Gå til innhold

T bane, buss og trikk i Oslo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Så da kan jeg dra hvor som helst i Oslo på en 24 timers billett? 

Anonymkode: 7da4e...240

En 24 timers billett gjelder al offentlig kommunikasjon innen sonen om det så er trikk, buss, tog, t-bane eller båt

Anonymkode: 42bc0...aa2

Annonse

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

En 24 timers billett gjelder al offentlig kommunikasjon innen sonen om det så er trikk, buss, tog, t-bane eller båt

Anonymkode: 42bc0...aa2

Hvor mye koster en sånn billett? 

Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Å nei, er det Norway cup igjen.. invaderes på buss og bane mot Ryen. Kjipeste uka i året for oss som bor ved Ekeberg 🫣

Anonymkode: c7dea...1f0

Ja, det er nok det 🤣. Dere overleve sikkert 

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Hvis dere skal være der hele uka, og planlegger å reise mye rundt, så kjøp heller 7-dagers-billett enn 24-timersbillett. 

Anonymkode: 6c597...848

Vi har med bil også. Bruker den til Ekeberg og sånt. Men ikke når vi skal til sentrum og rundt omkring der 😉

Annonse

Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Ja, det er nok det 🤣. Dere overleve sikkert 

Jada, vi gjør det - for å nyansere litt, NC for ungene er topp det. Mine barn har også deltatt, men vi kunne bare sykle opp for kampene 👍 - det jeg liker dårligst er mangelen på « kollektiv- kompetanse» om jeg kan si det - en haug med ungdommer og voksne med høylytt dialekt, svette som f** og som gauler til hverandre og trenger foran dørene etc. Proppfullt, og helst en som kjører musikken på full guffe for å imponere resten.. t.o.m bussjåførene på linje 23 er drittlei den uka. Skikkelig grinete beskjeder i høyttalerene 😆. Men vi overlever altså. Bare stønner litt innvendig.

Anonymkode: c7dea...1f0

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Men husk at du skal reise mer enn tre ganger på de 24 timene for at det skal lønne seg.

En vanlig billett koster 39 kroner og varer i en time

Anonymkode: 90ea8...a06

39 kr for båt ut til lyebr også? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...