Gå til innhold

Spurte en nabo

Anbefalte innlegg

Skrevet

om hun ville komme på besøk til meg i morgen, men ble åpnet og ikke svart på. Er det ikke vanlig å svare på? 

Anonymkode: 4752b...a47

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun har kanskje lest meldingen å tenkt at hun skulle svare deg når hun fikk tid,men glemt det bort igjen. Det har skjedd meg mange ganger dessverre 🙈

Anonymkode: b4804...1e5

Skrevet

Hvis noen spør meg om jeg har lyst å komme på besøk, og jeg ikke svarer, er det fordi jeg ikke har lyst å komme på besøk. 

Anonymkode: 25a36...bbb

Skrevet

Det kan hende hun må avklare noe før hun gir deg et svar da 😊 eller om du har sendt den kl fire om natta så kan hun ha lest den i søvne 😜

Anonymkode: dee87...46d

Skrevet
Anonym bruker skrev (46 minutter siden):

Hvis noen spør meg om jeg har lyst å komme på besøk, og jeg ikke svarer, er det fordi jeg ikke har lyst å komme på besøk. 

Hyggelig du :S

Skrevet

Jeg ville ha lært meg én gang for alle at det ikke er bra for meg å ha den der Stasi-funksjonen påskrudd. Ikke alle tåler å vite at noen har lest meldingen uten å svare, og du er visst én av dem. 

Anonymkode: 2255a...d19

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Du er klar over at vanlig høflighet for normale mennesker er å svare? Du burde prøve neste gang.

Anonymkode: fb793...731

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Du er klar over at vanlig høflighet for normale mennesker er å svare? Du burde prøve neste gang.

Anonymkode: fb793...731

Der fins i alle fall ikke noe å lære av deg mht høflighet…

Skrevet

Da blir det ikke noe besøk da. Ikke noe svar der i fra. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 timer siden):

om hun ville komme på besøk til meg i morgen, men ble åpnet og ikke svart på. Er det ikke vanlig å svare på? 

Kanskje hun synes det var rart. Har du lyst på henne sexuelt? Kanskje hun tror det? 

Anonymkode: 09a4f...b6b

Skrevet
Anonym bruker skrev (58 minutter siden):

Kanskje hun synes det var rart. Har du lyst på henne sexuelt? Kanskje hun tror det? 

Er ingenting sexuelt her. Bare besøk og prat. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Svar gjerne hvorfor i alle dager du får inn noe sexuelt her? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Svar gjerne hvorfor i alle dager du får inn noe sexuelt her? 

Vet ikke, skitne tanker. Hadde det vært så ille da?

Skrevet

Send en melding til, og spør om hun har sett meldingen? Eller evt bare et spørsmålstegn.

Anonymkode: 4a20f...121

Skrevet

Med din verdensanskuelse så er nok det lureste å ringe folk.

Skrevet

Hvorfor ringer du ikke?

Anonymkode: 13bb1...083

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Send en melding til, og spør om hun har sett meldingen? Eller evt bare et spørsmålstegn.

er du fjorten?

Anonymkode: 9ab08...5f0

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 18.7.2022 den 6.25):

Det er vel det som skiller sosial kompetente mennesker og ikke. Dessverre kommer du dårlig ut der! Forskjell på å være med og uten sosiale antenner!

Anonymkode: c2815...293

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 timer siden):

er du fjorten?

Anonymkode: 9ab08...5f0

Jeg er så absolutt ikke 14! Men HI er så avhengig av å få svar med EN ENESTE gang!!!! Og da får hun bare fortsette og mase til hun får et svar. Problemet er at folk orker ikke å være sammen med så desperate mennesker. Men HI ser kun seg selv, og skjønner ikke at de aller fleste har mye i livene sine, med jobb, familie, hus osv osv, så det er ikke alltid man rekker å svare på sånt med en gang! Man må kanskje sjekke kalenderen, høre om mannen har planer, ordne barnevakt osv....

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 18.7.2022 den 6.25):

Så frekt😝

Anonymkode: 6e2eb...518

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...