Gå til innhold

Dere som har hatt korona,tar dere dose 3?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

amandine skrev (4 timer siden):

Jeg putter atskillig i kroppen min som er mindre nyttig enn vaksiner, jeg nevner i fleng: Sjokolade, vin, tyrkisk pepper og salte padder, brie og bacon og bløtkake blant annet.

Men det er godt og du får glede av det. Det får du ikke av koronavaksinen. Den får du hjerteposebetennelse av, eller du menstruerer i månedsvis, eller kanskje du i verste fall dør. Og hvorfor skal du ta den igjen hvis du allerede har hatt korona? Ser du ikke selv hvor idiotisk det er?

Anonymkode: 7cb0e...947

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Men det er godt og du får glede av det. Det får du ikke av koronavaksinen. Den får du hjerteposebetennelse av, eller du menstruerer i månedsvis, eller kanskje du i verste fall dør. Og hvorfor skal du ta den igjen hvis du allerede har hatt korona? Ser du ikke selv hvor idiotisk det er?

Også har du storparten som tok vaksinen som kun fikk litt øm arm en dag sånn som meg og alle jeg kjenner. Eller forresten ei venninne av meg ble litt småpjusk ett par dager.

Anonymkode: c772b...1ec

Tatt 2 doser og fikk korona rett før jeg skulle til ta dose 3 ja vurderer ta dose 3 så jeg vet at jeg har fått riktig beskyttelse i kroppen mot og bli veldig syk om skulle være uheldig og bli smittet av alfa varianten vaksinen funker mot... Omikron blir de fleste friske personer ikke mere enn vanlig influensa syk av... 

Endret av Pils

Tok 2 doser vaksine, fikk corona, ble ikke veldig syk. Fikk veldig kraftig menstruasjon etter vaksinen, og nå har jeg mye kortere syklus, og fortsatt kraftigere menstruasjon, men ikke så kraftig som de første månedene.

Glad for at jeg har fått barna mine, for nå er syklusen så kort, at å lage barn ville nok ikke gått.

Jeg skal da selvfølgelig ikke ta flere vaksiner.

Anonymkode: 25628...9c1

Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Tok 2 doser vaksine, fikk corona, ble ikke veldig syk. Fikk veldig kraftig menstruasjon etter vaksinen, og nå har jeg mye kortere syklus, og fortsatt kraftigere menstruasjon, men ikke så kraftig som de første månedene.

Glad for at jeg har fått barna mine, for nå er syklusen så kort, at å lage barn ville nok ikke gått.

Jeg skal da selvfølgelig ikke ta flere vaksiner.

"Kjør brannbil" og du får sikkert flere barn om du vil ha det...  litt rødt søl treger ikke hindere en  i å oppnå  ønsker om vil ha flere i hus...    

Det jeg mener er at jeg håper damer som ønsker seg barn etter vaksinering ikke lar seg hindere av noen bivirkninger....

Endret av Pils

Annonse

Anonym bruker skrev (På 17.7.2022 den 19.16):

Fjåseri. At du fikk en ubetydelig liten bivirkning er ikke noe som nuller vaksine for alle andre. Du døde tydeligvis ikke, forøvrig.

Anonymkode: 61702...dc4

Pils skrev (1 time siden):

"Kjør brannbil" og du får sikkert flere barn om du vil ha det...  litt rødt søl treger ikke hindere en  i å oppnå  ønsker om vil ha flere i hus...    

Det jeg mener er at jeg håper damer som ønsker seg barn etter vaksinering ikke lar seg hindere av noen bivirkninger....

Eggløsning kommer bare få dager før mensen kommer, altså ville ikke egget rukket og feste seg. 

Nå er jeg 44 år, og skal ikke ha flere barn. Så for meg er det helt greit. Bare kjedelig å ha mensen så ofte. Men hadde jeg vært ung og ønsket barn, hadde ikke dette vært bra. Ikke det, godt mulig syklusen går tilbake til normalen igjen.

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Eggløsning kommer bare få dager før mensen kommer, altså ville ikke egget rukket og feste seg. 

Nå er jeg 44 år, og skal ikke ha flere barn. Så for meg er det helt greit. Bare kjedelig å ha mensen så ofte. Men hadde jeg vært ung og ønsket barn, hadde ikke dette vært bra. Ikke det, godt mulig syklusen går tilbake til normalen igjen.

Men du. Det må være greit så lenge folk ikke blir forkjøla. 

Nei. Har hatt korona to ganger, og tatt bare en dose vaksine. Kommer ikke til å ta flere. Fikk første runde med korona før vaksinene kom. Det var kun av vaksinen jeg ble sengeliggende med feber. Korona ble jeg bare forkjølet av (begge gangene).  

Anonymkode: 08876...6d2

Nei. Det valget tok jeg før jeg ble smittet, nå er det ingen god grunn til å ta en til. Jeg er frisk, ung nok og tar normalt sett ikke influensavaksine. Hvis de utviklet en som hindret smitte ville jeg vurdert det for pappa, men ellers ingen god grunn. 

Anonymkode: 47c5b...f33

Anonym bruker skrev (På 22.7.2022 den 18.38):

Nei. Har hatt korona to ganger, og tatt bare en dose vaksine. Kommer ikke til å ta flere. Fikk første runde med korona før vaksinene kom. Det var kun av vaksinen jeg ble sengeliggende med feber. Korona ble jeg bare forkjølet av (begge gangene).  

Anonymkode: 08876...6d2

Samme her. Dose to slet jeg med i månedsvis etterpå, korona var lett overstått. Så ingen grunn til å fylle på mer enn inntatt nå. 

Anonymkode: 47c5b...f33

• Opprett ny...