt håpløst . Anonymkode: 50c5f...66d
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2022 #10 Skrevet 18. juli 2022 Vi bor i Bergen og nettopp derfor er vi på ferie i utlandet hele juli. Er overlykkelig for det når jeg ser på yt at det er 13 grader og regn hjemme når vi slasker oss på stranda i 30 grader. Anonymkode: 8e7c3...61c
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2022 #11 Skrevet 18. juli 2022 Jeg bor på Nordvestlandet. Har fått til èn stranddag i sommer. Håper virkelig på flere!! 12 grader her nå. Anonymkode: d21aa...725
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2022 #12 Skrevet 19. juli 2022 Jeg har ikke mulighet til å flytte ferien til august som noen foreslår. Det er 3 faste uker på juli jeg kan ta ut ferie. Jeg bor et sted med høye fjell og dype daler. Naturen er fantastisk og turmulighetene mange. Dette interesserer meg null i 10 grader og pissregn dag ut og dag inn. Og ja, det er et i-landsproblem, men like fullt et problem... Anonymkode: 6daeb...462
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2022 #13 Skrevet 19. juli 2022 Anonym bruker skrev (19 timer siden): Har vært knallvær mange dager i juli både i år og tidligere år. Å ha ferie i august når sommeren snart er over og alle er tilbake på jobb er jo helt håpløst . Anonymkode: 50c5f...66d Får du større feriefølelsenav at alle andre har ferie da? Anonymkode: d9f37...f34
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå