Gå til innhold

Venninne med termin i november.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har laget en kurv med diverse til baby. Hadde tenkt å gi den når babyen blir født, men siden vi bor flere timer borte fra hverandre kom jeg til å tenke på at det kanskje var best om hun får det når vi skal på ferie dit i neste uke. 🤔

Hun får baby i en periode hvor jeg ikke får tatt ferie så usikker på når jeg får truffet babyen. Samtidig synes jeg kanskje d er litt tidlig å gi gave nå 😅

Hva ville dere gjort?

Anonymkode: 03756...45c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ventet

Anonymkode: 57d9b...551

Skrevet

Hadde sendt den i posten når babyen blir født. Alt for tidlig å gi nå. Om hun skal ha babyshower kan du gi den da. 

Skrevet

Gi den nå du. I morgen er det november 🙂 = tiden går så fort. Hun vil jo også bli akkurat like glad for den nå som da også. 

Anonymkode: e9631...24e

Skrevet

Jeg hadde nok tatt det med når dere skal dit.

Anonymkode: fa351...960

Skrevet

Ventet. Det kan skje mye innen den tid.

Anonymkode: 5e45c...8de

Skrevet

Ventet. Det er 4 måneder til termin. Hele den tiden må hun oppbevare tingene uten å ha bruk for dem. Å gi den må vil ikke gi henne noen særlig glede. Å gi den nå er like dumt som å gi en kurv med påskegaver nå som dere kunne oppbevare til påske og glede dere over da.

Anonymkode: 810af...867

Skrevet

Om det mye praktiske ting til baby hun trenger ifbm selve fødsel og barsel er det lurt å gi nå. Da trenger hun jo ikke kjøpe akkurat disse selv. Men jeg hadde nok sagt dette var en førgave jeg da, og lagt nedi ting som hun kan kose seg med nå i svangerskapet også. Og så kjøpe ordentlig barselgave når hun faktisk har født. 

Anonymkode: b37a7...e0e

Skrevet

Hun er halvveis i svangerskapet. Bare å ta det med når du drar dit, det er jo fint for henne å vite hva hun IKKE trenger å kjøpe seg. 

Anonymkode: 48fb5...2c8

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Ventet. Det er 4 måneder til termin. Hele den tiden må hun oppbevare tingene uten å ha bruk for dem. Å gi den må vil ikke gi henne noen særlig glede. Å gi den nå er like dumt som å gi en kurv med påskegaver nå som dere kunne oppbevare til påske og glede dere over da.

Anonymkode: 810af...867

Forventningens glede er den største glede, sier Søren Kierkegaard. 

Anonymkode: 48fb5...2c8

Skrevet

Jeg hadde spurt HENNE jeg. 😊😊Virker som dere er gode venninner. Spør rett ut. 😊😊

Anonymkode: dc63b...cf4

Skrevet

Hvis det er ting som hun ender opp med to stykker av fordi du har kjøpt og hun sannsynligvis kjøper selv i tillegg er det jo dumt å vente. Da ville jeg gitt nå, men liker ideen over om å inkludere noe hun kan kose seg med i svangerskapet og. 

Hvis det er snakk om bleier og kremer kan det vente til babyen er født. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...