Gå til innhold

Hva gjør du akkurat nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymkode: 5d718...b2f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Venter på kaffevann. Ellers leser jeg Beate Grimsrud. 

Anonymkode: 67831...2ae

Skrevet

Taster med deg.

Anonymkode: 61ff5...a6e

Skrevet

Spiser Nougatkaka-kjeks og ser på The Real Housewives of Beverly Hills

Anonymkode: 71106...ca7

Skrevet

Lager brød av oppskjært ferdig pizzdeig med ulike urter på. Sitter ute og renser kantareller også, og noen står inne på kjøkkenet og lager noe som lukter godt og som de firkanta brødene skal bli servert til. Så holder jeg et øye med de tre hundene her, og tar pauser og er innom her. 

Anonymkode: e7184...e25

Skrevet

Ser på dårlig serie med kjæresten :P

Skal snart sitte 2 timer på bussen for å komme meg hjem etter å ha vært her en del dager.

Anonymkode: 3e1ec...4d8

Skrevet

Har nettopp svømt i 20 minutter og ligger nå og tørker litt på stranden mens jeg lurer på når jeg får kommet meg hjem igjen til Norge. 

Anonymkode: 1851b...4d0

Skrevet

Ligger på stranda i Spania☺️

Anonymkode: 2ac43...1d0

Skrevet

Tar pause i rydding og pakking. 

Anonymkode: 0c84f...aa1

Skrevet

Venter på at sushien skal bli ferdig på sushishapoa. 

Skrevet

Er inne med babyen som sover og ser ut på snøscooterne som kjører over elva.

Anonymkode: 772a5...5d8

Skrevet

Nettopp kommet tilbake fra stranda. Det er 35 grader i skyggen så sitter inne og prøver å få ned varmen litt. 

Anonymkode: d6552...f99

Skrevet

Er kommet midtveis på en 5 timers togtur.

Anonymkode: 4819e...ca1

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Har nettopp svømt i 20 minutter og ligger nå og tørker litt på stranden mens jeg lurer på når jeg får kommet meg hjem igjen til Norge. 

Har du fått vite noe mer?

Er selv i Spania, og har kun fått beskjed om at flyet mest sannsynligvis blir kansellert. Lurer på når vi kommer oss hjem, og om vi blir booket om snarlig om streiken opphører.

Anonymkode: cc11a...f08

Skrevet

Sitter på verandaen 

Duskregner litt, men jeg sitter under tak med pledd over bena og har det veldig greit 🙂

Anonymkode: 4369b...abd

Skrevet

Ligger i senga på hytta... 

Anonymkode: 7e306...b2f

Skrevet

Sitter ved bassenget med lydbok på øret i deilige 35 varmegrader😊😊

Skrevet

Sitter på en flyplass og venter på mitt ombookete fly. Kommer forhåpentlig hjem i kveld, 2,5 dager senere enn planlagt pga SAS-streiken. Har 6 timer venting mellom to fly i stedet for direkteflyet vi hadde bestilt. Men det går greit, egentlig. Er sååå glad for å komme hjem til Norge ❤️ Og vi har hatt en fin ferie.

Anonymkode: 92b08...640

Skrevet

Har sovet lenge. Tenkte å se serie nå. 

Anonymkode: 1278e...df0

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Har du fått vite noe mer?

Er selv i Spania, og har kun fått beskjed om at flyet mest sannsynligvis blir kansellert. Lurer på når vi kommer oss hjem, og om vi blir booket om snarlig om streiken opphører.

Anonymkode: cc11a...f08

Nei, ikke enda. Vi reiser med Apollo, så de må finne nytt fly til oss. Vi skulle egentlig reise hjem i går. Nå er vi stadig flere på hotellet som er "strandede" turister, og noen har vært her nesten en uke ekstra (!). Håper virkelig vi får fly hjem senest tirsdag. 

Skrevet

Nettopp ferdig med grilling på campingen. Hatt en aktiv dag, med topptur og bading😊

Anonymkode: a38e2...fb2

Skrevet

Ligger i en hotellseng i København og hviler slitne ben. 

Anonymkode: 2db64...8d9

Skrevet

Ser på film å nyter å ha barnefri og kjærestefri :D Er så sjeldent jeg er helt alene å det savner jeg. Har barnefri annenhver helg men da er jeg nesten alltid med kjæresten så er nesten aldri alene.

Anonymkode: 3e1ec...4d8

Skrevet

Sitter i hagen denne morgenstunden i huset i Spania, himmelen er knallblå, solen varmer, jeg får inn en dose koffein, og jeg er helt alene. De andre sover og jeg nyter den magiske morgenstunden i fred og ro. 

Anonymkode: 5444f...7db

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...