Anonym bruker Skrevet 17. juli 2022 #1 Skrevet 17. juli 2022 Jeg har en kastrert han på 13 år, han er vant til å være alene dyr her hjemme hele livet. Et det helt idiotisk å skaffe seg jente kattunge? (Jeg gruer meg sånn for at han skal dø, og vil gjøre overgangen lettere) Anonymkode: 51096...761
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2022 #2 Skrevet 17. juli 2022 Er ikke sikkert han vil like en kattunge i den alderen... Spørs selvsagt på katten da. Anonymkode: b2d15...083
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2022 #3 Skrevet 17. juli 2022 Tror dere skal ha bra flaks om han vil like en kattunge uansett kjønn. Eller voksen katt også så klart. Det er mer sannsynlig at han blir stresset og vil unngå katten, og han vil se på den som en inntrenger. Er det ikke bedre at han får ro og fred de årene han har igjen? Anonymkode: 39b7f...f8c
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2022 #4 Skrevet 17. juli 2022 Hva med å ta kontakt med dyrebeskyttelsen først og prøve å være fosterhjem for en og se hvordan den gamle katten reagerer på at det kommer en katt til i huset? Dyrebeskyttelsen har stor problemer nå om dagen med at de får inn så alt for mange katter som ble anskaffet i koronaperioden og som nå dessverre blir forlatt siden eierne vil på ferie. Anonymkode: 51ee2...a61
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2022 #5 Skrevet 17. juli 2022 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Hva med å ta kontakt med dyrebeskyttelsen først og prøve å være fosterhjem for en og se hvordan den gamle katten reagerer på at det kommer en katt til i huset? Dyrebeskyttelsen har stor problemer nå om dagen med at de får inn så alt for mange katter som ble anskaffet i koronaperioden og som nå dessverre blir forlatt siden eierne vil på ferie. Anonymkode: 51ee2...a61 Unnskyld at jeg sier det, men jeg ville aldri kontaktet noen i noen dyrebeskyttelsen! Jeg mener ikke å være stygg nå, men det er det så mange ustabile gærne folk at en kan bli mørkredd av mindre. Har aldri sett på maken. Og dette er erfaringer fra ihvertfall tre byer gjennom mange år da jeg har hatt med dem og dyr å gjøre. Skulle nesten tro det var er krav å være en aggresiv maniac for å "jobbe" der. IKKE hent noen katt fra dem HI!! Anonymkode: 39b7f...f8c
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2022 #6 Skrevet 17. juli 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Unnskyld at jeg sier det, men jeg ville aldri kontaktet noen i noen dyrebeskyttelsen! Jeg mener ikke å være stygg nå, men det er det så mange ustabile gærne folk at en kan bli mørkredd av mindre. Har aldri sett på maken. Og dette er erfaringer fra ihvertfall tre byer gjennom mange år da jeg har hatt med dem og dyr å gjøre. Skulle nesten tro det var er krav å være en aggresiv maniac for å "jobbe" der. IKKE hent noen katt fra dem HI!! Anonymkode: 39b7f...f8c Vel, det er ikke den erfaringen jeg har Anonymkode: 51ee2...a61
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2022 #7 Skrevet 17. juli 2022 Anonym bruker skrev (38 minutter siden): Unnskyld at jeg sier det, men jeg ville aldri kontaktet noen i noen dyrebeskyttelsen! Jeg mener ikke å være stygg nå, men det er det så mange ustabile gærne folk at en kan bli mørkredd av mindre. Har aldri sett på maken. Og dette er erfaringer fra ihvertfall tre byer gjennom mange år da jeg har hatt med dem og dyr å gjøre. Skulle nesten tro det var er krav å være en aggresiv maniac for å "jobbe" der. IKKE hent noen katt fra dem HI!! Anonymkode: 39b7f...f8c Jeg er hi og jeg har samme opplevelse 😔 Anonymkode: 51096...761
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2022 #8 Skrevet 17. juli 2022 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Jeg er hi og jeg har samme opplevelse 😔 Anonymkode: 51096...761 Det er trist å høre Jeg har ikke den erfaringen og det er derfor jeg foreslo det Anonymkode: 51ee2...a61
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2022 #9 Skrevet 17. juli 2022 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Jeg er hi og jeg har samme opplevelse 😔 Anonymkode: 51096...761 Og veldig mange med oss. Anonymkode: 39b7f...f8c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå